کله پاچه کجا بخوریم؟ لیست بهترین کله پاچه  ای های تهران

کله پاچه به عنوان یکی از بهترین غذاهای ایرانی است. این غذا هم طرفدارن زیادی دارد، هم افرادی هستند که از کله پاچه متنفرند، در هر صورت امتحان کردن و خوردن کله پاچه به یک تجربه جذاب در زندگی شما تبدیل خواهد شد.

در میان این همه رستوران های تهران، آنهایی که در طبخ و پخت کله پاچه برجسته هستند، جایگاه ویژه‌ای دارند. این طباخی‌ها با توانایی در انتخاب بهترین مواد اولیه، دقت در طبخ و ادویه‌‌های گوناگون و تجربه‌ی ماهر در درست کردن کله پاچه، طعم و کیفیت بی‌نظیری را دارند.

در این مقاله، قصد داریم به شما لیست بهترین کله پزی های تهران را معرفی کنیم. ما به دنبال آن هستیم تا به شما طباخی‌هایی را معرفی کنیم که با استفاده از بهترین مواد اولیه، روش‌های طبخ اصیل و بهره‌گیری از دستورهای خاص و متنوع، توانسته‌اند طعم و کیفیت بی‌نظیری را در کله پاچه داشته باشند، اگر شما هم دوست دارید بدانید کله پاچه کجا بخوریم، تا انتها با ما همراه شوید.

بهترین کله پاچه تهران

بهترین کله پاچه تهران

طباخی بره سفید

بره سفید بهترین کله پاچه غرب تهران را دارد که در خیابان ستارخان قرار گرفته است. طباخی بره سفید از سال ۱۳۷٠ کار می‌کند و فقط یک شعبه دارد. این طباخی به حفظ کیفیت غذایی، زیبایی محیط پذیرایی و رعایت بهداشت در طبخ و سرو غذا اهمیت بسیار زیادی می‌دهد. شما می‌توانید در کله پزی بره سفید یک دست کله پاچه کامل، آبگوشت ساده و مغز و یا هر قسمت از کله پاچه را که دوست داشتید به صورت جدا نوش جان کنید.

ساعت کاری:

۴ صبح تا ۱۲ بعد از ظهر

۵ عصر تا ۲ شب

آدرس: تهران، میدان توحید، خیابان ستارخان، روبه روی خیابان باقرخان

طباخی کاج

طباخی کاج

طباخی کاج  بهترین کله پاچه تهران دارد. این طباخی  در پاسداران، دادمان، سعادت آباد و رسالت دارای شعبه است که برخی از آن‌ها ۲۴ ساعته باز هستند. علاوه بر این، سفارشات را به تمام نقاط تهران هم ارسال می‌کنند. هر آنچه که هر کله پاچه خوری به آن علاقه دارد در منوی طباخی کاج به چشم می‌خورد، از چشم و زبان و مغز گرفته تا آبگوشت و سیراب شیردان. علاوه بر این، طباخی کاج در کنار کله پاچه نان داغ به همراه انواع ترشی‌ها را هم برای سرو در نظر گرفته است.

ساعت کاری:

از ساعت ۳ صبح تا ۱۲ بامداد

آدرس شعبه دادمان: شهرک غرب، بلوار دادمان، نرسیده به پل یادگار امام

آدرس شعبه پاسداران: خیابان پاسداران، پایین‌تر از برج سفید، نبش دشتستان هشتم

آدرس شعبه سعادت آباد: میدان کاج، به‌سمت میدان صنعت، بعد از پل نیایش

آدرس شعبه رسالت: بزرگراه رسالت، حد فاصل شرق به غرب، بعد از دنیای نور

طباخی شاهگوش

باز هم بهترین کله پاچه غرب تهران که برای خوردن کله پاچه در این طباخی سر و دست می‌شکنند. این کله پزی یکی از طباخی‌های قدیمی تهران است که بیشتر از ۳۵ سال است که کله پاچه‌های خوشمزه را درست می‌کند. شاهگوش در ستارخان دارای دو شعبه است که یکی از آنها بزرگ‌تر از دیگری است. در این کله پزیشما می‌توانید کله پاچه را هم در خود طباخی بخورید یا آن را به صورت بیرون‌بر سفارش بدهید.

آدرس شعبه ۱:

ستارخان، روبه‌روی شادمان، جنب پارک ستارخان

آدرس شعبه ۲:

میدان توحید، ستارخان، نرسیده به رستوران نشاط

طباخی افق

طباخی افق

اگر صبح زود هوس خوردن یک دست کله پاچه کامل یا یک کاسه آبگوشت را کردبد و در محدوده یوسف آباد هستید، حتما سری به طباخی افق بزنید. این طباخی شلوغ است اما محیطی بسیار تمیز دارد. این طباخی می‌تواند سفارشات شما را به تمام نقاط شهر تهران ارسال کند. البته اگر در محدوده یوسف آباد باشید، سفارش شما با پیک و به صورت رایگان به دستتان خواهد رسید.

ساعت کاری:

از ۳ صبح تا ۲۴ نیمه شب

آدرس:

تهران، یوسف اباد، خیابان اسدآبادی، بعد از خیابان شقاقی، نرسیده به خیابان ۱٠، پلاک ۹۴

طباخی راک

کیفیت و مزه کله پاچه‌های راک سیار عالی است و همین باعث شده که مشتریان زیادی داشته باشد. گوشت کله‌ پاچه در این طباخی بسیار لذیذ است و آبگوشت آن طعم فوق‌العاده‌ای دارد. این طباخی در محله فاطمی تهران واقع شده و بیشتر از ۲۵ سال است که در این محله به عاشقان کله پاچه، صبحانه خوشمزه می‌دهد. نکته خوشمزه دیگر، این است که در این طباخی نان سنگک هم به صورت داغ پخته شده و همراه با کله پاچه سرو می‌شود.

ساعت کاری:

شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۴ صبح تا ۱۱:۱۵ شب

جمعه‌‌ها از ساعت ۳ صبح تا ۱۱:۱۵ شب

آدرس:

میدان فاطمی، میدان گل‌ها، خیابان کاج جنوبی

 

مطالب مرتبط:

بهترین غذاهای خیابانی را در تهران کجا بخوریم؟

معرفی رستوران های قدیمی تهران

گرانترین کافه های تهران + آدرس

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *