۵ دلیل برای استفاده از کد تخفیف

5 دلیل برای استفاده از کد تخفیف

استفاده از کد تخفیف برای بسیاری از مردم ناشناخته است. شاید فکر کنید که استفاده از کد تخفیف جنبه خوبی نداشته باشد. در صورتی که کد تخفیف راحت‌ترین راه برای صرف‌جویی و پس انداز است. برای اینکه متوجه شوید که چرا کدهای تخفیف می‌تواند نقش مهمی در پس انداز شما بازی کند،این سناریو زیر را در نظر داشته باشید:

کارفرمای شما، یک چک ۲ میلیون تومانی به شما می‌دهد و می‌گوید که سازمان بودجه‌ای برای پاداش دارد و این مقدار سهم شماست. آیا شما این چک را بیرون می‌اندازید؟ البته که نه. شما چک را نقد می‌کنید و در بانک پس انداز می‌کنید. تا در روز مبادا یا برای چیزی که نیاز دارید از آن استفاده خواهید کرد. کوپن و کدهای تخفیف هم به همین روال کار می‌کنند. البته مبلغ آن‌ها کمتر است ولی وقتی در کنار هم جمع شوند مبلغ بسیار زیادی می‌شود.

شرکت‌ها سالانه مبالغ زیادی را جهت جذب مشتری و ارائه محصول یا خدمات صرف می‌کنند. بخشی از مبالغ به عنوان کدهای تخفیف میان خریداران تقسیم می‌شود. اگر خریدار از کد تخفیف استفاده نکند یا آن را دو بیندازد طبیعتا پس اندازی هم نخواهد داشت.

کد تخفیف و پس انداز کردن

کد تخفیف و پس انداز کردن

استفاده از کد تخفیف فواید زیادی دارد

تا الان چقدر تنوع در خریدهایتان داشته‌اید؟ یا تا حالا برایتان پس آمده که به خاطر تخفیف از یک محصول یا برند جدید استفاده کنید؟ تنوع در هر سطحی که باشد همیشه خوب و با احساس خوبی همراه است. کوپن‌ها فقط برای پس انداز یا برای اجناسی با قیمت‌ها کم نیستند. کوپن‌ها به شما کمک می‌کند تا محصولاتی که حتما می‌خواهید آن را داشته باشید و قیمت بالایی هم دارند را با قیمت‌های کمتر تهیه کنید.

بعضی اوقات هم کوپن‌ها برای شما وسایل رایگان می‌‎آورند. چیزهای کوچکی که شاید در نگاه اول مهم در نظر نرسند ولی با این حال ارزش هم دارد. و البته اینکه تقریبا برای هر چیزی کد تخفیفی وجود دارد.

میلیونرها هم از کد تخفیف استفاده می‌کنند

آیا می‌دانستید که میلیاردرها هم از کدهای تخفیف به عنوان بخش از استراتژی پس اندازشان استفاده می‌کنند؟ در کتاب ذهن ثروتمند نوشته توماس جی استنلی، نوشته شده میلیونرها به تصویر بزرگتر نگاه می‌کنند. این موضوع فقط در مورد پولی که هنگام سفر یا خرید یک محصول پس انداز می‌شود نیست.

بلکه تمام پولی است که در طول زندگی با استفاده از کدهای تخفیف پس انداز شده و سرمایه گذاری می‌شود. توماس استنلی مثالی زده که اگر یک خانواده که هفتگی ۲۰۰ دلار برای خرید خواربار خرج می‌کند، می‌توانند با استفاده از کدهای تخفیف و کوپن هر هفته ۵ درصد این مبلغ را ذخیره کند.  این پس انداز در طول زمان رشد می‌کند و تا ۵۰۰ هزار دلار خواهد رسید.

5 دلیل برای استفاده از کد تخفیف

۵ دلیل برای استفاده از کد تخفیف

کد تخفیف به راحتی پیدا می‌شوند

پیدا کردن یک کد تخفیف خیلی ساده است. برای مثلا فکر کنید که می‌خواهید کد تخفیف دیجی کالا یا کد تخفیف اسنپ فود تهیه کنید یا برای خرید لباس از سایت مدیسه می‌خواهید از کد تخفیف مدیسه و یا برای خرید گوشی از کد تخفیف تکنولایف استفاده کنید. سایت‌هایی معتبری وجود دارند که این کدها را ارائه می‌دهند.

فقط کافی است تا آن‌ها را در گوگل جستجو کنید. بعضی از این کدهای تخفیف قابل خرید هم هستند. که با پرداخت مبلغ تقریبا ناچیزی کدهای تخفیف را می‌توانید بخرید. سایت تخفیفان برای شما مجموعه‌ای از کدهای تخفیف را گردآوری کرده. شما می‌توانید با توجه به نیازتان کد‌های تخفیف زیادی در این سایت پیدا و استفاده کنید.

از خرید کردن لذت خواهید برد

خرید کردن به ویژه برای خانم‌ها لذت بخش است. همه ما دوست داریم خرید کنیم، چانه بزنیم و ارزان‌تر بخریم. وقتی می‌خواهید از کد تخفیف استفاده کنید باید از فواید آن بهترین استفاده را ببرید. کافی است قیمت‌ها را یک بار قبل و بعد از اعمال کد تخفیف مقایسه کنید.

آن‌وقت هم راحت‌تر خرید می‌کنید و هم می‌توانید بیشتر خرید کنید. کد تخفیف قدرت خرید کردن شما را بالاتر می‌برد و محصولات گران‌تر به راحتی قابل دسترس‌تر خواهند بود.

پس انداز با کد های تخفیف

با کدهای تخفیف می‌توانید به صورت جدی پس انداز کنید و هیچ دلیلی بهتر برای استفاده از کد تخفیف نیست. این موضوع فقط برای پس انداز روی کالاهای کوچک و روزمره نیست. ذهنیت استفاده از کدهای تخفیف فراتر از این‌ها می‌رود و پس‌انداز شما با تمامی محصولات و خدماتی می‌شود که شما با کد تخفیف می‌خرید ترکیب می‌شود و در طولانی مدت شما پول زیادی را پس انداز کرده‌اید.  و در آخر هم لذت هیجان استفاده از کد تخفیف خریدن چیزی با قیمتی کمتر از آنچه که در بازار هست، همیشه لذت بخش است.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *