رستوران‌های پرفروش هفته دوم مهر ۹۷

رستوران آسیایی جاده ابریشم

مهر فرا رسیده. هوا خنک و حتی کمی هم سرد شده. الان بهترین موقع استفاده از هوای تمیز و خنک پاییزی است و چه چیزی بهتر از رستوران گردی در تهران و امتحان کردن رستوران های تهران که در هفته گذاشته در سایت تخفیفان فروش موفقی را تجربه کرده‌اند؟ رستوران دهکده، رستوران آسیایی جاده ابریشم و کافه باپاری در بام لند یه پیشنهاد شگفت انگیز این هفته ما هستند. با ما همراه باشید تا این ۳ رستوران خوب را به شما معرفی کنیم.

رستوران آسیایی جاده ابریشم

رستوران آسیایی جاده ابریشم

کسانی که طرفدار غذاهای آسیایی هستند، حتما با رستوران آسیایی جاده ابریشم را به خوبی آشنا هستند. رستوران جاده ابریشم واقع در مرکز خرید روشا با نمایی جذاب از تهران یکی از خاص‌ترین رستوران های تهران است به ارائه غذاهای سالم مشهور است. رستوران آسیایی جاده ابریشم تحت لیسانی رستوران اماراتی asia asia فعالیت می‌کند و با دکوراسیونی که کاملا بیانگر شرق آسیا است یکی از زیباترین و لوکس‌تری رستوران های تهران است. وجود درخت گیلاس در وسط رستوران و قفس‌های طلایی که از سقف آویزان شده حس و حال خاصی را در این رستوران به وجود آورده.

شما می‌توانید انواع غذاهای ژاپنی، غذای هندی، کره‌ای، تایلندی و چینی را در این رستوران میل کنید. اما این بار رستوران آسیایی جاده ابریشم با بشقاب صبحانه خود دل بسیاری از تخفیفانی‌ها را برده است. تخفیف ۴۳ درصدی بشقاب صبحانه در رستوران آسیایی جاده ابریشم با استقبال بسیار خوبی از طرف تخفیفانی‌ها مواجه شده. شما می‌توانید انواع صبحانه‌های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی و…. را سفارش دهید. بشقاب‌های صبحانه‌ای مثل بیف چیلی چیز، فیلادلفیا تست و کوکوپنکیک می‌تواند تجربه هیجان انگیزی از صبحانه در یک رستوران شمال تهران باشد.

کافه باپاری

فضای باز کافه باپاری در بام لند

کافه باپاری یکی از کافه‌های جذاب بام لند است که با استقبال بسیار خوبی هم مواجه شده. این کافه با داشتن فضای باز و سایه‌بان‌ از جمله کافه‌های خوب باملند به شمار می‌رود. متاسفانه کافه باپاری منظره‌ای به دریاچه چیتگر ندارد ولی این مشکل را با سرویس دهی خوب خود و کیفیت بالا رفع کرده است. کافه باپاری ۴۰ نفر ظرفیت دارد و چهارشنبه‌ها هم موسیقی زنده برگزار می‌کند.

در این رستوران غرب تهران می‌توانید انواع صبحانه، نوشیدنی، سالاد، غذا و پیش غذا را سفارش دهید. تخفیف کافه باپاری روی منو سالاد و پاستای این کافه است. پنه پستو و پنه آلفردو و همینطور سالادهایی مثل سالاد گاردن، سالاد گرین لایف و سالاد اسفناج پیشنهاد ما برای شماست.

رستوران دهکده

بوفه صبحانه رستوران دهکده را از دست ندهید.

بوفه رستوران دهکده برای بار دوم در فهرست ۳ رستوران برتر هفته قرار گرفته. بوفه صبحانه این رستوران که هر روز با استقبال بیشتری هم مواجه می‌شود از تنوع خاصی برخوردار است. کافی است تا صبح باشد، گرسته باشیم و بوفه صبحانه رستوران دهکده را مشاهده کنیم! انواع نان، نوشیدنی و صبحانه‌های گرم و سرد در انتظار شما هستند تا در هنگام تماشای تهران از طبقه نهم مرکز خرید روشا از آن لذت ببریم. این رستوران که به صورت یک دهکده در مرکز ایران ساخته شده پیشنهادی را ارائه کرده که رد کردن آن بسیار سخت است. اگر می‌خواهید از یک بوفه صبحانه اساسی و لذت بخش استفاده کنید، حتما پیشنهاد رستوران دهکده را امتحان کنید


بهترین رستوران های هندی تهران کدامند؟

کدام مناطق تهران دارای بهترین رستوران های سنتی با موسیقی زنده هستند؟

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *