راهنمای استفاده از تخفیف های مقداد آی تی

کد تخفیف مقداد ای تی

اگر قصد خرید تجهیزات الکترونیک را داشته باشید وب‌سایت مقداد آی تی، یکی از اصلی‌ترین گزینه‌هایی است که پیش روی خود دارید. با وجود کیفیت بالا و دیگر خدمات خوبی که این وب‌سایت دارد، قیمت‌های لوازم دیجیتال، به‌طورکلی به‌گونه‌ای افزایش یافته که بسیاری از مردم توان خرید آن‌ها را ندارند. در این راستا استفاده کد تخفیف مقداد آی تی می‌تواند کمک‌کننده باشد و بخشی از هزینه‌های شما را جیران کند.

اما چطور می‌توان از کد تخفیف مقداد آی تی استفاده کرد؟ این کد، شامل چه محصولاتی می‌شود؟ در این مقاله، به این سوالات پاسخ داده و راه‌حل‌های دیگر خرید با تخفیف از این فروشگاه را نیز به شما معرفی می‌کنیم. اگر قصد خرید لوازم الکترونیک مانند کامپیوتر، لپ‌تاپ، موبایل و غیره را دارید، اندکی دست نگه داشته و با مطالعه این مقاله در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

کد تخفیف مقداد آی تی چیست؟

کد تخفیف، به‌طورکلی، عبارتی است که شما هنگام خرید اینترنتی یا حضوری به درگاه فروش معرفی کرده و با استفاده از آن، درصدی از هزینه قابل پرداخت خود را کاهش می‌دهید. وب‌سایت‌های متعددی در کشور ما کدهای تخفیف برای فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری را ارائه می‌دهند که تخفیفان، معتبرترین آن‌ها و اساسا پایه‌گذار این روش دریافت تخفیف در کشور ماست.

کدهای تخفیف مقداد آی تی در اوقات مختلف سال، متفاوت بوده و گاهی روزبه‌روز تغییر می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم هر زمان که قصد خرید لوازم الکترونیک را داشتید؛ ابتدا سری به صفحه مقداد آی تی در تخفیفان بزنید و از کدهای تخفیف فعال این شرکت در آن بازه زمانی مطلع شوید. در زمان انتشار این مطلب، کد تخفیف مقداد آی تی در تخفیفان تا ۵۰ درصد تخفیف را شامل می‌شود. این کدها شامل محصولات زیر می‌شوند:

  • کامپیوتر و قطعات؛ شامل مانیتور، سی‌پی‌یو، مادربرد، رم، کارت گرافیک،‌ حافظه و هارد، باتری و پاور، درایونوری کامپیوتر، کیس، فن و لوازم جانبی
  • لپ‌تاپ و قطعات؛ شامل لپ‌تاپ در برندهای مختلف، قطعات لپ‌تاپ، لوازم جانبی لپ‌تاپ، کیف و کوله‌پشتی
  • موبایل و گجت؛ شامل انواع گوشی موبایل در برندهای مختلف، ساعت هوشمند، لوازم جانبی موبایل
  • تبلت؛ شامل انواع تبلت در برندهای مختلف، کتاب‌خوان و صفحات دیجیتال
  • ماشین‌های اداری؛ شامل لوازم اداری، لوازم فروشگاهی، هوشمندسازی و مواد مصرفی
  • شبکه و سرور؛ شامل تجهیزات شبکه، تجهیزات VOIP، ملزومات شبکه و سرور
  • کنسول و لوازم بازی، میز و صندلی گیمینگ و لوازم ورزشی و سلامت
  • دوربین و لوازم جانبی؛ شامل دوربین عکاسی دیجیتال، دوربین فیلم‌برداری، لوازم عکاسی و فیلم‌برداری، تجهیزات نورپردازی و آتلیه، لنز دوربین، تصویربرداری هوایی و تجهیزات امنیتی نظارتی
  • کامپیوتر آماده شامل آل‌این‌وان، کیس آماده، تین کلاینت و اسمبل آنلاین

اما چطور می‌توان از کد تخفیف مقداد آی تی در تخفیفان استفاده کرد. در ادامه راهنمای تصویری استفاده از این کد را ارائه می‌دهیم.

راهنمای خرید از مقداد آی تی با کد تخفیف

برای خرید لوازم دیجیتال از مقداد آی تی با استفاده از کد تخفیف، مراحل زیر را طی کنید:

وارد سایت تخفیفان شوید و روی منوی «همه دسته‌بندی‌ها» کلیک کنید. سپس از منوی بازشده به بخش فروشگاه‌های اینترنتی رفته و گزینه «کالای دیجیتال» را انتخاب کنید.

در صفحه جدید روی گزینه «مقداد آی تی» کلیک کنید.

اکنون به صفحه مقداد آی تی در تخفیفان وارد شده‌اید. کدهای تخفیف موجود را مشاهده کرده و بر اساس آن یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. سپس روی گزینه «مشاهده کد» روبه روی کد موردنظرتان کلیک کنید تا کد موردنظر در دستگاه شما ذخیره شود. پس‌ازآن به‌صورت خودکار به وب‌سایت مقداد آی تی هدایت می‌شوید.

 

در سایت مقداد آی تی، خرید خود را تا مرحله پرداخت کامل کرده و سپس در قسمت کد تخفیف، کد کپی‌شده در دستگاهتان را وارد (paste) نمایید. همان‌طور که می‌بینید به میزان درصد کد یا مقدار ریالی آن از مبلغ قابل پرداخت شما کسر می‌شود.

بازگشت خرید وجه از مقداد آی تی

دریافت کد تخفیف تنها راه کاهش هزینه‌های خرید از مقداد آی تی نیست. وب‌سایت تخفیفا،ن خدمات ویژه‌ای برای کاربران خود تعریف کرده است که با استفاده از آن درصدی از هزینه پرداخت‌شده توسط شما دوباره به حسابتان بازمی‌گردد. این خدمات، بازگشت خرید وجه اینترنتی یا آنلاین کش بک (online cashback) نام دارد.

لازم به ذکر است که استفاده از این سرویس و کدهای تخفیف مقداد آی تی به‌صورت هم‌زمان، ممانعتی ندارد. شرایط سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی از مقداد آی تی در تخفیفان به‌صورت زیر است:

  • برای استفاده از این سرویس برخلاف کد تخفیف باید عضو وب‌سایت تخفیفان شده باشید
  • مبلغ موردنظر پس از تائید خرید شما توسط مقداد آی تی به حساب کیف پولتان در تخفیفان بازمی‌گردد.
  • پس‌ازاینکه مجموع مبالغ بازگشت داده‌شده به حساب شما به ۵۰ هزار تومان رسید، می‌توانید از آن استفاده کنید. یعنی می‌توانید آن را به کارت بانکی خود منتقل کرده یا از آن در خریدهای بعدی خود از تخفیفان استفاده کنید.

 در زمان انتشار این مطلب، حداکثر مقدار بازگشت وجه خرید اینترنتی از مقداد آی تی در تخفیفان، ۲٫۱ درصد بوده که جزئیات آن بسته به محصول و دسته‌بندی آن به شرح زیر است:

  • لوازم جانبی لپ‌تاپ: تا ۱٫۴ درصد
  • لوازم جانبی موبایل: تا ۲٫۱ درصد
  • بقیه دسته‌بندی‌ها: تا ۰٫۷ درصد

در ادامه به نحوه استفاده از خدمات بازگشت وجه خرید اینترنتی مقداد آی تی در تخفیفان می‌پردازیم.

راهنمای خرید از مقداد آی تی با سرویس بازگشت وجه

برای استفاده از سرویس آنلاین کش‌بک باید به صفحه مقداد آی تی در وب‌سایت تخفیفان مراجعه کنید. اما همان‌طور که گفتیم، ابتدا لازم است که عضو تخفیفان شوید؛ چراکه این سرویس تنها برای مشترکین تخفیفان فعال است. این کار بسیار ساده بوده و با طی مراحل زیر قابل انجام است:

وارد وب‌سایت تخفیفان شوید و روی گزینه «ورود/ ثبت‌نام» در گوشه سمت چپ بالای تصویر، کلیک کنید.

در کادر بازشده شماره موبایل خود را وارد کنید. یک کد برای شما ارسال می‌شود که باید در مرحله بعد، آن را در کادر پیش روی خود وارد کرده و روی گزینه «تائید» کلیک کنید. همچنین، درصورتی‌که حساب جیمیل دارید و به آن وصل هستید، می‌توانید از آن برای ادامه کار در تخفیفان استفاده کنید. برای این منظور باید در کادر بازشده به‌جای واردکردن شماره موبایل، روی گزینه «ورود با گوگل» کلیک کنید.

سپس مطابق مراحلی که برای استفاده از کد تخفیف مقداد آی تی گفتیم، وارد صفحه این شرکت در تخفیفان شده و در بالای صفحه، روی گزینه «تا N‌ درصد بازگشت وجه» مطابق تصویر زیر، کلیک کنید. همچنین، پایین‌تر نیز به گزینه‌های استفاده از کد تخفیف به همراه سرویس بازگشت وجه دسترسی دارید.

در ادامه، به‌طور خودکار به وب‌سایت مقداد آی تی منتقل خواهید شد. مراحل خرید را به‌صورت عادی طی کرده و پرداخت را نیز انجام دهید. همان‌طور که گفتیم، پس از تائید خرید که معمولا حداکثر ۲۴ ساعت به طول می‌انجامد، درصد موردنظر به کیف پول شما در تخفیفان واریز می‌شود.

لازم به ذکر است که تمامی مراحل گفته‌شده برای استفاده از کد تخفیف یا سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی تخفیفان، از طریق اپلیکیشن موبایل تخفیفان نیز قابل انجام است. این اپ را می‌توانید از اپل‌استور، گوگل‌پلی، اپلیکیشن بازار و وب‌سایت تخفیفان دانلود کنید.

سخن آخر

وب‌سایت مقداد آی تی، یکی از اصلی‌ترین بازارهای آنلاین فروش لوازم دیجیتال است. با استفاده از کد تخفیف این توزیع‌کننده و نیز سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی از آن که توسط وب‌سایت تخفیفان ارائه می‌شود، می‌توانید خریدی مقرون ‌به ‌صرفه را تجربه کنید. روش استفاده از این خدمات و شرایط آن‌ها را در این مقاله به‌صورت تصویری شرح دادیم.

مطالب مرتبط:

راهنمای استفاده از تخفیف تکنولایف

راهنمای استفاده از کد تخفیف اسنپ تریپ

چگونه تخفیف خرید اشتراک نماوا و فیلیمو بگیریم؟

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *