پرفروش‌ترین رستوران‌های تهران در تخفیفان، ویژه هفته اول شهریور

رستوران سنتی حوض خونه

شهریور ماه است و هوا رو به خنکی می‌رود و باید تا دیر نشده از تابستان‌مان نهایت استفاده را ببریم. و چه چیزی بهتر از گردش و رستوران گردی در تهران؟ ما هر هفته سه رستوران تهران که فروش بسیار موفقی تجربه کرده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم. رستوران دهکده، فست فود تنورک و رستوران سنتی حوض خونه سه رستوران پرفروش این هفته ما در تخفیفان هستند. با ما همراه شوید تا با سه تا از بهترین رستوران های تهران آشنا شوید.

رستوران دهکده

رستوران دهکده در مرکز خرید روشا

رستوران دهکده در مرکز خرید روشا

یک بوفه صبحانه مفصل آن‌هم در فضایی که در تهران نمونه آن را پیدا نخواهید کرد، چقدر می‌تواند جذاب باشد؟ طبقه دهم مرکز خرید روشا در نیاوران میزبان بسیاری از رستوران‌های درجه یک تهران است. این رستوران‌ها که با نام مجموعه رستوران‌های جاده ابریشم شهرت پیدا کرده‌اند و به خاطر قرار داشتن در یکی از بلندترین نقاط شهر تهران منظره‌ای جذاب و دیدنی از رشته کوه البرز و البته خود تهران را به شما نمایش می‌دهند. رستوران دهکده یکی از این رستوران‌های ناب مجموعه رستوران‌های جاده ابریشم است.

رستوران دهکده اسمش را همراه خودش می‌آورد. دکوراسیون این رستوران زیبا با کاه‌گل و چوب جلوه خاصی به این رستوران سنتی داده است. نشستن در این رستوران شما را به یاد بازدید از یزد و شهرهای گرم‌سیری مرکز ایران می‌اندازد. بادگیر‌ها، درختان نخل و محیط سرپوشیده رستوران دهکده آن قدر دنج و جذاب است که نیاز به تعریف ما ندارد. اگر برای ناهار یا شام می‌خواهید به رستوران دهکده مراجعه کنید، این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های تهران برای صرف انواع غذاهای عربی و ترکی است. ما در تخفیفان بوفه صبحانه رستوران دهکده را به شما پیشنهاد داده‌ایم. بوفه صبحانه رستوران دهکده به با بیش از ۵۰ آیتم و صبحانه‌های گرم و سرد یک پیشنهاد خوشمزه برای یک صبح زیبای تابستانی در محیطی باز است. این بوفه صبحانه در روزهای پنجشنبه و جمعه دایر است و شما می‌توانید از تخفیف این رستوران استفاده کنید.

رستوران دهکده مرکز خرید روشا در هفته اول حضور خود فروش قابل ملاحظه‌ای را داشته و با توجه به این‌که بوفه صبحانه این رستوران فقط در روزهای پنجشنبه و جمعه ارائه می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر پس از نهایی کردن خرید، با رستوران تماس بگیرید و برای خود جا رزرو کنید.

آدرس رستوران دهکده: نیاوران، دزاشیب، بین عمار و لواسانی، مرکز خرید روشا، طبقه ۱۰

رستوران سنتی حوض خونه

رستوران سنتی حوض خونه، یک تجربه عالی از هنر اشپزی و موسیقی زنده

۴۰ سال سابقه در یک رستوران سنتی ایرانی متمرکز شده و در نزدیکی پارک ساعی رستورانی را به وجود آورده که لحاظ غذایی و کیفیت سرویس دهی معرکه است. سرو غذاهای محلی ایرانی، استفاده از ظروف مسی که یادآور ایران قدیم است و البته موسیقی زنده سنتی، تجربه‌ای خاص از رستوران گردی در تهران را به وجود آورده. منو رنگارنگ رستوران سنتی حوض خونه در کنار دمنوش‌ها و بستنی‌های خوشمزه باعث شده تا این رستوران سنتی خوب در تهران با استقبال بسیار خوبی مواجه شود.

موسیقی زنده سنتی رستوران حوض خونه یکی از بهترین‌ها در بین انواع رستوران‌ با موسیقی زنده است. رستوران سنتی حوض خونه به رسم رستوران‌های سنتی تهران پس از غذا از شما با یک سرویس چای دبش به همراه دورچین پذیرایی خواهد کرد که حتما مورد توجه‌تان قرار خواهد گرفت. ما در بازدیدمان از این رستوران جوجه کباب فسنجونی را امتحان کریم و باید بگوییم که مزه‌اش هنوز زیر زبانمان است. اگر می‌خواهید یک مهمانی خوب در یک رستوران برگزار کنید یا کسی را تحت تاثیر قرار دهید حتما روی این رستوران می‌توانید حساب ویژه‌ای باز کنید. رستوران سنتی حوض خونه در حدود ده ماه همکاری خود در سایت تخفیفان توانسته روی هم رفته رقم قابل توجه ۱۴۰۰۰ فروش را تجربه کند، که در نوع خود بی‌نظیر است. شما هم می‌توانید به جمع این ۱۴۰۰۰ نفر بپیوندید و یک تجربه خب از غذاهای سنتی ایرانی را داشته باشید.

آدرس رستوران سنتی حوض خونه: خیابان ولیعصر، انتهای ضلع شمالی پارک ساعی، روبروی خیابان ساعی یکم

فست فود تنورک

برگرهای خوشمزه در فست فود تنورک

برگرهای خوشمزه در فست فود تنورک

دوست دارید برگرتان را با سس دلخواه و پنیر زیاد میل کنید؟ ما فست فود تنورک را به شما پیشنهاد می‌کنید. بابک بختیاری که قبلا که کار خوب خود را با آیس پک و بعد  هم گلدن به اثبات رسانده، در زمینه فست فود هم قدی علم کرده و با فست فود تنورک در بلوار اندرزگو سر و صدای زیادی به پا کرده است. فست فود تنورک همیشه ادعای خلاقیت و نوآوری دارد و با گوشت لذیذ و تازه برگرهایی را درست می‌کند که دل هر کسی را به آب می‌اندازد.

تهیه سیب زمینی ترد و خوشمزه و سرو آن با اکثر غذاهای فست فود تنورک یکی دیگر از ویژگی‌های این فست فود است. کسانی که دوست دارند یک برگر متفاوت را مزه کنند و یک منو متفاوت را امتحان کنند حتما سری به فست فود تنورک بزنند. این فست فود شما را پشیمان نخواهد کرد. ما در سایت تخفیفان پیشنهاد چیز برگرهای این فست فود را با تخفیف ۵۰ درصدی به شما ارائه می‌کنیم. اگر به دنبال فست فودی متفاوت با برگر‌های خاص هستید این پیشنهاد ما را از دست ندهید.

آدرس فست فود تنورک: بلوار اندرزگو، نبش خیابان کاوه، فست فود تنورک

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *