پرفروش‌ترین رستوران‌های تهران در تخفیفان، ویژه هفته سوم مهر ۹۷

کافه رستوران دانته

مهر فرا رسیده. هوا خنک و حتی کمی هم سرد شده. الان بهترین موقع استفاده از هوای تمیز و خنک پاییزی است و چه چیزی بهتر از رستوران گردی در تهران و امتحان کردن رستوران‌هایی که در هفته گذاشته در سایت تخفیفان فروش موفقی را تجربه کرده‌اند؟ رستوران طهران کلاس، رستوران هوبره در باغ پرندگان تهران و کافه رستوران ایتالیایی دانته ۳ پیشنهاد شگفت انگیز رستوران های تهران این هفته ما هستند. با ما همراه باشید تا این ۳ رستوران خوب را به شما معرفی کنیم.

رستوران طهران کلاس

رستوران طهران کلاس در هتل بزرگ ارم با فضایی باز و سرپوشیده.

رستوران طهران کلاس در شمال تهران و در هتل ارم یکی از رستوران های خوب تهران است که تخفیف این رستوران با استقبال خوب تخفیفانی‌ها روبرو شده. رستوران طهران کلاس از فضای سبز و دلنشین هتل ارم تهران بهره می‌برد. این رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در مساحتی به وسعت ۴۰۰ متر مربع میزبان شماست. داشتن فضای روباز، سرپوشیده و همینطور آلاچیق‌های مجهز  و کادری مجرب که همیشه آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز است، از ویژگی‌های خوب این رستوران به حساب می‌آید. شما می‌توانید پس از صرف شام از تخت‌هایی که در اطراف این رستوران قرار دارند، برای صرف چای و تنقلات استفاده کنید. محیط زیبا و تمیز این رستوران شرق تهران چه در داخل و چه در بیرون این مکان خودنمایی می‌کند و مورد توجه مشتریان بوده است. به علاوه فضای سبز طراحی شده در بخش بیرونی هوایی مطبوع و لذت بخش را ایجاد کرده است.

آدرس رستوران طهران کلاس: اتوبان حقانی، بعد از کتابخانه ملی، هتل بزرگ ارم

رستوران هوبره

رستوران هوبره در باغ پرندگان واقع شده و انواع کباب های ایرانی را سرو می‌کند.

باغ پرندگان یکی از بهترین مکان‌های گردشگری در تهران است. باغ پرندگان با داشتن طبیعتی بسیار زیبا، چشم نواز و پرندگانی زیبا یکی از خاص‌ترین مناطق تهران است که هر فردی حداقل یک بار هم که شده باید از آن بازدید کند. باغ پرندگان امکانات و رستوران‌های بسیاری دارد. که یکی از آن‌ها رستوران هوبره است. هوبره نام نوعی پرنده است که پاها و گردن بلند و منقاری کوتاه و قوی دارد. این پرنده در حال انقراض است و یکی از دلایل اصلی نام گذاری این رستوران به خاطر جلب توجه و حمایت از این پرنده زیباست.

این رستوران شمال تهران از آن دست رستوران هایی است که کمتر می شود جایی مانند آن پیدا کرد چراکه در دل یک باغی زیبا با پرندگان متنوع قرار دارد. این رستوران با فضایی باز و سرپوشیده و انواع غذاهای ایرانی، همه روز آماده پذیرایی از شماست. پیشنهاد خاص این رستوران جذاب در دل باغ پرندگان را از دست ندهید.

آدرس رستوران هوبره: اتوبان شهيد بابايی شرق، بعد از خروجی هنگام الغدیر،خروجی باقری جنوب، لاين كندرو، خيابان كوهستان، باغ پرندگان تهران مسیر

کافه رستوران دانته

کافه رستوران دانته، یک پیشنهاد عالی برای طرفداران پروپاقرص غذاهای ایتالیایی

نمی‌شود طرفدار غذاهای ایتالیایی باشید و کافه رستوران دانته در یوسف آباد را امتحان نکرده باشید. این رستوران با فضایی زیبا و روف گاردنی جذاب که نمایی لذت بخش از تهران را به خصوص در شب‌ها نشان می‌دهد، از جمله رستوران های خوب ایتالیایی در تهران است. این رستوران در که طبقه پنجم و ششم قرار گرفته، در هر ۲ طبقه چشم انداز زیبایی را ارائه می‌کند. در طبقه اول این رستوران فقط منو غذایی سرو می‌شود و طبقه دوم رستوران ویژه قلیان و انواع نوشیدنی است. البته سالاد و پاستا هم در این طبقه سرو می‌شود.

در رستوران دانته انواع پاستا و پیتزا به سبک خاص ایتالیایی و با طعم‌های دلچسب سرو می‌شود. اگر طرفداری غذاهای ایتالیایی هستید، حتما سری به این کافه رستوران بزنید. کافه رستوران دانته هر هفته برنامه‌های جذابی را برگزار می‌کند. تماشای بازی‌های مهم فوتبال در پرده‌ای بزرگ یکی از این برنامه‌هاست. اگر می‌خواهید از طعم اختصاصی دانته لذت ببرید.

آدرس کافه رستوران دانته: وسف آباد خیابان جمال الدین اسدآبادی نبش خیابان دوازدهم پلاک ۱۲۲،طبقه ۵ و ۶

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *