بازگشت وجه خرید حضوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در تخفیفان

همه ما به طور روزانه نیاز به خرید مواد غذایی، مواد شوینده، لبنیات، نوشیدنی‌ها و … داریم و اکثر اوقات خرید این اقلام مورد نیاز از فروشگاه‌های زنجیره‌ای به مراتب باصرفه تر خواهد بود. با توجه به نرخ تورم در کشور و افزایش بی رویه قیمت‌ها، هر شکلی از خرید که با صرفه جویی بیشتری همراه باشد، مورد توجه خانواده‌ها قرار دارد.

بازگشت وجه خرید حضوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای چیست؟

سرویس بازگشت وجه حضوری تخفیفان یکی از راهکارهای عالی برای صرفه جویی فوق العاده در خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای است که در این دوران می‌توانید از طریق آن، هزینه‌های جاری خانواده را به مراتب کاهش دهید. برای استفاده از آفلاین کش بک تخفیفان در حوزه خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، می‌توانید تا ۵ کارت بانکی را در تخفیفان ثبت کرده و پس از آن به راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای خرید خود را انجام دهید.

به این ترتیب پس از انجام هر خرید، بخشی از آن که تا ۲۰ درصد تعیین شده است، به عنوان کش بک به حساب کاربری شما در تخفیفان باز می‌گردد. شما این امکان را دارید که به میل خود، زمانی که مبلغ کش بک شما به حداقل ۵۰ هزار تومان رسید، درخواست واریز آن به کارت بانکی مورد نظر خود را داشته یا از این مبلغ در موجودی برای خرید از تخفیفان اقدام کنید.

لازم به توضیح است که در حال حاضر فروشگاه‌های زنجیره‌ای جانبو و دیلی مارکت با پوشش تخفیف لحظه‌‌ای تخفیفان همراه بوده و در هر خرید از این فروشگاه‌ها، در لحظه تخفیف شما لحاظ شده و از مبلغ کل کسر خواهد شد. با این حساب خرید از جانبو و دیلی مارکت، اگر چه با تخفیف لحظه‌ای بسیار به صرفه است؛ اما مشمول امکان کش بک نمی‌شود.

مزایای خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای با سیستم بازگشت وجه تخفیفان

با توجه به این سرویس تا ۲۰ درصدی در خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شما می‌توانید با استفاده از این سیستم، صرفه جویی قابل توجهی در هزینه‌های خود داشته باشید. به طور مثال اگر تصمیم به خرید با تخفیف از افق کوروش یا فروشگاه زنجیره‌ای رفاه را داشته باشید، پس از پایان هر دوره خرید شما، تا ۲۰ درصد از خرید اقلام مختلف، به آفلاین کش بک تخفیفان حساب کاربری شما مرجوع خواهد شد.

حال تصور کنید که در یک ماه چند بار ممکن است خریدهای محدود یا عمده از فروشگاه‌های زنجیره‌ای داشته باشید! تمام این تا ۲۰ درصد کش بک‌های آفلاین تخفیفان در حساب کاربری شما تجمیع شده و زمانی که از مرز ۵۰ هزار تومان را عبور کند، می‌توانید به راحتی مبلغ را در تخفیفان خرید کرده یا درخواست واریز به حساب و برداشت آن را داشته باشید.

اتصال به بازگشت وجه خرید با نصب اپلیکیشن تخفیفان

بهترین راه برای استفاده از این سرویس بازگشت وجه، نصب اپلیکیشن تخفیفان است. با نصب اپ تخفیفان، می‌توانید به سرعت ۵ کارت بانکی خود را ثبت کرده و پس از آن بدون نیاز به هیچ اقدام اضافی دیگری، خریدهای خود را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای مختلف انجام دهید.

کدام فروشگاه‌های زنجیره‌ای در تخفیفان حضور دارند؟

شما می‌توانید به سادگی با مراجعه به مپ تخفیفان، کلیه فروشگاه های زنجیره‌ای که در این سرویس اشتراک دارند را مشاهده کرده و به راحتی از آن‌ها خرید خود را با امتیاز جذاب بازگشت وجه، انجام دهید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *