پرفروش‌ترین رستوران‌های تهران در تخفیفان، ویژه هفته چهارم مهر ۹۷

رستوران هلسین

کافه ویونا برج میلاد

کافه ویونا برج میلاد

کافه ویونا برج میلاد با شعار “لذت یک فنجان قهوه بر فراز ابرها” از جمله کافی شاپ‌های هیجان انگیز تهران است. کافه ویونا در ارتفاع ۲۶۶ متر برج میلاد قرار گرفته. این کافه با منویی بسیار جذاب و رعایت استانداردهای جهانی یکی از بهترین کافه‌ های تهران است. قهوه استفاده شده در کافه ویونا یکی از بهترین برندهای دنیا است. صرف کیک شکلاتی یا رد ولوت کافه ویونا در کنار قهوه بسیار دلچسب خواهد بود که امتحان کردنش را پیشنهاد می‌کنیم.

فضای کافه ویونا برج میلاد بسیار خاص است. فضای داخلی کافه ویونا حالی نیم دایره دارد که میزها در کنار یکدیگر چیده شده. شما بسته به محل نشستنتان نمایی زیبا از تهران را مشاهده خواهید کرد. کافه غرب تهران پکیج‌های منحصر به فردی را در اختیار شما قرار داده که شما می‌توانید بنا به اشتها و سلیقه‌تان هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنید و از خوشمزه‌های کافه ویونا در کنار چشم اندازی عالی لذت ببرید.

آدرس کافه ویونا برج میلاد: برج میلاد، ارتفاع ۲۶۶ متری، کافه ویونا

رستوران شیرین پلو

رستوران شیرین پلو

غذای خوشمزه و سالم دقیقا آن چیزی است همه به دنبالش هستیم. رستوران شیرین پلو بر اساس این واقعیت که مهمترین عامل حفظ سلامتی و طول عمر جامعه، تغذیه سالم است و توجه به رسالت لقمه حلال ، تمام تلاش خود را بکار بسته تا غذایی سالم را با رعایت موازین و اصول بهداشتی تهیه نماید.استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب، استفاده از تجهیزات بروز، کنترل بهداشت وبکارگیری افراد متخصص در زمینه تغذیه از راهبردهای رسیدن به یک غذای سالم در رستوران و تهیه غذا شیرین پلو محسوب می شود.

رستوران شیرین پلو بهترین رستوران غرب تهران است. داشتن فضایی مدرن و لوکس در کنار غذاهای خوشمزه و هیجان انگیز، باعث شده این رستوران جزو رستوران‌های متفاوت تهران باشد. اگر تا به حال غذاهای خوشمزه این رستوران را امتحان نکرده‌اید، حتما از تخفیف جذاب رستوران شیرین پلو استفاده کنید و از یک کباب اصیل ایرانی لذت ببرید.

آدرس رستوران شیرین پلو: شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان فخار مقدم، نبش بوستان دوم غربی

رستوران هلسین

رستوران هلسین

لذت خوردن لذیذترین طعم‌ها هر کسی را به وجد می‌آورد. مخصوصا وقتی که این طعم‌ها ایتالیایی و مدیترانه‌ای باشند. رستوران بین المللی هلسین یک یک رستوران ایتالیایی و مدیترانه‌ای با دکوراسیونی بسیار شیک و وجد آور است. این رستوران زیر نظر سرآشپز مجرب و بین المللی، حمیدرضا رنجبر اداره می‌شود و می‌توانید با خیال آسوده و از جذاب‌ترین طعم‌ها لذت ببرید. شما می‌توانید علاوه بر انواع غذاهای فرنگی از غذاهای ایرانی در این رستوران لذت ببرید.

رستوران هلسین علاوه بر غذاهای خوشمزه به خاطر دکوراسیون شیک و جذابش هم معروف است. فضایی لوکس با طراحی متفاوت، وجود یک تراس بزرگ و زیبا به جذابیت‌های این رستوران می‌افزاید. شما می‌توانید در سایت تخفیفان از تخفیف عالی رستوران هلسین ویژه منو باز غذایی نهایت استفاده را ببرید.

آدرس رستوران هلسین: جردن، خیابان ناهید غربی، پلاک ۷۰

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *