بهترین رستوران های هندی تهران کدامند؟

غذاهای هندی

مسیر غذاهای تند در تهران هر روز داغ‌تر می‌شود. فعالیت رستوران های هندی در تهران بیشتر از پیش شده‌اند و محبوبیت این غذاهای پر ادویه و خوشمزه در میان مردم هر روز بیشتر می‌شود. امروز می‌خواهم به عنوان کسی که در حدود ده سال در یکی از شهرهای هندوستان زندگی کرده و تقریبا به تمام رستوران های هندی تهران سر زده و غذاهای آن‌ها را امتحان کرده، بهترین رستوران های هندی را به شما معرفی کنم.

رستوران هندی چینگاری

رستوران چینگاری

رستوران چینگاری اولین پیشنهاد ما به شماست. دلیلش هم در این است که غذاهایش را با طعم اصیل غذاهای هندی سرو می‌کند. رستوران چینگاری با بیش از ۶۰ آیتم مختلف از انواع غذاهای گیاهی، تندروی و نان‌های هندی پیشنهاد مناسبی برای کسانی است که برای اولین بار می‌خواهند غذاهای هندی را امتحان کنند. دکوراسیون رستوران  کاملا شیک و لوکس است.

استفاده از مجسمه‌های زیبا، نورپردازی جذاب و حرفه‌ای، صندلی‌های راحت و موزیک هندی جو خارق العاده‌ای به رستوران چینگاری داده است. جالب است بدانید صاحب این رستوران یک آلمانی اصل ساکن سوئیس است.

رستوران چینگاری همان اندازه که به غذاهای اصلی اهمیت می‌دهد به نوشیدنی و پیش غذاهای خود هم اهمیت می‌‎دهد. شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌های طبیعی را در این رستوران سفارش دهید. پیش غذاهای هندی رستوران برای کسانی که قبلا اسنک‌های هندی را تجربه کرده باشند جذاب است. پیشنهاد من به شما قارچ تنوری به همراه رایتا است. قارچ تنوری به همراه سبزیجات بسیار خوشمزه است. رایتا با غذای اصلی هم سرو می‌شود. رایتا از ماست به همراه خیار، گوجه و آبلیمو تشکیل شده و مزه جالبی دارد.

غذاهای اصلی رستوران چینگاری از انواع غذاهای گیاهی و گوشتی تشکیل شده. منو غذاهای رستوران چینگاری از چهار بخش کاری، برنج، تنوری و غذاهای گیاهی تشکیل شده. باتر چیکن از غذاهای سخت هندی است که رستوران چینگاری با سرآشپز هندی به خوبی از پس این غذا برآمده. امتحان کردن چیکن منچوری که از غذاهای هندی چینی به حساب می‌آید هم خالی از لطف نیست. بریانی‌های رستوران چینگاری هم خوب هستند ولی بهترین بریانی در تهران نیستند.

در مجموع رستوران چینگاری یک رستوران عالی برای تجربه یک غذاهای هندی خوب در بین انواع رستوران شرق تهران است. این رستوران در خیابان مطهری، خیابان مفتح شمالی، چهارراه زهره واقع شده و با ظرفیت ۸۰ نفر خود پیشنهاد مناسبی برای یک شب دلچسب است.

رستوران هندی تاج محل

غذاهای هندی

غذاهای هندی

محبوب ترین و معروف ترین رستوران های تهران است. اگر قصد دارید حسابی ولخرجی کنید، انتخاب شما می‌تواند رستوران هندی تاج محل باشد. تاج‌محل در خیابان شیخ بهایی، گران‌ترین رستوران تهران است. این روزها رستوران تاج محل در میان رستوران‌ های لوکس محبوبیت زیادی دارد و حتما باید با رزرو قبلی به این رستوران مراجعه کنید.

البته اگر دنبال محیطی آرام و دنج برای صرف غذا هستید، رستوران تاج محل را از فهرست های مورد نظر خود خارج کنید چون شب‌ها و آخر هفته‌ها مشتریان زیادی در این رستوران رفت‌وآمد می‌کنند. دکور و فضا سازی جالب شرقی در کنار برخورد خوب میهمانداران شب خوبی را در تاج محل برایتان خواهد ساخت. در تاج محل از خورشت ها و نان های خوشمزه و تند هندی غافل نشوید.

رستوران هندی مهاراجه

رستوران مهاراجه

نمی‌شود در مورد رستوران های هندی تهران سخن گفت و حرفی از قدیمی‌ترین رستوران هندی تهران نزد! بیش از ۵۰ سال تجربه رستوران مهاراجه باعث شده تا یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای هندی را در این رستوران نوش جان کنید. رستوران هندی مهاراجه تمام المان‌ها برای یک رستوران کاملا هندی را راعایت کرده. از دکوارسیون و میز و صندلی‌ها گرفته تا پرسنل هندی تبار. کاشی‌کاری‌های زیبای رستوران مهاراجه هم حس در هند بودن را القا می‌کند.

اگر طرفدار غذاهای تند نبوده‌اید، بد نیست در سلیقه خود تجدید نظر کنید و حتما سری به رستوران هندی مهاراجه بزنید. البته این رستوران با توجه به نوع ذائقه شما مقدار ادویه و تندی غذا را تنظیم می‌کند.

غذاهای هندی محبوب مثل کباب سیزلر، جوجه آشوکا، انواع بریانی، چیکن پایتلا، شاهی قورمه،  چیکن تندوری و جوجه تیکه را می‌توانید در این رستوران سفارش دهید. در منو نوشیدنی‌های رستوران هندی مهارجه حتما لسی که یک نوع دوغ هندی است (و البته ترش و شور نیست) را انتخاب کنید. اگر اهل دسر هم هستید، بستی کلفی که پرطرفدارترین بستنی در هند است از پیشنهادهای پرطرفدار این رستوران است.

بهترین تفریحات تهران که باید امتحان کنیم

بهترین رستوران های سنتی تهران با تخفیف های استثنایی

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *