لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندریت پلاتینیوم پلاس ۲۰۲۰ برای کل نواحی بدن در مرکز لیزر ونوس

لیزر موهای زائد - دستگاه الکساندریت - مرکز لیزر ونوس

یکی از معیارهای زیبایی در بین جوامع امروزی، داشتن پوستی صاف و بدون موهای زائد است. افراد زیادی به بدن بدون مو اهمیت میدهند و به دنبال راهی برای از بین بردن موهای زائد بدنشان هستند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از بین بردن موهای زائد بدنتان به یکی از دغدغههایتان تبدیل شده، به پیشنهادات تخفیفان سری بزنید.

رفع موهای زائد بدن از طریق لیزر به یکی از روشهای تایید شده در جهان تبدیل شده است. اثرات دائم لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن و صورت در طول زمان ثابت شده است؛ از این رو افراد زیادی برای رفع موهای زائد بدنشان به کلینیکهای لیزر مراجعه میکنند.

انواع لیزر از بین بردن موهای زائد

برخلاف تصور بسیاری از افراد، برای لیزر از چند روش مختلف و چندین نوع دستگاه متفاوت استفاده میشود. هر نوع پوست و هر مدل مو با یک مدل دستگاه لیزر سازگاری دارد. برای همین مهم است که پیش از اقدام برای انجام لیزر، درمورد انواع روشهای انجام لیزر، دستگاههای مختلف آن، نوع پوست و موی خودتان اطلاعات کسب کنید تا بتوانید به راحتی دستگاهی که از همه برای پوست شما مناسبتر است را پیدا کرده و با اطمینان خاطر بیش‌تری لیزر را انجام دهید.

در ادامه به معرفی مشهورترین روشهای لیزر می‌پردازیم:

لیزرIPL : این نوع لیزر با ارسال پالس شدید نوری جزو رایجترین روشهای لیزر به شمار میآید. در این روش از طیف گستردهای از امواج نوری ازجمله مادون قرمز برای از بین بردن ریشه مو استفاده میشود.

لیزر دیود: این روش لیزر نسبت به بقیه نسبتا جدیدتر است که با داشتن طول موج طولانی، نور عمیقتری را به سمت فولیکولهای مو ارسال میکند و ریشه مو را عمیقا از بین میبرد.

لیزرNd: Yag: این نوع دستگاه لیزر، بیشتر برای از بین بردن تتو و لکهای پوستی استفاده میشود اما برای رفع موهای زائد هم در بیشتر مواقع مورد استفاده قرار میگیرد.

لیزر الکساندر: این دستگاه جزو سریعترین دستگاههای لیزر به شمار میرود و میتواند در کمترین زمان ممکن، قسمت زیادی را لیزر کند.

لیزر روبی: این دستگاه با ارسال طول موج کوتاه، بیشتر برای کسانی مناسب است که موهای بدنشان ظریف و نازک است.

لیزر موهای زائد - دستگاه الکساندریت - مرکز لیزر ونوس

به کدام مرکز لیزر اعتماد کنم؟

به دلیل اینکه لیزر مستقیما با پوست در ارتباط است، شما باید در انتخاب مرکز لیزری که قصد دارید به آن مراجعه کنید نهایت دقت را داشته باشید. پوست بدن انسان نسبت به حرارت حساس است و اگر کمی بیشتر حرارت دریافت کند ممکن است باعث سوختگی شود.

در هر مرکز لیزر از دستگاه مخصوص به خود استفاده میشود. بنابراین باید پیش از مراجعه به کلینیک برای انجام لیزر درمورد کلینیک تحقیق کنید و مطمئن شوید که زیر نظر پزشک متخصص خدمات لیزر خود را انجام میدهد. حتما به جایی مراجعه کنید که نکات بهداشتی رعایت میشود و کادر مجرب و حرفهای دارد.

لیزر موهای زائد - دستگاه الکساندریت - مرکز لیزر ونوس

مرکز لیزر ونوس

یکی از مراکز لیزری که تخفیفان به شما پیشنهاد میکند مرکز لیزر ونوس است. میتوانید از طریق تخفیفان و با مناسبترین قیمت به این کلینیک مراجعه کرده و از تخفیفات آن بهرهمند شوید.

مرکز لیزر ونوس در محیطی بهداشتی و با کادر مجرب و حرفهای خدمات لیزر را به شما ارائه میدهند. دستگاه لیزر مورد استفاده در این مرکز الکساندریت پلاتینیوم پلاس ۲۰۲۰ است. با مرکز لیزر ونوس ایمنترین روش انجام لیزر موهای زائد را تجربه کنید. در این کلینیک دستگاهها و لوازم مصرفی به طور مرتب ضدعفونی شده و تمامی نکات بهداشتی جلوگیری از انتشار ویروس کرونا رعایت میشود.

لیزر موهای زائد - دستگاه الکساندریت - مرکز لیزر ونوس

آدرس مرکز لیزر ونوس: چهارراه تلفن خانه ابتدای خیابان ثانی شرقی ساختمان عدل پلاک ۲۵۰ واحد ۱۱ طبقه سوم

نکات مهم در هنگام انجام لیزر موهای زائد

برای انجام لیزر موهای بدن باید نکاتی را پیش از لیزر و در زمان لیزر رعایت کنید. در ادامه به برخی از این نکات اشاره میکنیم:

– از چند هفته قبل از انجام لیزر موهای زائد، موهای ناحیهای که قصد لیزر کردن آن را دارید را شیو کنید و از انجام اپیلاسیون و اصلاح با موچین پرهیز کنید.

– پس از انجام لیزر تا چند روز ناحیهای که لیزر شده را در معرض نور خورشید و هر نوع حرارت و بخاری قرار ندهید.

– در روز انجام لیزر هیچگونه مواد آرایشی،عطر و لوسیون روی پوست نباشد.

عوارض احتمالی لیزر موهای زائد

لیزر روشی تایید شده است و تا به حال عوارض خطرناکی نداشته است. به غیر از موارد طبیعی مثل قرمزی و سوزش پوست که برای همه پیش میآید عوارض چندانی ندارد.

برای جلوگیری از سوزش و درد در زمان انجام لیزر میتوانید پیش از لیزر از کرمهای بی حسی موضعی استفاده کنید و برای جلوگیری از التهاب و قرمزی پس از لیزر از کرمهای ترمیم کننده مثل زینک اکساید بر روی ناحیه مورد نظر بمالید.

اگر لیزر توسط فرد حرفهای انجام نشود و دستگاه مورد استفاده مطابق نوع پوست شما نباشد، ممکن است عوارض دیگری مثل سوختگی پوست به سراغتان بیاید؛ بنابراین حتما به کلینیک مطمئن مراجعه کرده و زیر نظر پزشک متخصص لیزر موهای زائد را انجام دهید.

لیزر موهای زائد - دستگاه الکساندریت - مرکز لیزر ونوس

مراقبت‌های بعد از لیزر

بعد از انجام لیزر اگر موارد زیر را انجام دهید، پوست شما کمتر دچار قرمزی و سوزش میشود:

– استفاده از کمپرس یخ

– استفاده از ضد آفتاب

– اجتناب از گرما و آفتاب

– استفاده از لوازم آرایشی بر روی حانیه لیزر شده

– دستکاری موهای بدن

– رعایت فاصله بین جلسات لیزر

هزینه لیزر موهای زائد

بسته به اینکه لیزر را برای کدام اعضای بدن خود استفاده میکنید و نوع موهای بدنتان چگونه است هزینه لیزر برای شما متفاوت است. همچنین هر کلینیک مقدار معینی هزینه برای انجام لیزر موهای زائد در نظر میگیرد.

شما میتوانید با مراجعه به مرکز لیزر ونوس با ۸۰ درصد تخفیف، از خدمات لیزر موهای زائد آنها استفاده کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *