پرفروش‌ترین رستوران‌های تهران در تخفیفان، ویژه هفته اول آذر ۹۷

رستوران کشتی رویال لانژ

ما هر هفته رستوران‌هایی که فروش خوبی تجربه کرده‌اند را به شما معرفی‌ می‌کنیم تا شما هم با این رستوران‌ های خوب تهران بیشتر آشنا شوید. بنا به رسم چند هفته اخیرمان هم این هفته پرفروش‌ترین رستوران های تهران در هفته اول آذر ۹۷ را به شما معرفی می‌کنیم. رستوران کشتی رویال لانژ ، رستوران سنتی شهربانو و رستوران شیرین پلو ۳ رستوران برتر و پرفروش این هفته است. با ما همراه باشید تا نگاهی بهتر و شفاف‌تر به این سه رستوران بیندازیم.

رستوران کشتی رویال لانژ

رستوران کشتی رویال لانژ

رستوران کشتی رویال لانژ

دنبال مکانی برای برگزاری یک جشن خاص با حضور دوستان و خانواده هستید؟ کشتی رویال لانژ منحصر به فردترین رستورانی است که در تهران پیدا خواهید کرد. دقیقا روی دریاچه چیتگر و هنگام غروب آفتاب می‌توانید آن جشنی که می‌خواهید را در کنار دوستانتان برگزار کنید. رستوران کشتی رویال لانژ یک کشتی زیبا و ۲ طبقه با بدنه شیشه‌ای است که که شما را به وسط دریاچه چیتگر خواهد برد.

وارد کشتی که بشوید انگار از تهران خارج شده‌اید و قدم مکانی جدید گذاشته‌اید. این رستوران لوکس با همه رستوران‌هایی که قبلا رفته‌اید، فرق دارد. طبقه اول رستوران با دیوارهای شیشه‌ای و میز و صندلی‌های لوکس و جذاب همانقدر زیبا است که طبقه دوم با فضای باز و زیبایش تهران را زوایه‌ای دیگر نمایش می‌دهد. در این رستوران غرب تهران می‌توانید پکیج بوفه و سروینگ فرانسوی را سفارش دهید.

آدرس: مجتمع باملند، کشتی رویال لانژ

رستوران سنتی شهربانو

رستوران سنتی شهربانو

رستوران سنتی شهربانو

کسانی به موسیقی زنده و فضاهای خانوادگی علاقمند هستند، حتما از رستوران شهربانو لذت می‌برند. این رستوران مدرن و در عین حال سنتی از تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا بهره می‌برد تا به بهترین شکل میزبان خانوده‌های ایرانی باشد. رستوران سنتی شهربانو که از طرف سازمان میراث فرهنگی به عنوان واحد منتخب شناخته شده، به خاطر برگزاری موسیقی سنتی متنوع از جمله موسیقی سنتی، پاپ، کلاسیک، پاپ سنتی، آذری و محلی بسیار معروف است.

اگر اهل غذاهای دلچسب و خاص و ایرانی هستید، می‌توانید روی منو و بوفه این رستوران حساب ویژه‌ای باز کنید. در این رستوران، انواع کباب و دیزی سنگی سنتی به همراه نان داغ تنوری سرو می‌شود. دیگر ویژگی خوب رستوران شهربانو که باعث محبوبیت بیش از حد آن شده، دکواریسون سنتی و زیبای آن است که با استفاده از المان‌های سنتی و مدرن و فضای زیبایی را به وجود آوره است. اگر به دنبال برگزاری یک شب شاد به همراه دوستان و خانواده خود هستید، پیشنهاد ویژه رستوران سنتی شهربانو را از دست ندهید.

آدرس: شهرک غرب، بلوار دادمان، بلوار درختی، مجتمع خلیج فارس

رستوران شیرین پلو

رستوران شیرین پلو

غذای خوشمزه و سالم دقیقا آن چیزی است همه به دنبالش هستیم. رستوران شیرین پلو بر اساس این واقعیت که مهمترین عامل حفظ سلامتی و طول عمر جامعه، تغذیه سالم است و توجه به رسالت لقمه حلال ، تمام تلاش خود را بکار بسته تا غذایی سالم را با رعایت موازین و اصول بهداشتی تهیه نماید.استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب، استفاده از تجهیزات بروز، کنترل بهداشت وبکارگیری افراد متخصص در زمینه تغذیه از راهبردهای رسیدن به یک غذای سالم در رستوران و تهیه غذا شیرین پلو محسوب می شود.

رستوران شیرین پلو از جمله رستوران‌ های خوب تهران است. داشتن فضایی مدرن و لوکس در کنار غذاهای خوشمزه و هیجان انگیز، باعث شده این رستوران جزو رستوران‌های متفاوت تهران باشد. اگر تا به حال غذاهای خوشمزه این رستوران را امتحان نکرده‌اید، حتما از تخفیف جذاب رستوران شیرین پلو استفاده کنید و از یک کباب اصیل ایرانی لذت ببرید.

آدرس رستوران شیرین پلو: شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان فخار مقدم، نبش بوستان دوم غربی


۳ ویژگی اصلی که باید در یک رستوران ایتالیایی به آن توجه کنید

۴ پارک آبی هیجان انگیز در ایران که حتما باید تجربه کنید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *