پرفروش‌ترین رستوران‌های تهران در تخفیفان، ویژه هفته اول آبان ۹۷

کافه-رستوران-راه-باران

رستوران ماساکی

خوشمزه‌ترین و خاص‌ترین سوشی‌های تهران در رستوران ژاپنی ماساکی

دوست دارید با غذا به سرزمین‌های ناشناخته سفر کنید و طعم کشورهایی که دوست دارید، بشناسید را بچشید؟ رستوران ژاپنی ماساکی در خیابان فرشته و در بوتیک ملل، چهارمین عضو مجموعه رستوران‌های راه ابریشم است که انواع غذاهای ژاپنی و آسایی را سرو می‌کند. رستوران ماساکی با سرآشپز ژاپنی و تهیه مواد اولیه از اروپا و آسیا، بهترین طعم غذای ژاپنی را برای شما سرو می‌کند. شما در این رستوران با منویی از انواع سوشی، ساشیمی، برنج سرخ شده، نودل، سوپ و غذاهای اصلی که همگی به سبک آسیایی طبخ شده‌اند مواجه هستید.

برای یک سفر دسته جمعی به شرق آسیا، فقط کافیست با دوست‌هایتان جمع شوید و به ماساکی بروید تا علاوه بر تجربه حس آرامش در یک رستوران بین المللی دلچسب، تجربه طعم بهترین غذاهای شرق را به دست بیاورید. هرچند این رستوران به هیچ عنوان در دسته رستوران های ارزان تهران قرار نمی‌گیرد، ولی آنقدر رستوران خوب و جذابی هست که باعث استقبال بسیار خوب تخفیفانی‌ها شده.

آدرس رستوران ماساکی: خیابان فیاض بخش(فرشته)، نبش خیابان بوسنی و هرزگوین، مجتمع تجاری بوتیک مال ملل، طبقه سوم

رستوران لومباردی

رستوران لومباردی در پردیس سینمایی شهرک غرب

غذاهای ایتالیایی با اون عطر و طعم بینظیرشون واقعا دل هر اهل غذا و شکم بازی رو میبرن ولی تو هر رستورانی که نمیشه غذای خوشمزه ایتالیایی پیدا کرد. باید اون رستوران جز بهترین رستوران ایتالیایی تهران باشه تا بتونه بهترین غذای ایتالیایی رو براتون سرو کنه و یه خاطره موندگار از اون غذا تو ذهنتون بجا بذارهمجتمع پلاتین در شهرک غرب میزبان یکی از رستوران‌های ایتالیایی خوب تهران است. این رستوران غرب تهران، با محیطی دنج و گرم انواع غذاهای جذاب ایتالیایی را برای شما سرو خواهد کرد.

آدرس رستوران لومباردی: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، نبش خیابان سیمای ایران، پردیس سینمایی شهرک

کافه رستوران راه باران

کافه رستوران راه باران

کافه رستوران راه باران: یک رستوران دنج با دکوراسیون عالی

دنبال یک کنج دوست داشتی با نوشیدنی‌ها و غذاهای عالی هستید؟ حس داشتن آرامش این روزها تبدیل به گمشده‌ای دور از دسترس در بین شلوغی‌های کلافه کننده تهران شده. شاید بشود در کنج کافه‌ای یا پشت شیشه‌ای پناه گرفت و شلوغی بی پایان را از آنجا نظاره کرد. کافه رستوران راه باران از آن دسته از کافه‌هایی است که می‌توان لحظاتی آرام و دلنشین را در آنجا سپری کنید. کافه رستوران راه باران در ابتدای خیابان دربندی واقع شده و با انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای دلنشین لحظاتی رویایی را برایتان خلق خواهد کرد.

اولین چیزی که با وارد شدن به این رستوران توجه‌تان جلب خواهد شد، دکوراسیون بسیار زیبا و مجلل این رستوران است. چراغ‌هایی که از سقف آویزان شده، میزها چوبی، صندلی‌های راحت و گیاهان آپارتمانی چنان فضایی شهری و جذاب را برایتان خلق کرده که دوست ساعت‌ها  در این کافه رستوران سپری کنید. به سراغ منو که بروید با منویی کامل و هیجان انگیز روبرو خواهید شد. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم به همراه غذاها و پاستاهای خوشمزه این کافه رستوران را به یکی بهترین کافه رستوران‌های تجریش تبدیل کرده است. تهیه و پخت نان، شیرینی و کیک به صورت تازه و در این رستوران از جمله ویژگی‌های بسیار خوب کافه رستوران باران است. شما می‌توانید از تخفیف ۵۰ درصدی این کافه رستوران شمال تهران برای منو باز غذهای اصلی استفاده کنید و به جمع مشتری‌های دائم کافه رستوران راه باران بپیوندید.

آدرس کافه رستوران راه باران: میدان تجریش، ابتدای خیابان شهید دربندی، جنب کانون رضوان، بن بست گلبر


۳ ویژگی اصلی که باید در یک رستوران ایتالیایی به آن توجه کنید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *