رستوران حوض خونه، رستورانی با سابقه ۴۰ ساله

رستوران سنتی تهران به خاطر حفظ سنت‌ها و فرهنگ تهران قدیمی و همینطور به خاطر حس نوستالوژیکی که ایجاد می‌کنند، همیشه مخاطب خاص خود را داشته‌اند. علاوه بر این یک غذای خوشمزه کاملا ایرانی را باید در یک رستوران سنتی میل کرد. رستوران سنتی حوض خونه یکی از خاص‌ترین رستوران‌های تهران است که تمامی این موارد را به بهترین شکل اجرا کرده است.  با ما همراه باشید تا نگاهی دقیق‌تر به رستوران منتخب کاربران در آذر ۹۷ بیندازیم.

رستوران حوض خونه، رستورانی با ۴۰ سال سابقه

۴۰ سال سابقه در یک رستوران سنتی ایرانی متمرکز شده و در نزدیکی پارک ساعی رستورانی را به وجود آورده که لحاظ غذایی و کیفیت سرویس دهی معرکه است. سرو غذاهای محلی ایرانی، استفاده از ظروف مسی که یادآور ایران قدیم است و البته موسیقی زنده سنتی، تجربه‌ای خاص از رستوران گردی در تهران را به وجود آورده. منو رنگارنگ رستوران سنتی حوض خونه در کنار دمنوش‌ها و بستنی‌های خوشمزه باعث شده تا این رستوران سنتی خوب در تهران با استقبال بسیار خوبی مواجه شود.

موسیقی زنده سنتی رستوران حوض خونه یکی از بهترین‌ها در بین رستوران‌های تهران است. رستوران سنتی حوض خونه به رسم رستوران‌های سنتی تهران پس از غذا از شما با یک سرویس چای دبش به همراه دورچین پذیرایی خواهد کرد که حتما مورد توجه‌تان قرار خواهد گرفت. ما در بازدیدمان از این رستوران جوجه کباب فسنجونی را امتحان کریم و باید بگوییم که مزه‌اش هنوز زیر زبانمان است. اگر می‌خواهید یک مهمانی خوب در یک رستوران برگزار کنید یا کسی را تحت تاثیر قرار دهید حتما روی این رستوران می‌توانید حساب ویژه‌ای باز کنید. رستوران سنتی حوض خونه در طول همکاری خود در سایت تخفیفان توانسته روی هم رفته رقم قابل توجه ۲۰۰۰۰ فروش را تجربه کند، که در نوع خود بی‌نظیر است. شما هم می‌توانید به جمع این ۲۰ هزار نفر نفر بپیوندید و یک تجربه خوب از غذاهای سنتی ایرانی را داشته باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *