پرفروش‌ترین رستوران‌های تهران در تخفیفان، ویژه هفته دوم اسفند ۹۷

ما هر هفته رستوران‌هایی که فروش خوبی تجربه کرده‌اند را به شما معرفی‌ می‌کنیم تا شما هم با این رستوران‌ های خوب تهران بیشتر آشنا شوید. بنا به رسم چند هفته اخیرمان هم این هفته پرفروش‌ترین رستوران های تهران در هفته دوم اسفند ۹۷ را به شما معرفی می‌کنیم. رستوران قصر آریا، رستوران ناریجه و رستوران کنزو ۳ رستوران برتر و پرفروش این هفته است. با ما همراه باشید تا نگاهی بهتر و شفاف‌تر به این سه رستوران بیندازیم.

رستوران کنزو

رستوران کنزو به جای غذاهای ژاپنی با بوفه صبحانه‌ای ایران در خدمت شماست.

رستوران کنزو به جای غذاهای ژاپنی با بوفه صبحانه‌ای ایران در خدمت شماست.

یکی از بهترین رستوران‌هایی که در سال‌هاست غذاهای جذاب ژاپنی را عرضه می‌کند، رستوران کنزوست. این رستوران با ۶۰ سال سابقه به تازگی شعبه جدید خود در هتل پارسیان آزادی را افتتاح کرده و این بار به جای انواع سوشی و غذاهای ژاپنی با بوفه صبحانه‌ای پرملات و خوشمزه همراه شماست. این رستوران با دکوراسیون چوبی خاص و زیبا و بهره بردن از سرآشپزهای ژاپنی یکی از بهترین بوفه‌های صبحانه در تهران را برای شما تدارک دیده. داشتن بیش از ۴۰ آیتم مختلف صبحانه در این بوفه هر مخاطبی را به وجد می‌آورد. شما می‌توانید از انواع صبحانه‌های سرد و گرم رستوران کنزو لذت ببرید. شما می‌توانید برای شروع یک روز خوب از فضای لوکس و شگفت‌انگیز این رستوران شمال تهران استفاده کنید و صبحی دلچسب را همراه با عزیزانتان بگذرانید.

آدرس: بزرگراه شهید چمران ، تقاطع یادگار امام (ره)، هتل پارسیان آزادی

رستوران قصر آریا

رستوران قصر آریا

رستوران قصر آریا

رستوران قصر آریا در پنت هاوس برجی ۴ طبقه در تجریش قرار گرفته که چشم اندازی زیبا از تهران را به شما ارائه می‌دهد. اگر کمی دقت کنید شاید بتوانید حول و حوش خانه‌تان را از این رستوران پیدا کنید. ورودی رستوران تنها از طریق آسانسوری مهیا است که در طبقه همکف قرار گرفته. رستوران قصر آریا بوفه ناهار و شام خود را با تخفیفی بی‌نظیر ارائه کرده است. یکی از جذابیت‌های این رستوران به غیر چشم اندازش، موسیقی زنده آن است.  مویسقی زنده‌ای که با پیانو و گهگاه با ویلون همراه می‌شود و فقط در شب‌ها اجرا دارد.

از نمای تمام شیشه‌ای رستوران که دل بکنیم باید به سراغ بوفه‌ آن برویم. بوفه‌ای که مملو از غذاها و خورشت‌های خوشمزه ایرانیست. بیش از ۲۰ آیتم غذای اصلی به همراه بوفه سالاد و انواع دسر بوفه‌ای را ترتیب داده که طرفداران زیادی پیدا کرده. یکی از کارهای زیبایی که رستوران قصر آریا جهت جلوگیری از اسراف کرده، ارائه ظرف‌های غذا برای جمع آوری غذاهای باقی مانده در بشقاب مهمانان است.

آدرس:میدان تجریش، خیابان جعفری، بین موسسه زبان کیش ومرکز خرید تندیس، پلاک ۸

رستوران ناریجه

“غذای اصیل ایرانی را با طعم ناریجه تجربه کنید.” این شعار رستوران ناریجه است که در محیطی لوکس و بسیار زیبا و با انواع غذاهای ایرانی و کباب میزبان شما خواهد بود. طبخ انواع غذاهای ایرانی با کیفت و طعمی فوق العاده از جمله بهترین ویژگی‌های رستوران ناریجه است. جایی که شما از طعم‌های خاص این رستوران سیر نخواهید شد. اگر هوس یک غذای خوشمزه ایرانی کرده‌اید و می‌خواهید کباب را با بهترین کیفیت میل کنید، حتما سری به رستوران لوکس ناریجه بزنید و از غذاهای خوشمزه این رستوران بیشتر استفاده را ببرید.


۳ ویژگی اصلی که باید در یک رستوران ایتالیایی به آن توجه کنید

۴ پارک آبی هیجان انگیز در ایران که حتما باید تجربه کنید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *