پرفروش‌ترین رستوران‌های تهران در تخفیفان، ویژه هفته چهارم بهمن ۹۷

ما هر هفته رستوران‌هایی که فروش خوبی تجربه کرده‌اند را به شما معرفی‌ می‌کنیم تا شما هم با این رستوران‌ های خوب تهران بیشتر آشنا شوید. بنا به رسم چند هفته اخیرمان هم این هفته پرفروش‌ترین رستوران های تهران در هفته چهارم بهمن ۹۷ را به شما معرفی می‌کنیم. باغ رستوران گل یخ، کافه رستوران عربی هرمز و رستوران همسفر ۳ رستوران برتر و پرفروش این هفته است. با ما همراه باشید تا نگاهی بهتر و شفاف‌تر به این سه رستوران بیندازیم.

باغ رستوران گل یخ

باغ رستوران گل یخ

باغ رستوران گل یخ

باغ رستوران گل یخ،‌ رستورانی در غربی‌ترین نقطه تهران است که فضای خوبی که معمولا در فشم می‌بینیم را مهیا کرده است. این رستوران هم یک باغ بزرگ با آلاچیق‌های راحت دارد و هم یک سالن بزرگ که در ایام سرد سال پذیرای شماست. غذاهای رستوران توسط سرآشپز پرتجربه با مهارت بالا آماده می‌شود. استفاده از برنج باکیفیت ایرانی، گوشت تازه و مواد اولیه مرغوب، لذت نوش‌جان کردن کباب را برای شما دو چندان کرده است. شما می‌توانید یک شب اعجاب انگیز به همراه موسیقی زنده را در این رستوران تجربه کنید. تخفیف عالی این رستوران غرب تهران را از دست ندهید.

آدرس: حکیم غرب، بعد از اتوبان باکری بعد از بلوارتعاون، شهرک اندیشه شمالی، خیابان جانثار، خیابان باغستان، کوی باغستان یکم، پلاک ۲۷ باغ رستوران گل یخ

کافه رستوران عربی هرمز

کافه رستوران عربی هرمز

کافه رستوران عربی هرمز

کافه رستوران عربی هرمز در یک فضای بی‌نظیر با معماری اصیل ایرانی با غذاهای خوشمزه عربی و نوشیدنی‌های جذاب و موسیقی شاده و زنده دقیقا همان چیزی است که از یک کافه رستوران خوب انتظار دارید. منو عربی این رستوران با سرو بهترین غذاهای عربی مانند کباب مصری و جوجه لبنانی، پیشنهادی خوب برای صرف یک غذای متفاوت و جذاب است. فضای رستوران هرمز، محیطی خوب با نورپردازی و رنگ‌های جذاب است که از بودن در آن‌جا و شنیدن به نوای موسیقی زنده خسته نخواهید شد. اگر می‌خواهید در یک فضای دلچسب همراه با دوستان از یک شام خوشمزه لذت ببرید، پیشنهاد جذاب این رستوران شرق تهران را از دست ندهید.

آدرس: خیابان ولیعصر، انتهای ضلع شمالی پارک ساعی، روبروی خیابان ساعی یکم

رستوران همسفر

باغ رستوران همسفر

باغ رستوران همسفر

در زمستان هم که باشیم رفتن به فشم و لذت بردن بردن از هوای آنجا حس و حال خودش را دارد. آن هم جایی مثل باغ رستوران همسفر که با داشتن باغی زیبا، آلاچیق‌های گرم و راحت و البته کباب‌های بسیار خوشمزه، لحظاتی ناب را برایتان خواهد ساخت. کیفیت غذاهای رستوران همسفر یکی ویژگی‌های این رستوران است که با استقبال تخفیفانی‌ها هم همراه شده. باغ رستوران همسفر در کیلومتر ۵ جاده فشم واقع شده و در صفحه اینستاگرامش هم تخفیف‌های بسیار جذابی برای آفرودرها دارد. البته شما می‌توانید برای بهره بردن از تخفیف‌های بیشتر با خرید این تخفیفان از ۵۰ درصد تخفیف فوق العاده این رستوران شمال تهران بهرمند شوید.

آدرس:کیلومتر ۵ جاده فشم

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *