پرفروش‌ترین رستوران‌های تخفیفان در هفته اول فروردین ۹۸

دانستن این موضوع که چه رستوران‌هایی در تخفیفان فروش بالایی دارند به انتخاب بهتر شما کمک می‌کنند. به همین دلیل ما هر هفته ۳ رستوران برتر هفته را که فروش بسیار خوبی را هم تجربه کرده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم. این رستوران‌ها همگی فروش بسیار خوبی را تجربه کرده‌اند، سرویس‌دهی بسیار خوبی داشته‌اند و از همه مهم‌تر، غذای بسیار خوشمزه‌ای را هم ارائه کرده‌اند. امروز قصد داریم تا بوفه ناهار و شام هتل مجلل پارسیان، بوفه صبحانه هتل پارسیان استقلال و رستوران ورسای را به شما معرفی کنیم که در هفته اول فروردین ۹۸، بهترین فروش را در میان سایرهای رستوران های تهران موجود در تخفیفان داشته‌اند.

بوفه ناهار و شام هتل پارسیان

رستوران VIP هتل پارسیان انقلاب

رستوران VIP هتل پارسیان انقلاب

هتل پارسیان انقلاب از بهترین هتل‌های ۴ ستاره تهران است که در نزدیکی خیابان ولی عصر در خیابان طالقانی قرار دارد. رستوران VIP هتل پارسیان انقلاب محیطی مجلل و باشکوه دارد که آن را به انتخابی بی‌دلیل برای قرارهای کاری و مراسم های رسمی و خانوادگی تبدیل کرده است. محیط باشکوه و پذیرایی شایسته این رستوران سخت گیرترین مهمانان را نیز راضی خواهد ساخت. رضایت شما و مهمانان شما در این رستوران امری قطعی و مسلم است.

بوفه رستوران VIP هتل پارسیان انقلاب تنوع بی‌نظیری دارد. ده نوع غذای اصلی در کنار انواع نوشیدنی، سالاد، سوپ و دسر انتخابی ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال گذراندن ساعتی خوش در یک رستوران لوکس و زیبا هستند.

آدرس: خیابان طالقانی، بین ولیعصر و حافظ، پلاک ۳۴۱

بوفه صبحانه هتل پارسیان استقلال

بوفه صبحانه هتل پارسیان استقلال

بوفه صبحانه هتل پارسیان استقلال

هتل‌ها معمولا بوفه صبحانه بسیار خوب و دلچسبی را ارائه می‌دهند. هتل پارسیان استقلال هم مستثنی نیست و با ارائه یک بوفه صبحانه مفصل باعث استقبال بسیاری از تخفیفانی‌ها شده. هتل پارسیان استقلال به خاطر داشتن مهمانان ویژه و خارجی کیفیت سرویس دهی خود را در بالاترین سطح ممکن در نظر گرفته. بوفه صبحانه هتل پارسیان استقلال با داشتن انواع صبحانه‌های ایرانی و فرنگی همه روز از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح میزبان میهمانان خود است.

این بوفه با بیش از ۵۰ آیتم یکی از بهترین بوفه‌های صبحانه در تهران به شمار می‌رود. انواع پنیر، ماست‌های میوه‌ای، نان، کره، عسل، بادام زمینی، ژامبون، مربا و… از جمله آیتم‌های سرد این بوفه به شمار می‌رود. از صبحانه‌های گرم هم می‌توان به سبزیجات پخته، برنج سرخ شده، نیمرو، سوسیس، عدسی، فرنی، لوبیا و… اشاره کرد. علاوه بر این‌ها انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را می‌توانید در این بوفه مشاهده کنید.

آدرس: خیابان ولیعصر، تقاطع بزرگراه شهید چمران

رستوران ورسای

رستوران ورسای

رستوران ورسای

خاطره هر چه رستوران اروپایی و فرانسوی‌ای که رفته‌اید را کنار بگذراید. رستوران ورسای یکی از لوکس‌ترین و خاص‌ترین رستوران‌ های تهران است که انواع غذاهای فرانسوی، دریای، ایتالیایی و ایرانی را در اختیارتان قرار می‌دهد. رستوران ورسای که نام خود را از کاخ ورسای گرفته در سال ۱۳۹۳ افتتاح شده. کاخ ورسای یکی از بهترین و جذاب‌ترین جاذبه‌های توریستی در فرانسه است و نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی منحصر به فردی است. رستوران ورسای هم با نقاشی‌هایی که در سقف قرار گرفته، مبلمان لوکس و دیوارهای گچ کاری شده‌اش، یکی از زیباترین رستوران‌های تهران است.

نورپردازی خاص و زیبای رستوران و موسیقی زنده که در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود به همراه انواع غذاهای ایرانی و بین المللی که زیر نظر آشپز مجرب رستوران تهیه شده، رستوران ورسای را به یکی از بهترین رستوران‌های تهران تبدیل کرده. اگر قصد سپری کردن یک شب خاص و لوکس به همراه خانواده یا دوستان را دارید، به هیچ عنوان پیشنهاد رستوران ورسای را از دست ندهید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *