لیزر موهای زائد در مرکز پوست و زیبایی پریسان

یکی از پرطرفدارترین روش‌های از بین بردن موهای زائد، لیزر است. لیزر یک روش دائمی رفع موهای زائد است که با ارسال پالس‌های نوری به فولیکول‌های مو حرارت وارد کرده و ریشه‌ی موها را می‌سوزاند. برای این کار دستگاه‌های زیادی با قابلیت‌های متعدد ساخته شده که برای هر نوع پوستی جوابگو هستند. هر مرکز لیزر از نوع خاصی از دستگاه‌های لیزر موهای زائد استفاده می‌کند که شما باید با توجه به نوع پوست و موی خود، از بین دستگاه‌های مختلف، هر کدام که برای شما مناسب‌تر است را انتخاب کرده و به مرکز لیزری که با آن دستگاه کار می‌کند مراجعه کنید.

دستگاه لیزر دایود چگونه است؟

یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد، دستگاه لیزر دایود است که جزو موثرترین و بی‌خطرترین دستگاه‌های لیزر به شمار می‌آید. این دستگاه به دلیل سیستم خنک کننده‌ای که دارد، لیزر موهای زائد را بدون هیچ گونه دردی می‌سوزاند. بسیاری از کلینیک‌ها و مراکز لیزر از این دستگاه برای لیزر موهای زائد استفاده می‌کنند.

این دستگاه لیزر به صورت پالسی عمل کرده و با ارسال امواجی با طول موج ۸۰۸ نانومتری به سمت فولیکول‌ها به عمق لایه‌های زیرین پوست نفوذ کرده و ریشه موها را از بین می‌برد. طول موج این دستگاه نزدیک به طیف مادون قرمز است و عمق نفوذ آن از دستگاه الکساندرایت بیشتر است.

لیزر دایود را می‌توانید برای تمام نواحی بدن از جمله زیربغل، بیکینی، دست، پا، کمر، پشت گردن، سینه، سر و صورت استفاده کنید و موهای زائد این نواحی را به صورت دائم از بین ببرید.

دستگاه لیزر موهای زائد دایود برای انواع پوست روشن و تیره مناسب است و با سرعت شات بالایی که دارد ناحیه‌ی وسیعی از پوست را دربرمی‌گیرد. تعداد جلسات لیزر با دستگاه دایود بین ۴ تا ۶ جلسه است و در هر جلسه مقدار معینی از فولیکول‌هایی که فعال هستند از بین می‌روند و باقی آن‌ها در جلسات بعدی و آنقدر ادامه پیدا می‌کند تا سرعت رشد موها کاهش یافته و موهای زائد رو به نازکی بروند.

به کدام مرکز لیزر مراجعه کنم؟

هر مرکز لیزر از دستگاه و مواد خاصی استفاده می‌کند. پیش از مراجعه به مراکز لیزر باید به این نکته توجه کنید که آیا از دستگاه‌‌های معتبر و شناخته شده استفاده می‌کنند یا خیر. همچنین لیزر موهای زائد باید زیر نظر پزشک متخصص انجام شود. به مرکز لیزری مراجعه کنید که تحت نظارت پزشک متخصص پوست و مو لیزر موهای زائد انجام می‌شود.

دکتر پیش از انجام لیزر بر اساس نوع پوست و موی شما دستگاه لیزر و مقدار پالسی که برای پوست شما مناسب است را تعیین می‌کند؛ چون اگر بدون توجه به نوع پوست شما از هر دستگاهی و با هر مقدار فرکانسی لیزر موهای زائد انجام شود ممکن است به پوست شما آسیب برساند.

مرکز پوست و زیبایی پریسان

کلینیک پریسان با استفاده از دستگاه دایود لیزر موهای زائد را توسط پرسنل مجرب و حرفه‌ای انجام می‌دهد. پس از انجام لیزر در این مرکز لیزر، در چند جلسه شاهد تغییرات ایجاد شده در رشد موهای زائد خود می‌شوید.

لازم به ذکر است که تمامی نکات بهداشتی جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در این مرکز زیبایی رعایت شده و پرسنل آن از ماسک و دستکش استفاده می‌کنند. همچنین تمام وسایل و دستگاه‌ها به صورت روزانه ضدعفونی می‌شوند. شما می‌توانید با خاطری آسوده به این کلینیک مراجعه کرده و در محیطی کاملا بهداشتی از خدمات لیزر موهای زائد استفاده کنید.

لیزر دایود در مرکز پوست و زیبایی پریسان تا ۶۸% تخفیف

آدرس مرکز پوست و زیبایی پریسان: پل گیشا، ابتدای خیابان جلال ال احمد، بعد از کفش ملی، پلاک ۷۱، واحد ۴

نکات قبل و بعد از درمان لیزر موهای زائد با دستگاه دایود

از جمله نکاتی که باید در زمان لیزر موهای زائد و پس از آن رعایت کنید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– موهای زائد ناحیه‌ای که قصد لیزر کردن آن را دارید باید از چند هفته پیش از انجام لیزر تراشیده شوند. چون در صورت کندن موها از ریشه، پالس‌های انرژی دیگر تاثیری ندارند.

– از حدود ۴ هفته پیش از انجام لیزر موهای زائد از برنزه کرده پوست خود جلوگیری کنید.

– قبل از انجام لیزر ناحیه مورد نظر را تمیز کرده و از استفاده از هرگونه مواد آرایشی و بهداشتی پرهیز کنید.

– پیش از انجام لیزر هرگونه بدلیجات و زیورآلات را از خود دور کنید.

– اگر مبتلا به بیماری پوستی خاصی هستید یا اختلالات هورمونی دارید و داروی خاصی مصرف می‌کنید، حتما پیش از انجام لیزر با پزشک خود مشورت کنید.

– پس از انجام لیزر برای جلوگیری از قرمزی و التهاب پوست از کمپرس یخ استفاده کنید.

– بعد از انجام لیزر تا چند ساعت ناحیه لیزر شده از نور مستقیم آفتاب دور نگه دارید.

– تا چند ساعت پس از انجام لیزر از استحمام و استفاده از سونا و جکوزی پرهیز کنید.

– پس از انجام لیزر از کرم‌های ترمیم کننده مثل زینک اکساید و کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

– اگر پوست حساسی دارید یا تحمل درد را ندارید می‌توانید پیش از انجام لیزر از پمادهای بی حسی موضعی استفاده کنید.

هزینه لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر دایود

بسته به ناحیه تحت درمان و تعداد جلسات لیزر، هزینه لیزر نیز متفاوت است. همچنین هر کلینیک و مرکز لیزر با توجه به موقعیت جغرافیایی و نوع خدماتی که ارائه می‌کنند هزینه‌های متفاوتی را برای انجام لیزر موهای زائد در نظر گرفته‌اند.

می‌توانید از طریق سایت تخفیفان به مرکز پوست و زیبایی پریسان مراجعه کرده و از خدمات لیزر موهای زائد آن‌ها با ۶۸ درصد تخفیف استفاده کنید.

۱/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *