پرفروش‌ترین رستوران‌های تهران در تخفیفان، ویژه هفته سوم آذر ۹۷

رستوران برازنده

ما هر هفته رستوران‌هایی که فروش خوبی تجربه کرده‌اند را به شما معرفی‌ می‌کنیم تا شما هم با این رستوران‌ های خوب تهران بیشتر آشنا شوید. بنا به رسم چند هفته اخیرمان هم این هفته پرفروش‌ترین رستوران های تهران در هفته سوم آذر ۹۷ را به شما معرفی می‌کنیم. رستوران بام مهتاب، رستوران سنتی خوان کرم و کافه رستوران سیتادو ۳ رستوران برتر و پرفروش این هفته است. با ما همراه باشید تا نگاهی بهتر و شفاف‌تر به این سه رستوران بیندازیم.

کافه رستوران باس

کافه رستوران باس

کافه رستوران باس

پاییز فصل کافه نشینی‌های دم غروب و گپ‌های کوتاه و بلند و قهوه‌های خوشمزه است. این روزها هم کامبیز درباز هم مشغول رستوران داری شده. کافه رستوران باس از جمله رستوران‌های تازه افتتاح شده است که در همین مدت کم بسیاری از هنرمندان و افراد مشهور را به سوی خود کشانده. این رستوران که در جردن و خیابان گلفام واقع شده، بوفه نهار مخصوص روزهای جمعه خود را همراه با موسیقی زنده و تخفیف فوق العاده ۴۰ درصدی ارائه می‌کند. این بوفه با داشتن ۱۶ غذای اصلی به همراه انواع سالاد، دسر و نوشیدنی طرفداران زیادی پیدا کرده. اگر می‌خواهید از یک ناهار با کیفیت به همراه موسیقی زنده لذت ببرید و همچنین هنرمندان محبوب کشور را هم ببینید، پیشنهاد عالی این رستوران با موسیقی زنده را دست ندهید و یک ظهر جمعه عالی را در کنار دستان و خانواده بگذرانید.

آدرس: جردن، خیابان گلفام، پلاک ۴۸، کافه رستوران باس

ممد استیک شعبه هتل آزادی

ممد استیک

ممد استیک

ممد استیک از جمله رستوران های زنجیره‌ای در تهران است که به خاطر استیک‌ها و برگرهای فوق العاده جذابش بسیار معروف شده. این بار ممد استیک در هتل آزادی اقدام به ارائه بوفه صبحانه‌ای بی‌نظیر کرده است. این بوفه صبحانه که به صورت سینی‌های قابل شارژ ارائه می‌شود، مملو از اقلام مختلف و خوشمزه است. بیش از ۷۰ آیتم صبحانه، خودش به تنهایی گویای همه چیز هست و نیازی به تعریف و تمجید ندارد. شما می‌توانید برای سپری یک صبح دل انگیز به هتل آزادی تهران بروید و در ممد استیک یکی از بی ن‌نظیرترین صبحانه‌های عمرتان را نوش جان کنید.

آدرس: تهران، بزرگراه چمران، هتل پارسیان آزادی

رستوران برازنده

رستوران برازنده

رستوران برازنده

رستوران برازنده یکی از رستوران‌های بنام تهران است که دارای دیزاین خاص و چشم نوازی است. مطمئنا با یک بار حضور در این مکان، مشتری دائمی آن خواهید شد. جدا از فضای زیبا و چشم نواز این رستوران، کلیه مواد غذایی از مرغوب ترین و تازه ترین مواد اولیه طبخ می شوند و طعم ناب یک وعده ی لذیذ را به هیچ عنوان از خاطر نخواهید برد. اگر به رستوران برازنده بروید، نامش را برازنده اش خواهید دید، همه خدمات با بالاترین کیفیت و باب میل شما خواهند بود. شما می توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با بالاترین کیفیت در این رستوران شرق تهران سفارش دهید و لحظات سرشار از انرژی مثبت را در این رستوران سپری نمایید.

آدرس: خیابان ولی عصر، بین چهارراه ولیعصر و خیابان فلسطین، خیابان برادران مظفر جنوبی، نبش کوچه صدیقی شرقی

۲/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *