تخفیف رستوران های بین المللی تهران

دو سه سالی می‌شود که ماراتن باز شدن رستوران های بین المللی گران قیمت و لوکس در تهران شروع شده. رستوران هایی که گفته می‌شود بیشتر مشتریان ثابت دارند و همیشه ممکن است آنها را برای رفتن انتخاب نکنید، مگر اینکه مراسمی خاص در پیش باشد یا بخواهید یک روز ویژه داشته باشید. با رفتن به این رستوران های تهران همه جوره بهتان این حس القا می‌شود که به جایی خاص وارد شده‌اید. از اسم رستوران‌ها بگیرید تا منویی پر از غذاهای گاه عجیب و غریب. رستوران هایی که کمتر در منویشان قیمت نوشته شده و وقتی تصمیم به رفتن گرفتید فکر قیمت های بالایشان را هم باید بکنید. در این پست نگاهی داریم به رستوران های بین المللی تهران و غذاهایی که بهتر است در هرکدام سفارش دهید. در نوشتن این لیست به نظرات کاربران در سایت های مختلف توجه شده است.

رستوران سلطنتی ورسای

رستوران سلطنی ورسای به راحتی در لیست مجلل‌ترین رستوران‌های تهران قرار می‌گیرد. ورسای نام کاخی بسیار زیبا در فرانسه است که محل اقامت لویی هشتم بوده و حالا همه ساله پذیرای تعداد زیادی توریست از نقاط مختلف دنیاست. در میان رستوران‌های تهران کمتر رستورانی را مشاهده می‌کنید که به نمای بیرونی به اندازه نمای داخلی خود بها داده باشد. نمای رستوران بین المللی ورسای را همه دوست دارند. مخصوصا در شب که با نورپردازی زیبا جلوه‌ای بسیار خاص به خود می‌گیرد. پنجره‌های بزرگ و ستون‌های بلند جلوه‌ای زیبا به ورودی این رستوران داده‌اند. وارد رستوران که می‌شوید زیبایی دیوارهای گچ کاری شده و نقاشی روی دیوار و سقف‌ها شما را غافلگیر خواهد کرد.

رستوران بین المللی شاین

رستوران شاین بهترین رستوران بین المللی در بین انواع رستوران های سعادت آباد است. رستوران بین المللی شاین دوست دارد در همه چیز بهترین باشد. برخورد پرسنل و نوع سرویس دهی در این رستوران را باید جزو یکی از بهترین‌ها در ایران دانست. رستوران بین المللی شاین در فضایی بالغ بر ۱۲۰۰ متر مربع توانسته از در کمتر از چند ماه از افتتاح خود میزبان شمار زیادی از هموطنان عزیز و همچنین گردشگران خارجی و دیپلمات های مقیم باشد. تعهد به رعایت استاندارد های بین المللی پذیرایی و استفاده از ممتازترین و با کیفیت ترین مواد غذایی از ارکان اعتقادی مدیریت وپرسنل این مجموعه می باشد. دارا بودن متفارت ترین میز اوردور در ایران، بهره مندی از تجهیزات پخت، بوفه نوشیدنی های گرم و سرد رایگان، سالن مجزای VIP، فضایی دلنواز و دلنشین همراه با موسیقی زنده در کنار قیمت مناسب از ویژگی های ممتاز این رستوران است.

رستوران لیمون

رستوران بین المللی و مکزیکی لیمون با انواع غذای بین المللی است. در رستوران لوکس و لاکچری لیمون همه چیز آن طور که شما می خواهید رقم می خورد. رستوران لیمون که در برج سامان حوالی خیابان شیراز در بهترین منطقه تهران واقع شده است با داشتن فضای سبز و محیطی زیبا و دنج و شیک این رستوران لاکچری تهران مناسب ترین گزینه برای گذراندن اوقاتی خوش کنار عزیزانمان است. هروقت دلتان غذاهای متنوع و غیر تکراری خواست حتما به این رستوران سر بزنید چون علاوه بر محیط و فضای فوق العاده اش غذاهایی با کیفیت در انتظار شما است.

۲/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *