بهترین هتل های تهران: معرفی ۱۰ هتل برتر

تهران، شهری شلوغ با مناظر زیباست که می‌تواند هر کسی را مجذوب کند. اگر برای گشت و گذار یا انجام کار قصد سفر به تهران را دارید، به  اقامتگاهی عالی نیاز خواهید داشت.  انتخاب‌های متفاوتی از اقامتگاه‌ و هت در سراسر شهر تهران وجود دارد اما همه نمی‌توانند خدمات مناسب، امکانات کاربردی، مقرون به صرفه بودن و سایر مزایا را داشته باشند. به همین دلیل ما لیستی از بهترین هتل های تهران را که می‌توانید در این شهر پیدا کنید، برای شما گردآوری کردیم. با این لیست، پیدا کردن اقامتگاه مناسب برای سفر به تهران کار بسیار راحتی می‌شود و شما می‌توانید به راحتی بهترین هتل تهران را به صورت آنلاین با کد تخفیف مستر بلیط رزرو کنید.

هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس لاکچری ترین هتل تهران است. این هتل ۵ ستاره باشکوه در یکی از بهترین مناطق تهران واقع شده است. این منطقه برای مقاصد مسکونی و تجاری بهترین است. این هتل در شمال شهر تهران قرار دارد و مرکز نمایشگاه بین المللی تهران تنها ۳ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

هتل اسپیناس پالاس به بهترین مراکز خرید تهران نیز نزدیک است. این به این معنی است که شما می‌توانید به راحتی از خریدتان لذت ببرید. این هتل ترکیبی فوق‌العاده از زیبایی ظاهری و باطنی دارد و همچنین امکانات مدرنی را که فکرش را نمی‌کنید در اختیار شما قرار می‌دهد.

هتل رمیس

هتل رمیس

هتل رمیس (هتل ایبیس سابق) به هتل فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران نیز معروف است. این هتل برای مسافران مکرر که نیاز به نزدیکی به فرودگاه دارند، بهترین گزینه است. این هتل که قبلاً هتل اکسیس نامیده می شد، تنها ۱۰ دقیقه با فرودگاه امام خمینی فاصله دارد. با وجود نزدیکی به فرودگاه، از خود شهر تهران نیز دور نیست. فقط ۴۵ دقیقه فاصله دارد. این هتل یکی از بهترین هتل های تهران است که ۱۹۶ اتاق مبله کامل با تمام امکانات اولیه دارد.

هتل اسپیناس

هتل اسپیناس

هتل اسپیناس که به آن هتل اسپیناس خلیج فارس هم می‌گویند، زیبا و آرام است و جزییات آن در عین سادگی سادگی نفیس است. خدمات مشتریان آن یکی از بهترین‌ها در صنعت هتلداری تهران است. به دلیل ارتفاعی که ساختمان روی آن قرار گرفته است، چشم انداز شگفت انگیزی دارد. محیط این هتل نیز بسیار خوشایند و آرام است، زیرا با نت‌های موسیقی فوق العاده‌ای که از پیانو در پس زمینه می‌آید طراحی شده است. برای داشتن فرصتی برای لذت بردن از آرامش در تهران، به هتل اسپیناس بروید.

هتل رکسان (نووتل سابق)

هتل رکسان

هتل رکسان در جنوب تهران درست روبروی فرودگاه بین المللی امام خمینی واقع شده است. این هتل نفیس یکی از اولین هتل‌های فرودگاهی ایران با همکاری گروه هتل‌های فرانسه، گروه هتل آکور است. این هتل مبلمان بسیار شیکی دارد. فراهم کردن مسافران با تمام امکانات اولیه مدرن که یک هتل باید داشته باشد. هتل رکسان با اتاق‌هایی که طراحی منحصر به فرد دارند که هم شیک و هم جادار هستند، به مهمانان نوید تجربه ای به یاد ماندنی را داده است. رستوران این هتل بهترین است و از پذیرایی از مهمانان با انواع غذاهای محلی و بین‌المللی لذت می‌برد.

هتل بزرگ تهران

هتل بزرگ تهران

این هتل مجلل درست در مرکز شهر تهران واقع شده است. هتل بزرگ تهران برای گردشگرانی که دوست دارند شهر تهران را به طور کامل بگردند مناسب است. این هتل دسترسی به سیستم حمل و نقل عمومی تهران و همچنین سایر امکانات اولیه مدرن را دارد.

این هتل همچنین دارای یک سالن مخصوص افراد سیگاری است که در آن افراد سیگاری اجازه استراحت دارند. یک سالن و آرایشگاه برای راحتی مسافران نیز دارند. شما همچنین می‌توانید به شیرینی فروشی این هتل بروید، جایی که طعم‌های فوق العاده‌ای برای چشیدن دارد.

هتل پارسیان استقلال

هتل پارسیان استقلال

این هتل یکی از بهترین هتل های تهران و ۲۲ هتل زنجیره‌ای معتبر بین‌المللی پارسیان است. هتل پارسیان استقلال یکی از هتل های ۵ ستاره در میان ناوگان هتل‌هاست. این هتل با اختلاف زیاد بزرگترین هتل در مجموعه هتل‌های بین‌المللی پارسیان است.

 هتل پارسیان استقلال در طولانی ترین خیابان خاورمیانه، خیابان ولیعصر (عج) قرار دارد، دسترسی آسانی به فرودگاه بین المللی امام خمینی و فرودگاه مهرآباد دارد. نمایشگاه بین المللی تهران نیز تنها ۵ کیلومتر با این هتل مجلل فاصله دارد. این هتل در مجموع دارای ۵۵۲ اتاق است که همه آنها کاملاً مبله و مجهز به تمام امکانات اولیه و مدرن مورد نیاز مسافران هستند.

هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی در یکی از بهترین مناطق تهران قرار دارد و تنها ۳ کیلومتر با مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران فاصله دارد. این هتل زیبا دارای ۴۷۵ اتاق است که همه آن‌ها به طور کامل و به اندازه کافی مبله شده‌اند و با تمام امکانات اولیه مدرنی که برای یک هتل با کالیبر آن مورد نیاز است، مجهز شده است.

همچنین دارای یک مرکز خرید است که به شما امکان خرید انواع سوغاتی را می دهد. این هتل دارای یک رستوران کاملاً کاربردی در فضای باز و سرپوشیده است که انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را سرو می‌کند.

هتل اسکان الوند

هتل اسکان الوند

این  هتل ۴ ستاره زیبا در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد. این هتل در نزدیکی یکی از میادین معروف تهران یعنی میدان آرژانتین قرار دارد و دسترسی آسان به بیشتر جاذبه های تهران و همچنین مراکز اداری دارد.

  هتل اسکان الوند رستوران‌های مختلفی دارد که انواع مختلفی از غذاهای لذیذ را سرو میکند که میهمانان میتوانند با خیال راحت از آن‌ها لذت ببرند. این هتل همچنین دارای یک کافه است که جذاب‌ترین و خوشمزه‌ترین نوشیدنی‌ها را سرو می کند. همچنین در این هتل یک استخر وجود دارد که دارای  سونا بخار و آبگرم است که برای استراحت میهمانان آماده است. برای اقامتی آرام و آسان در تهران، هتل اسکان الوند بهترین گزینه است.

هتل برج سفید

هتل برج سفید

هتل برج سفید یک هتل ۴ ستاره است که در شمال تهران قرار دارد و بهترین دسترسی را به مناطق کوهستانی تهران را دارد. این هتل منحصر به فرد با تنها ۱۵ اتاق، منظره‌ای از کوه‌های باشکوه تهران را می‌دهد. منظره دیگری که کاملاً از آن لذت خواهید برد، منظره ای از خود تهران است که درست از ارتفاعات کوهستانی است. این هتل دارای یک رستوران و کافه فرانسوی فوق‌العاده و مجموعه‌ای از صبحانه‌های فوق‌العاده است و می‌توانید در ارتفاع طبقه چهاردهم از خوردن صبحانه لذت ببرید.

هتل هما

هتل هما

هتل هما یکی دیگر از بهترین هتل های تهران است که بیشتر هتلی برای مسافران تجاری است. این هتل درست در وسط منطقه تجاری شمال تهران واقع شده است. همچنین نزدیک به بخش‌های قدیمی شهر قرار دارد و برای مسافرانی که شیفته تاریخ شهر هستند بسیار مناسب است. این بخش‌های قدیمی خانه موزه‌ها و کاخ‌های تهران است. هتل هما مفتخر است که رستوران‌های سنتی ایرانی دارد که انواع غذاهای سنتی و خوشمزه را سرو می‌کند.

این هتل دارای ۱۷۲ اتاق است که همگی مبله کامل و شیک و مجهز به تمام امکانات اولیه و مدرن لازم هستند. این هتل با تلفیقی از فرهنگ قاره‌ای و ایرانی طراحی شده است و به همین دلیل فضایی متمایز را به ارمغان می‌آورد که بی نظیر است.

سخن آخر

در این مطلب ۱۰ تا از بهترین هتل های تهران و اطراف آن را به شما معرفی کردیم. از هتل‌های فرودگاهی کاربردی و مناسب برای مسافران گرفته تا برج‌های باشکوه که هتلی کلاسیک و مناسب برای گردشگران است، این فهرست هتل‌هایی را برای هر نوع سفر به تهران در بر می‌گیرد.

مطالب مرتبط:

کدام هتل های تهران بهترین رستوران ها را دارند؟

گرانترین کافه های تهران + آدرس

بهترین مراکز خرید تهران : جستجو در دنیای خرید و تفریح

۳/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *