دماسنج؛ عیدی تخفیفان به شرکای تجاری خود

شریک تجاری عزیز

با سلام و عرض ادب،

 

احتراما به اطلاع شما عزیزان می‌رسانیم که شرکت تخفیفان در راستای رسالت همیشگی خود در جهت افزایش حداکثری امکان فروش کسب و کارها، قصد دارد طی روزهای آینده سرویس جدید خود بنام دماسنج را راه اندازی کند. سرویس دماسنج فقط بر روی تخفیفان فعال خواهد بود و کلیه کسب و کارها اعم از کوچک، متوسط و بزرگ می‌توانند بصورت رایگان ثبت‌نام و آگهی کسب و کار خود را در سایت درج کنند؛ اطلاعات تماس، لینک سایت و سایر مشخصات خود را وارد کنند تا مشتریان با دیدن اگهی آنها با آنها تماس گرفته و اقدام به خرید اعم از تلفنی، حضوری و غیره بدون پرداخت کمیسیون به تخفیفان کنند (نمایش بر روی نت برگ از قابلیتهای ثبت نام در دماسنج نمی باشد).

بدیهیست با توجه به رایگان بودن هزینه ورود و نیز امکان نمایش اگهی به تعداد بسیار زیادی از مردم، تقاضا برای این محصول جدید بشدت بالا خواهد بود و تعداد بسیار زیادی از شرکای تجاری جدید در سیستم دماسنج ثبت نام خواهند کرد. به همین دلیل و با توجه  به بالا بودن تعداد، در سیستم دماسنج، ملاک قرار گرفتن و چیدمان آگهی ها بر روی سایت دمای هر آگهی است، هرچه دمای آگهی بالاتر باشد، آگهی در قسمت بالاتری از سایت نشان داده خواهد شد که طبیعتا فروش بیشتری را برای آن آگهی رقم خواهد زد. در سیستم دماسنج رقابت برای گرفتن مشتریان بیشتر و تبلیغ حداکثری، فقط از طریق بالا بردن دمای آگهی محقق خواهد شد.

 

دمای بالاتر، دیده شدن بیشتر، فروش بیشتر

دمای هر آگهی در بدو ثبت بر روی سایت ۳۷ درجه می باشد و به د روش زیر صاحب آگهی می تواند دمای آگهی خود را افزایش داده و شانس فروش خود را ارتقا دهد:

۱. افزایش نظرات مردم در مورد آن آگهی

۲. خرید بسته های تبلیغاتی به مبلغ ۲۵۰ هزار تومان که در بازه محدود جشنواره نوروزی به مبلغ ۹۹ هزار تومان به فروش خواهد رسید (مدت اعتبار یک ماه)

تعرفه ها:

تعرفه ها و جزییات ثبت آگهی در دماسنج
 بسته رایگان بسته پلاتینیوم
شروع دمای آگهی از ۳۷ درجه شروع دمای آگهی از ۱۰۰ درجه
امکان درج ۱ عدد عکس امکان درج ۱۰ عدد عکس
درج محتوا با ۳۰۰ کارکتر درج محتوا با ۱۰۰۰ کارکتر
امکان درج آدرس و شماره تلفن امکان درج آدرس و شماره تلفن
امکان درج لینک وب سایت امکان درج لینک وب سایت، اینستاگرام، کانال تلگرامی

 

نظر به اینکه شما شریک تجاری، در گذشته به تخفیفان به عنوان محلی برای نمایش اگهی خود اعتماد کرده اید و با تیم فروش این مجموعه به توافق رسیده و مبلغی را پرداخت نموده اید، از دید تخفیفان آگهی شما شایان قرار گرفتن در سرویس دماسنج با بالاترین کیفیت سرویس دهی به شما شریک تجاری عزیز می باشد تا مبلغ هزینه کرد شما به نحو احسنت به فروش تبدیل گردد لذا موارد زیر بصورت رایگان بر روی اگهی شما اعمال خواهد شد:

  • آگهی شما توسط تیم محتوای شرکت به دماسنج منتقل خواهد شد.
  • آگهی شما برخلاف سایر شرکای تجاری ثبت نام کرده در دماسنج، بر روی نت برگ نیز نشان داده خواهد شد (دقت داشته باشید که دماسنج یک سرویس انحصاری بر روی تخفیفان است و ثبت نام کنندگان در دماسنج، آگهی شان بر روی نت برگ نشان داده نخواهد شد)
  • بسته پلاتینیوم برای آگهی شما فعال و تا پایان اردیبهشت اعتبار خواهد داشت
  • علاوه بر سرویس های قابل ارائه در بسته پلاتینیوم، به عنوان هدیه نوروزی، شما در بازه مذکور، مشمول یک تبلیغ سوشال در یکی از کانالهای تخفیفان هم خواهید بود.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *