معرفی بهترین سایت‌های خرید کتاب در ایران

همان‌طور که می‌دانید امروزه خرید آنلاین و اینترنتی جایگزین خریدهای حضوری شده است. در عصر فناوری و تکنولوژی، علاقه‌مندان به مطالعه، کتاب و کتاب‌خوانی دوست دارند راه ساده‌تری را برای خرید کتاب موردنظرشان طی کنند و بدون دردسر آنچه می‌خواهند را تهیه کنند.

احتمالاً برایتان پیش آمده است که برای خرید حضوری به یک کتاب فروشی مراجعه کنید و پس از منتظر ماندن برای رسیدن نوبتتان، فروشنده به شما بگوید که کتاب موردنظرتان را ندارد! و شما مجبور شوید به یک کتاب فروشی دیگر مراجعه کنید. همان‌طور که می‌دانید مراجعه و خرید حضوری کتاب دارای مشکلات و دردسرهای متعددی است؛ اما خرید آنلاین مزایای زیادی نسبت به خرید آفلاین کتاب دارد.

شما می‌توانید به‌راحتی نام کتاب یا نویسنده موردنظرتان را سرچ کرده و از موجودی کتاب در سایت مطلع شوید. به این ترتیب کتاب شما پس از چند روز بدون کوچک‌ترین زحمتی به دست شما می‌رسد. تهیه کتاب از سایت خرید کتاب مزیت‌های مختلفی دارد؛ به‌عنوان مثال شما می‌توانید تحت شرایطی از کد تخفیف یا خرید کتاب با ارسال رایگان بهره‌مند شوید. با توجه به مزایا و سهولت خرید آنلاین کتاب در ادامه قصد داریم به معرفی بهترین سایت‌های خرید کتاب در ایران بپردازیم.

 شهر کتاب آنلاین

می‌توان گفت سایت شهر کتاب آنلاین تنها سایتی است که کتاب‌های شهر کتاب را به‌صورت کاملاً مجازی و آنلاین به فروش می‌رساند. شهر کتاب آنلاین بیشتر از ۲۵۰ هزار کتاب و حتی محصولات فرهنگی را به مشتریان ارائه می‌دهد. این سایت برای مشتریانی که ساکن تهران باشند، شرایط خرید کتاب با ارسال رایگان را فراهم کرده است. شهرستانی‌ها نیز در صورت خرید کتاب و محصولات فرهنگی بیشتر از ۲۰۰ هزار تومان می‌توانند کتاب‌های خود را بدون پرداخت هزینه پستی دریافت کنند.

این سایت دارای بخش‌های مختلفی است. کاربران سایت شهر کتاب می‌توانند در بخش دیوار شهر کتاب به گفتگو و تبادل‌نظر بپردازند. تعداد کاربران و افراد عضو در سایت به حدود نیم میلیون نفر می‌رسد. علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی می‌توانند از طریق این سایت کتاب موردعلاقه خود را در بخش‌های مختلف روانشناسی، ادبیات، هنر، سیاسی، علوم اجتماعی، دین و مذهب، تاریخ، کودک و نوجوان، فلسفه و… تهیه کنند.

همچنین از مزایا و ویژگی‌های مثبت این سایت می‌توان به خرید کتاب به زبان خارجی اشاره کرد. سایت شهر کتاب را می‌توان به‌عنوان یک سایت خرید کتب دانشگاهی نیز دانست. کاربران این سایت می‌توانند با استفاده از کد تخفیف شهر کتاب آنلاین، کتاب‌های موردنیازشان را با تخفیف‌های خوبی خریداری کنند.

سایت ایران کتاب

شاید بتوان گفت ایران کتاب، بهترین سایت خرید کتاب در ایران باشد. این سایت به شما امکان جستجوی آسان‌تری را می‌دهد؛ زیرا کتاب‌ها را بر اساس زمینه‌های گوناگون داستانی، فلسفی، سیاسی و … دسته‌بندی کرده است. دسته‌بندی کتاب‌ها در سایت ایران کتاب منحصر به زمینه و موضوع داستان نشده و این سایت کتاب‌ها را بر اساس جوایزی که در سطح کشوری و بین‌المللی دریافت کرده‌اند مانند جوایز بوکر، پولیتزر و نوبل ادبیات نیز دسته‌بندی می‌کند.

بخش‌های مختلفی در این سایت وجود دارد که ممکن است نظر کاربران را به خود جلب کند. بخش‌هایی همچون ۱۰۰۱ رمانی که قبل از مرگ باید خواند، برترین کتاب‌های خود پروری، برترین‌های گاردین، برترین رمان‌های ادبیات نوجوان، صد رمان مدرن لایبری، پرفروش‌های نیویورک تایمز، صد کتاب قرن لوموند و … که کاربران می‌توانند بر اساس تیتر و علاقه خود به هر یک از این مجموعه کتاب‌ها مراجعه نموده و کتاب موردنظرشان را بیابند.

از دیگر ویژگی‌های سایت ایران کتاب که آن را از بقیه سایت‌های خرید آنلاین کتاب در ایران متمایز می‌کند، طبقه‌بندی کتاب‌ها بر اساس مکتب ادبی آن‌هاست. کتاب‌ها در سایت ایران کتاب در مکتب‌های مختلف اقتباسی، کلاسیک، گوتیک، رئالیسم جادویی و … دسته‌بندی‌ شده است و اگر کاربری علاقه‌مند به مطالعه یک مکتب ادبی خاص باشد می‌تواند به آن بخش خاص مراجعه کرده و در بین کتاب‌های آن مکتب به جستجو بپردازد. در واقع دسته‌بندی کتاب‌ها یک راه‌حل مناسب برای جستجوی آسان‌تر کاربران است که این سایت از آن بهره گرفته است.

سایت ایران کتاب همواره تخفیف‌های خوبی ارائه می‌دهد و کاربران این سایت می‌توانند در صورت داشتن کد تخفیف ایران کتاب نیز از تخفیف‌های مناسبی برخوردار شوند. ایران کتاب سفارش‌های بالای ۱۰۰ هزار تومان را به‌صورت رایگان با پست سفارشی ارسال می‌کند و سفارش‌های بالای ۲۰۰ تومان نیز به‌صورت پست پیشتاز و رایگان ارسال می‌شوند.

سایت کتابچین

سایت کتابچین یک سایت مطرح در ایران در زمینه ارائه کتاب‌های الکترونیکی و صوتی است. سایت کتابچین ویژگی‌های جالبی دارد که موجب می‌شود مشتریان هر چه بیشتر به مطالعه علاقه‌مند شوند؛ به‌عنوان مثال می‌توان قابلیت ماراتن را نام برد که یک قابلیت در کتابچین است. به این شکل که شما می‌توانید مقدار مطالعه خود را با کاربران دیگر که در این سرویس عضو هستند، مقایسه کنید و سرعت و میزان مطالعه خود را بالا ببرید.

کتابچین یک اپلیکیشن دارد که به‌سادگی روی تلفن همراه نصب می‌شود و زمانی که در سفر یا شرایطی هستید که نمی‌توانید کتاب‌های زیادی را به همراه خود ببرید، شما را به دقایقی مطالعه و تفکر دعوت می‌کند. با کتابچین در هر جا و هر زمانی می‌توانید کتاب‌های خود را صوتی با کد تخفیف خریدرای کنید ،مطالعه نمایید و از آن‌ها لذت ببرید.

از جمله مزیت‌های سایت کتابچین می‌توان به امکان جستجوی پیشرفته را اشاره کرد. شما می‌توانید در این سایت به‌راحتی نام کتاب یا نام نویسنده یا نام ناشر موردعلاقه‌تان را جستجو کنید و کتابی که دوست دارید را بیابید. همچنین کاربران می‌توانند از قابلیت هایلایت برای مشخص نمودن جملات مهم کتاب‌هایشان استفاده کنند. حالت مطالعه شب می‌تواند برای مطالعه در شب شرایط مناسبی را فراهم آورد که یکی دیگر از ویژگی‌های اپلیکیشن این سایت است. کاربران این سایت می‌توانند با استفاده از کد تخفیف کتابچین، کتاب موردنیازشان را از بین موضوعات دسته‌بندی‌شده با قیمت مناسب تهیه کنند.

سایت کتابانه

سایت کتابانه نیز که از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه فروش آنلاین کتاب شروع کرده است. این سایت در اکثر موارد تخفیف‌های خوبی ارائه می‌دهد و کاربران سایت کتابانه می‌تواند با استفاده از کد تخفیف کتابانه از چنین تخفیفاتی بهره‌مند شوند. سایت کتابانه مجموعه‌ای کامل و کم‌نظیر از کتاب‌های مختلف را عرضه می‌کند.

کاربران این سایت می‌توانند علاوه بر کتاب‌های چاپی، انواع کتاب‌های الکترونیکی و صوتی را نیز از طریق سایت کتابانه تهیه کنند. از کتاب‌های داستانی و رمان‌ها گرفته تا انواع کتب دانشگاهی، کمک درسی، سیاسی و مذهبی در این سایت به علاقه‌مندان کتاب عرضه می‌شود. لازم به ذکر است که سایت کتابانه آثار انتشارات مختلفی از سراسر ایران چون انتشارات مدرسان شریف، قلمچی، گاج، خیلی سبز، افق، پیدایش، مرکز، چشمه، نگاه، پرتقال، هوپا، ماهی و … را ارائه می‌دهد.

سایت فیدیبو

سایت فیدیبو به‌عنوان یکی از بهترین سایت‌های خرید کتاب در ایران و سایت‌های زیرمجموعه سایت معروف دیجی کالا است. در واقع می‌توان گفت دیجی کالا تجربیات باارزشی در زمینه خرید و فروش آنلاین دارد که با استفاده از این تجربیات، موفق شده است در حوزه فروش آنلاین کتاب نیز وارد شود ه و به‌صورت تخصصی فعالیت کند.

سایت فیدیبو یک سایت شناخته‌شده و پرطرفدار در بین علاقه‌مندان به کتاب است که علاوه‌بر ارائه کتاب‌های چاپی، به‌تازگی کتاب‌های صوتی نیز برای افرادی که زمان کافی یا شرایط لازم برای مطالعه را ندارند، تهیه کرده است. فیدیبو نیز از جمله سایت‌های خرید آنلاین کتاب است که کتاب‌های خود را در دسته‌بندی‌های مختلفی چون داستان، رمان، تبلیغات، بازاریابی، شعر، مجلات، میکروبوک، روانشناسی، مدیریت و… ارائه می‌کند. به این ترتیب کاربران با یک جستجوی ساده می‌توانند کتاب موردنیازشان را در این سایت اینترنتی فروش کتاب بیابند.

در واقع می‌توان گفت دیجی کالا معتبرترین سایت خرید و فروش آنلاین است و در صورت خرید کتاب از سایت فیدیبو، شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که از سایت معتبری خرید کرده‌اید. این سایت تخفیف‌های خوبی حتی گاهی تا ۷۰ درصد به مشتریان خود ارائه می‌دهد و کاربران با در اختیار داشتن کد تخفیف فیدیبو می‌توانند از این تخفیف‌ها بهره‌مند شوند و کتاب‌های خود را با قیمت‌های پایین‌تری تهیه کنند. سایت فیدیبو با طراحی منحصربه‌فرد و جذاب خود، امکان دسترسی به بیش از هزار رمان و کتاب و مجله را برای کاربران خود فراهم آورده است که به نوبه خود یک مجموعه بی‌نظیر است.

همچنین از ویژگی‌های جذاب دیگر این سایت می‌توان به امکان استفاده از کارت هدیه خرید کتاب (گیف کارت خرید کتاب) در این سایت اشاره کرد و اینکه سایت فیدیبو دارای اپلیکیشن موبایل است که دسترسی آسان‌تر کاربران را به کتاب‌های سایت ممکن می‌سازد.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *