بهترین مراکز خرید تهران : جستجو در دنیای خرید و تفریح

بهترین مراکز خرید تهران را می‌شناسید؟ وقتی به تهران سفر می‌کنید، نیازی نیست نگران خرید یا پیدا کردن جای مناسب برای تفریح باشید. در این شهر، هر نوع مرکز خریدی پیدا می‌شود.

گشت و گذار در تهران به بازار تجریش و بازار بزرگ، دو مرکز خرید سنتی محبوب تهران محدود نمی‌شود. سبک زندگی مدرن نیازهای جدیدی را به وجود آورده است که منجر به ساخت لوکس‌ترین مراکز خرید در تهران شده است.

از مراکز خرید معروفی مانند پالادیوم، ایران مال و بام لند که به عنوان بهترین مراکز خرید تهران شناخته می‌شوند. در این مراکز خرید می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر بین‌المللی لذت ببرید، برندهای معروف را کشف کنید و با دیدن فروشگاه‌های لوکس و مدرن تجربه جذابی داشته باشید.

در ادامه این مطلب از بلاگ تخفیفان قصد داریم بهترین مراکز خرید تهران را به شما معرفی کنیم، تا انتها با ما همراه شوید.

مراکز خرید لوکس تهران

با وجود تعداد زیادی از مراکز خرید لوکس تهران، معرفی همه آن‌ها در اینجا کار آسانی نیست. بنابراین با معرفی کوتاهی از مراکز خرید، سعی می‌کنیم بهترین مراکز خرید تهران را فهرست کنیم تا دید بهتری از خرید در پایتخت داشته باشید.

مرکز خرید ایران مال

ایران مال به عنوان یک مرکز خرید جدید، مدرن و مجلل، بزرگترین مرکز خرید تهران و یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان با مساحت ۱.۴ میلیون متر مربع است. فاز اول در سال ۱۳۹۷ با ۷۰۰ فروشگاه و ۲۰۰۰۰ متر مربع هایپر مارکت افتتاح شد.

ایران مال نمایشگاه مدرنیته است. معماران متخصص ایرانی در این مرکز خرید فوق مدرن که به‌جای یک مرکز خرید، یک مرکز تفریحی شناخته می‌شود، معماری قدیمی و سنتی ایرانی را شبیه‌سازی کرده‌اند.

ایران مال ۲۰۲۰ خیابان مد، شهربازی سرپوشیده، تالار آیینه، موزه، گالر‌ی‌های هنری، نمایشگاه خودرو، چندین کتاب فروشی، مجموعه سینما، مرکز تفریحی خانوادگی، مجموعه ورزشی با چندین مسیر طولانی دارد. دوچرخه سواری و پیاده روی، ۱۵ زمین ورزشی، زمین تنیس، پیست روی یخ، و استخرهای شنا از جمله امکانات این مرکز خرید لوکس هستند.

معماران متخصص ایرانی معماری قدیمی و سنتی ایرانی را در این مرکز خرید فوق مدرن شبیه سازی کردند. باغ ایرانی (باغ دیدار)، مسجد جامع، بازار سنتی و آینه‌کاری تنها بخشی از نمونه‌های سنتی این مرکز خرید هستند. کتابخانه ایران مال (جندی شاپور)، باغ کتابی به مساحت ۳۳۰۰ متر مربع با ۶۷۰۰۰ جلد کتاب روزانه بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جذب می‌کند.

مرکز خرید بام لند

مرکز خرید بام لند

 در مجاورت دریاچه چیتگر، بام لند یکی از بهترین مراکز خرید تهران است که فضای آن کاملاً آرام است و همه چیز کاملاً جدید است. بام لند در فضای باز با مساحت  ۶۰۰۰۰ متر مربع، یک مرکز تفریحی تازه ساخته شده است که امکانات زیادی مانند فروشگاه‌، سینما، خانه بازی، مسیرهای پیاده‌روی، باشگاه ماهیگیری، باشگاه قایق‌سواری، رستوران و کافه دارد.

بام ‌لند به‌عنوان یکی از زیباترین مراکز خرید تهران، به‌ شکل ساختمان‌های سه طبقه ساخته شده است که با انواع ستون‌های باستانی مدرن و بادگیرهای یزد تزئین شده‌اند. بام لند تهران معماری مدرن با عناصر سنتی را به بهترین شکل طراحی کرده است. بام لند با تعداد زیادی رستوران های تهران که معروف هستند، شناخته می‌شود.

مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم که از نظر بسیاری به عنوان بهترین مرکز خرید تهران شناخته می‌شود، ساختمانی ۱۳ طبقه در خیابان زعفرانیه است. پالادیوم به عنوان ساختمانی نیمه هلالی، برندهای معروف پوشاک، لوازم جانبی و لوازم خانگی ایرانی و خارجی را عرضه می‌کند. رستوران‌ها و کافه‌های فوق‌العاده‌ای در این  مرکز خرید به همراه فودکورت وجود دارد که همگی منظره‌ای چشم نواز از کوه‌های شمال تهران را به شما می‌دهند.

مرکز خرید اپال

مرکز خرید اپال

واقع در شمال غرب تهران، مرکز خرید اپال یکی از بهترین مراکز خرید تهران است. مرکز خرید اپال شامل ۷ محل خرید مختلف از جمله کودکان، عروسی، خانه، هایپر مارکت، مد، ورزش و الکترونیک است. مرکز خرید اپال علاوه بر خرید دارای امکانات دیگری از جمله سینما، اتاق بازی، مرکز زیبایی و باشگاه بولینگ است. از قرار دادن اپال در لیست خود برای گشتن در مراکز خرید شک نکنید.

مرکز خرید ارگ

مرکز خرید ارگ

مرکز خرید ارگ در خیابان سعد آباد میدان تجریش، نه تنها به دلیل شهربازی و آمفی تئاتر، بلکه  بام سبزی که دارد اوقات خوشی را در تهران برای شما می‌سازد. مرکز تجاری ارگ تجریش شگفت‌انگیز است و امکانات مدرنی را دارد که آن را به یک مرکز خرید گران قیمت در تهران تبدیل کرده است.

مرکز خرید گالریا

مرکز خرید گالریا

مرکز خرید گالریا با فودکورت که غذاهای بین المللی شامل ایتالیایی، ایرانی، مکزیکی، لبنانی، برگر، آسیایی و دسر بار با مجموع ۸ رستوران در طبقه پنجم سرو می‌کند، جزو ۵ مرکز خرید مجلل تهران است.

مرکز خرید گالریا با گزیده‌ای از برترین برندهای دنیا در زمینه‌های مختلف پوشاک، کیف و کفش، جواهرات، لوازم دیجیتال، فرش، لوازم منزل و دکوراسیون بهترین انتخاب برای لذت بردن از گشت و گذار نیم روزه در تهران است.

مرکز خرید سانا

مرکز خرید سانا

 مرکز خرید سانا تهران در بلوار اندرزگو یکی از پاتوق‌های جوانان شمال تهران است. مرکز خرید سانا با یک فودکورت مسقف و روباز، مکانی شگفت‌انگیز برای گذراندن عصرهای تهران به همراه خرید از برندهای محبوب ایرانی و خارجی است.

مرکز خرید کوروش

مرکز خرید کوروش

اگر به دنبال مرکز خرید غرب تهران هستید، کوروش با فروشگاه‌های جذاب و برندهای لوکس در ایران ، بهترین انتخاب است. مرکز خرید کوروش در بزرگراه ستاری شمال، مجموعه‌ای از بزرگترین واحدهای تجاری و تفریحی با بیش از ۵۰۰ فروشگاه و ۱۴ سالن سینما است که می‌توانید در آن‌ها خرید کنید و استراحت کنید.

سخن پایانی

در این مقاله، بهترین مراکز خرید تهران را به طور خلاصه بررسی کردیم. این مراکز خرید از نظر مساحت، تنوع فروشگاه‌ها، امکانات و خدمات، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها، سینماها و فرصت‌های تفریحی برتری نسبت به سایر مراکز خرید دارند. تهران میزبان مجموعه‌های بزرگ زیادی است که امکانات عالی و مناسبی در اختیار شما قرار می‌دهند. اینجا می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر، رستوران‌ها، سینماها و امکانات تفریحی فراوانی لذت ببرید.

با انتخاب هر یک از این مراکز خرید، شما تجربه‌ی خریدی منحصر به فرد و لحظاتی پرانرژی و خاطره‌انگیز را تجربه خواهید کرد. به همین دلیل، تهران به عنوان یکی از بهترین مقاصد خرید و تفریح در ایران شناخته می‌شود. بنابراین، برای تجربه‌ی بهترین مراکز خرید تهران، آماده ماجراجویی شوید و خریدی دلچسب را در این شهر بی‌نظیر تجربه کنید.

مطالب مرتبط:

همه چیز در مورد ایران مال

گرانترین کافه های تهران + آدرس

کدام کافه ها برای قرار کاری مناسب هستند؟

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *