معرفی کامل سرویس بازگشت وجه حضوری تخفیفان

معرفی سرویس بازگشت وجه حضوری

همه ما روزانه خرید می‌کنیم. این خریدها شامل همه اقلام می‌شوند و ممکن است از چند هزار تا چند میلیون تومان، ارزش داشته باشند. با توجه به فشار تورم و افزایش روزانه قیمت‌ها یکی از معیارهای ما برای خرید، تخفیف بیشتر فروشگاه‌هاست. بااین‌حال تنها راه انجام یک خرید مقرون‌به‌صرفه، دریافت تخفیف از فروشگاه نیست.

وب‌سایت تخفیفان به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین مرجع ارائه‌دهنده پیشنهادها و راه‌کارهای دریافت تخفیف از فروشگاه‌های ایران، همواره در تلاش برای نوآوری در این زمینه است. سرویس بازگشت وجه حضوری یا آفلاین کش بک (offline cash back)، یکی از این سرویس‌هاست. در این سرویس، کاربران می‌توانند‌ درصدی از هزینه پرداختی‌شان به فروشگاه‌هایی که با تخفیفان در این زمینه همکاری می‌کنند را پس بگیرند.

در ادامه، سرویس آفلاین کش بک را بیشتر معرفی کرده و شما را با شرایط استفاده از آن آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید و ازاین‌پس در هر خرید خود، صرفه‌جویی کنید.

 

 

سازوکار سرویس بازگشت وجه خرید تخفیفان

همه ما فروشگاه‌هایی در اطراف محل زندگی‌مان داریم که روزانه برای خرید به آن‌ها مراجعه می‌کنیم. امروزه در یک منطقه با چند صد مترمربع، گاه چندین فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای دیده می‌شوند که مزیت اصلی آن‌ها فراهم آوردن تعداد بسیار زیادی کالا در یک فروشگاه متمرکز است. علاوه بر این، فروشگاه‌هایی هم هستند که بر نوع خاصی از محصولات مانند آرایشی و بهداشتی، دارویی یا پوشاک تمرکز دارند.

به‌طورمعمول ما به‌عنوان مشتری به این فروشگاه‌ها مراجعه کرده و با استفاده از کارت بانکی‌مان، هزینه خریدمان را پرداخت می‌کنیم. همین کارت بانکی ساده‌ای که در دست دارید، ابزار اصلی خدمات بازگشت وجه تخفیفان است. برای این کار باید کارت بانکی خود را در وب‌سایت تخفیفان ثبت کنید که مراحل آن به شرح زیر است:

  • ایجاد حساب کاربری در تخفیفان با استفاده از اپ تخفیفان یا وب‌سایت با واردکردن شماره موبایل
  • ثبت کارت‌های بانکی تا سقف پنج کارت
  • ورود به وب‌سایت یا اپ تخفیفان
  • کلیک بر روی نوار بازگشت وجه خرید حضوری و جستجوی فروشگاه‌های اطراف با استفاده از نقشه یا مپ تخفیفان
  • مراجعه به فروشگاه و انجام خرید به‌صورت معمول و پرداخت هزینه
  • درصد تعیین‌شده برای تخفیف پس از تائید در حساب کاربری شما در تخفیفان خواهد بود

معرفی آفلاین کش بک

شرایط بازگشت وجه خرید حضوری

در سرویس بازگشت وجه حضوری تخفیفان، تخفیف‌های متعددی تا سقف ۲۰ درصد از مبلغ به حساب کاربر، بازمی‌گردد. مبالغ عودت داده‌شده با رسیدن به سقف ۵۰ هزار تومان، قابل‌برداشت خواهند بود که به دو صورت می‌توان از آن‌ها استفاده کرد:

  • استفاده از خدمات تخفیفان
  • انتقال به کارت بانکی

برای استفاده از این خدمات بهتر است از اپلیکیشن تخفیفان استفاده کنید. دانلود این اپ از انواع بازارهای دانلود اپلیکیشن (گوگل پلی، بازار و اپ استور) میسر است. دلیل این توصیه، کاربری آسان‌تر اپلیکیشن نسبت به وب‌سایت است. همچنین، اغلب اوقات ما بیرون از منزل هستیم و دسترسی به لپ‌تاپ و کامپیوتر نداریم با توجه به اینکه استفاده از مرورگرهای تلفن همراه، کمی دشوارتر و زمان‌برتر است، دانلود اپلیکیشن تخفیفان می‌تواند کار شما را برای استفاده از این خدمات آسان‌تر کند. به‌منظور دانلود اپلیکیشن تخفیفان، اینجا را کلیک کنید.

مزایای جانبی استفاده از سرویس آفلاین کش بک

مسلما اولین مزیت و دلیل اصلی استفاده از خدمات بازگشت وجه خرید حضوری، خرید مقرون‌به‌صرفه است. بااین‌حال، این سرویس ارائه‌شده در تخفیفان، مزایای متعدد دیگری نیز دارد که استفاده از آن را لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

تعدد و تنوع فروشگاه ها

در حال حاضر، بیش از ۱۲ هزار فروشگاه در ارائه سرویس بازگشت وجه خرید حضوری با تخفیفان همکاری دارند. این فروشگاه‌ها همگی از معتبرترین‌ها در زمینه فعالیت خود هستند. به عنوان مثال، در زمینه خرده‌فروشی، نام‌های آشنایی چون موارد زیر در میان آن‌ها دیده می‌شود:

  • رفاه
  • جانبو
  • افق کوروش
  • دیلی‌مارکت

فروشگاه‌هایی که در ارائه این خدمت با تخفیفان همکاری می‌کنند، طیف گسترده‌ای از اقلام را پوشش می‌دهند که مهم‌ترین آن‌ها موارد زیر هستند:

  • سوپرمارکت
  • داروخانه
  • مد و زیورآلات
  • لباس و پوشاک
  • لوازم‌خانگی

در میان محصولات این فروشگاه‌ها، برترین برندهای هر صنعت دیده می‌شوند.

امکان بررسی فروشگاه

با مراجعه به صفحه بازگشت وجه خرید حضوری تخفیفان، هنگام انتخاب فروشگاه، ضمن مشاهده درصد بازگشت وجه، می‌توانید ویژگی‌های آن فروشگاه‌ها را نیز با کلیک بر روی آن مشاهده کنید.

این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • آدرس
  • ساعات کاری
  • نوع محصولات
  • جای پارک
  • نزدیکی به مراکز خرید
  • دسترسی به وسایل نقلیه
  • محل بازی کودکان
  • نوع کسب‌وکار اعم از فردی، سازمانی، زنجیره‌ای و غیره
  • مساحت فروشگاه

به‌این‌ترتیب، تخفیفان از این طریق، امکانی برای آشنایی با فروشگاه‌های اطراف محل زندگی شما نیز فراهم کرده است. در این صفحه می‌توانید امتیازات و نظرات دیگر مشتریان یک فروشگاه را نیز در مورد آن مشاهده کنید.

امکان مقایسه فروشگاه ها

آفلاین کش بک چیست؟

با مراجعه به صفحه بازگشت وجه خرید حضوری می‌توانید با انتخاب دسته‌بندی، فروشگاه‌های اطراف خود را ازنظر درصد بازگشت وجه و ویژگی‌های ذکرشده در بالا با یکدیگر مقایسه کنید. به‌این‌ترتیب، دیگر احتمال مراجعه به فروشگاه و مواجهه با عدم موجودی یک کالای خاص، وجود ندارد.

از طرف دیگر می‌توانید در این صفحه، نحوه نمایش فروشگاه‌ها را بر اساس موارد زیر فیلتر کنید:

  • امتیازاتی کاربران
  • جای پارک
  • نزدیکی به مراکز خرید
  • سطح قیمت
  • دسترسی به وسایل نقلیه

حفظ حریم خصوصی

با استفاده از خدمات بازگشت وجه خرید حضوری تخفیفان، نباید نگران اطلاعات بانکی خود باشید. تخفیفان برای این منظور از ارتباط امن بانکی استفاده کرده و اطلاعات بانکی شما را ذخیره نخواهد کرد. همچنین، این پلتفرم به هیچ‌یک از اطلاعات بانکی شما به‌غیراز شماره کارت، دسترسی ندارد. علاوه بر این، امکان لغو سرویس در هر زمان نیز برای کاربران این خدمات فراهم است.

محبوبیت خدمات آفلاین کش بک

در حال حاضر، حدود ۲ میلیون نفر در سراسر کشور از خدمات آفلاین کش بک تخفیفان استفاده می‌کنند. تخفیفان، همچنین با ۲۵۰ سازمان نیز در این زمینه، قرارداد امضا کرده است. در زمان نگارش این مطلب در ابتدای خرداد ۱۴۰۱، کاربران نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان با استفاده از این سرویس، خرید کرده‌اند که بیش از یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان آن به حساب‌هایشان بازگشته است. تعداد فروشگاه‌های طرف قرارداد و متعاقبا کاربران این خدمات، روزبه‌روز در حال گسترش است.

سخن آخر

همه ما هرروز با مراجعه به فروشگاه‌های اطرافمان به‌صورت حضوری خرید می‌کنیم. این خریدها شامل تنوع زیادی از محصولات از اقلام خوراکی گرفته تا لوازم‌خانگی و پوشاک می‌شوند. بیشتر ما نیز از کارت‌های بانکی‌مان به‌منظور پرداخت هزینه‌ها استفاده می‌کنیم. حال، پلتفرم تخفیفان، خدمتی ارائه کرده است که در آن با خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد تخفیفان و پرداخت هزینه با کارت بانکی می‌توانید درصدی از هزینه پرداخت‌شده را بازگردانید.

این سرویس تخفیفان، بازگشت وجه خرید حضوری نام داشته و طی آن می‌توان تا ۲۰ درصد، بازگشت وجه داشت. پس از رسیدن مبالغ جمع‌شده در حساب کاربری، امکان استفاده یا انتقال آن به کارت وجود دارد. تخفیفان در حال حاضر با هزاران فروشگاه در این زمینه همکاری داشته که در صنایع مختلف از مواد غذایی تا لوازم‌خانگی و مد و پوشاک فعالیت می‌کنند.

۴.۴/۵ - (۳۶ امتیاز)
42 نظر برای "معرفی کامل سرویس بازگشت وجه حضوری تخفیفان" ارسال شده
  1. shrshrkyany@gmail.com گفت:

    عالی هستم تشکر

  2. shrshrkyany@gmail.com گفت:

    عالی

  3. مهدی عابدی گفت:

    من تاحالا۵میلیون از کوروش خرید کردم ۲۰ تومن تخفیف.ور شکست نشید.خخخخخخ

  4. behrad گفت:

    درود
    دراین برهه از زمان که افزایش قیمت وتورم فشارمضاعفی به مردم وارد نموده ،ای فکر بکر کار بسیار پسندیده ای است که از طریق تخفیفان انرژی مثبتی به خریداران می دهید.بسیار سپاسگزاریم.

  5. حمیدرضا امیری گفت:

    دوست دارم تجربه ای جالبی باشه

  6. رضا گفت:

    به نظر من طرح مزخرفی است مردم را با زور یارانه ای که آقای احمد نژاددرست کرده بودتبذیل به کالا برگ زده آید شما آمدید یارانه ای که به مستحقش است قطع وبه افراد ثروتمند یارانه واریز کرده آید آقای بد قول باز آقای روحانی و احمدی نژاد.

  7. ناصر گل پری گفت:

    خرید از افق کورش با تجارت کارت

  8. پریسا امیری گفت:

    بسیار عالی و کاربردی

  9. علی حیدری مظفر گفت:

    با سلام،متاسفانه در برخی خریدهای با مبلغ بالا این اتفاق نمی افتد،شخصا برای بنده چندین بار تکرار شده است

  10. غلامرضا خسروی گفت:

    بسمه تعالی من ارشد ترین سردار خطه سرسبز گمنامان …..‌‌‌هستم علاقمند شدم برنامه شما را نصب و ……..تا خدا چه بخواهد

  11. غلامرضا خسروی گفت:

    خودتان هرچه صلاح دیدید بنویسید خسروی

  12. سعید علیمرادی گفت:

    عالی

  13. سیدمحمدسیدسعادت گفت:

    عالی

  14. سیدمحمدسیدسعادت گفت:

    مورد استفاده است

  15. Ruhollah koulivandi گفت:

    سلام همش الكيه

  16. Ruhollah koulivandi گفت:

    سلام عليكم لطفا از طریق ایمیل کامل

  17. بی بی زهرانصیری گفت:

    سلام خسته نباشی من ازدیلی مارکت. خریدمیکنم هم ماه صدرابلوارپاسداران روبروپمپ گاز۰۹۱۶۴۹۲۵۵۸۳بی بی زهرا نصیری خریدملبغ کمترین۴۳۸۰۰۰ ت میباشدفقط دیلی مارکت واقعاتخیفیف خوبی عالی میدهندمن راضی راضی هستم

  18. علی نصر گفت:

    سلام من شهرستان هستم غیر از تهران
    برای شهرستان های دیگر این سرویس امکان پذیر نیست.لطفا راهنمایی کنید.

  19. علی نصر گفت:

    سلام من شهرستان هستم غیر از تهران
    برای شهرستان های دیگر این سرویس امکان پذیر نیست.لطفا راهنمایی کنید. مثلاً ایلام را فعال کنید

  20. پروین مهرجو گفت:

    متأسفانه فروشگاه‌های مورد نظر اجناس باکیفیت ومناسبی ندارن بهتر بود که فروشگاهی مانند
    کارن وجهاد هم در پوشش این اپ قرار میگرفت

  21. علی گفت:

    خیلی عالی است امیدوارم که درست وحسابی این طرح انجام بشه

  22. زهرا گفت:

    بندا چند سری خرید داشتم وهیپ وجهی باز نگشته .وقتی ب کار‌گان گفنم گفتن باید خرید غیر حضوری داشته باشین؟!!!و دیگه خرید نکردم

  23. محمد رمضانی گفت:

    من از رفاه خرید کردم در سامانه هم ثبت نام کامل کردم اما تخفیف برنگشته است لطفأ راهنمائی کنید.

  24. اصغــــــرعلی گفت:

    خوب عالی دستتون درد نکنه بفکر جیب ما هستین تشکر سپاس فراوان

  25. ابراهیم حسین عرب گفت:

    باسلام خدمت شما دست اندرکاران این برنامه ی کاملا مفیدومقرون به صرفه .خداخیرتان بدهدکه برای رفاه حال مردم تلاش میکنید.انشاالله که در ادامه کاروزندگی خداوندپشتیبان ویاورتان باشد،امین یاربالعالمین.

  26. محمد گفت:

    بسیار برنامه خوب وعالی هست متشکرم

  27. محمد گفت:

    اگه میتونستید پیک موتوری هم میفرستادید خیلی عالی میشد

  28. محمد گفت:

    برنامه خوبی است

  29. سیدامیرعباسی گفت:

    تخفیف بخاین بدین باید تاسقف خیلی زیاد خرید بکنیم.خوب اگه من خودمو میگم درامدم اونقدر بود که تخفیف میخاستم چیکار.شماهم جائی نمیخابین اب زیرتون بره.اینم کلک جدیدتونو برا جیب مردم.همه میخان ازهمدیگه ببرن

  30. امیر گفت:

    معمولا اجناس بنجول تاریخ گذشته میارن که‌ پرتی داره.وگرنه کی زرر میده رو اجناسش.صندوقدارشونم باقی پولو نمیدن.وجه و نماد فروشگاه خراب میشه خیلی گفتم ولی کو‌ گوش شنوا

  31. امیر گفت:

    یعنی اگه‌ کسی پیدا بشه که بگه از این طرح من دراوردی تخفیفان سود کرده من با دست را میرم اگه هم کسی بگه از خودشونن که ابروشون حفظ شه.من قول مردونه میدم این حرف حقم حذف شه.ا ا

  32. هاشم افراسیابی گفت:

    خیلی عالیه البته اگر مشکلی بوجود نیاد

  33. مغربی گفت:

    بنظرم باید خیلی عالی باشه البته برای شما

  34. امیرعباسی گفت:

    سلام به تک تکتون.یه نفر صادقانه غیر فامیلهای خودشون ویا شهرام بهرام باسند بگه من فلان قدر گرفتم.فقط در حده حرف و صوته.بزک نمیربهار میاد کمپزه با خیار میاد🤔🤔🤔

  35. امیر ادیب گفت:

    جالب اینجاست فقط نظرات مثبت که به نفعشون باشه میذارن.نمیخان نونشون اجر شه.همش حرف لب و دهن.صوت یکی که گرفته نه ازفامیلاشون سند نشون بده.

  36. فرهاد ملکی گفت:

    انسان باید پذیرش داشته باشه چرا حقیقت تلخه فقط نظر مثبت مردمو میذارین چهارنفرم از کارمنداتون تاییدتون کنن.یه نفرسند نشون بده بگه من یه ادامس گرفتم.کسی که میلیونی خرید میکنه دنبال چندر غازه

  37. احمدی گفت:

    سلام شهر ما هنوز فعال نشده

  38. زهرا گفت:

    لطفا با بازنشستگان کشوری که از رفاه وافق کوروش خرید می‌کنند قرارداد ببندید

  39. امیر گفت:

    از هر ۵ خرید یکی بازگشت وجه داره اونم در خریدهای با قیمت پایین تر، و وقتی نوشته ۲۱ درصد بازگشت وجه ۱۰ درصد برگشت داده بشه باید کلاهتو بندازی بالا

  40. حامد محقق گفت:

    با سلام و احترام؛
    خیلی سپاسگزارم بابت این ابتکار و خلاقیت جالب تان. چرا تخفیفان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای دیلی مارکت کار نمیکند؟ همکاری تان کلا قطع شده یا دوباره شاهد همکاری خواهیم بود؟

  41. م.افتخاری گفت:

    از ۹ خرید ثبت شده من در ۳ ماه گذشته در سرویس بازگشت وجه که همگی از دیجی کالا بوده، متاسفانه فقط یک مورد محقق شده و مابقی پرداخت نشده!

  42. محمد رسول حکمت گفت:

    برنامه خوب وعالی کمی مبالغ ودرگاهها کمه همش دوتا از کارتخوان ها برگشت میزنه بیشترش بکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *