معرفی بهترین سوپرمارکت‌ های آنلاین برای خرید آنلاین

در دنیای پرمشغله امروز، خرید آنلاین مواد غذایی به یک ضرورت تبدیل شده است. با وجود ترافیک سنگین، آلودگی هوا و کمبود وقت، دیگر نیازی نیست برای خرید مایحتاج روزانه خود از خانه خارج شوید. بهترین سوپرمارکت‌ های آنلاین این امکان را به شما می‌دهند تا با چند کلیک ساده، تمام اقلام مورد نیاز خود را سفارش داده و در کوتاه‌ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

اما با وجود تنوع بالای سوپرمارکت‌های آنلاین، انتخاب بهترین گزینه می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی و مقایسه بهترین سوپرمارکت‌ های آنلاین بپردازیم تا شما بتوانید با خیال راحت و با توجه به نیازهای خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

سوپرمارکت آنلاین دیجی کالا

دیجی‌کالا به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران، سوپرمارکت آنلاین خود را نیز راه اندازی کرده است تا امکان خرید آسان و سریع مواد غذایی و مایحتاج روزانه را برای کاربران خود فراهم کند. سوپرمارکت دیجی‌کالا تنوع بسیار بالایی از محصولات را ارائه می‌دهد، به طوری که شما می‌توانید تمام اقلام مورد نیاز خود را با کد تخفیف دیجی کالا از جمله مواد غذایی تازه، لبنیات، پروتئین، میوه و سبزیجات، نان و غلات، تنقلات، مواد شوینده و بهداشتی و … را از این سوپرمارکت آنلاین سفارش دهید.

برخی از مزایای خرید از سوپرمارکت آنلاین دیجی‌کالا:

  • تنوع بالای محصولات: دیجی‌کالا تنوع بسیار بالایی از محصولات را در سوپرمارکت آنلاین خود ارائه می‌دهد، به طوری که شما می‌توانید تمام اقلام مورد نیاز خود را از این سوپرمارکت آنلاین تهیه کنید.
  • قیمت مناسب: دیجی‌کالا همواره تلاش می‌کند تا محصولات خود را با قیمت مناسب به مشتریان عرضه کند.
  • ارسال سریع: دیجی‌کالا امکان ارسال سریع محصولات را برای مشتریان خود فراهم کرده است.
  • ضمانت اصالت کالا: دیجی‌کالا اصالت تمام محصولات خود را تضمین می‌کند.
  • پشتیبانی قوی: دیجی‌کالا دارای پشتیبانی قوی و پاسخگویی ۲۴ ساعته است.

معایب خرید از سوپرمارکت آنلاین دیجی‌کالا:

  • هزینه ارسال: در برخی موارد ممکن است هزینه ارسال برای مشتریان بالا باشد.
  • عدم وجود امکان ارسال در برخی از شهرها: دیجی‌کالا در حال حاضر امکان ارسال محصولات خود را به تمام شهرهای ایران ندارد.
  • عدم امکان مشاهده و انتخاب حضوری محصولات: در خرید آنلاین امکان مشاهده و انتخاب حضوری محصولات وجود ندارد.

در اینجا به چند نمونه از دسته‌بندی‌های محصولات در سوپرمارکت آنلاین دیجی‌کالا اشاره می‌کنیم:

  • مواد غذایی: نان و غلات، حبوبات، ماکارونی، تنقلات، کنسرو، روغن، شکر و قند، نمک و ادویه، چای و قهوه، نوشیدنی، لبنیات، تخم مرغ، گوشت و مرغ، ماهی و میگو، میوه و سبزیجات
  • محصولات بهداشتی: شوینده‌های لباس، شوینده‌های ظرف، دستمال کاغذی، پد بهداشتی، پوشک بچه، خمیر دندان، شامپو، صابون، کرم و لوسیون
  • لوازم منزل: ظروف غذاخوری، قاشق و چنگال، قابلمه و تابه، لوازم آشپزخانه، لوازم شستشو و نظافت
  • محصولات آرایشی و بهداشتی: کرم پودر، ریمل، رژ لب، سایه چشم، مداد ابرو، لاک ناخن
  • محصولات مراقبت از پوست: کرم ضد آفتاب، کرم مرطوب کننده، کرم ضد چروک، ماسک صورت

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن دیجی‌کالا از تنوع محصولات و قیمت‌ها اطلاع پیدا کنید و به راحتی خرید خود را انجام دهید..

سوپرمارکت اُکالا

سوپرمارکت اُکالا از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. محل تأمین کالاهای این سوپرمارکت آنلاین، فروشگاه‌های افق کوروش هستند. کاربران با ثبت اطلاعات و موقعیت مکانی خود بر روی سایت یا اپلیکیشن اُکالا می‌توانند شروع به سفارش اقلام مورد نیاز خود بکنند. هر چیزی که در قفسه‌های فروشگاه افق کوروش وجود داشته باشد را می‌توان از سوپر مارکت اینترنتی اُکالا نیز سفارش داد.

یکی از نکات مثبت این سوپرمارکت آنلاین این است که ارسال سفارش‌ها برای مشتریانی که به‌صورت اینترنتی سفارش داده‌اند از نزدیک‌ترین شعبه افق کوروش در آن محله انجام می‌شود. به این ترتیب سرعت ارسال کالا برای مشتریان افزایش می‌یابد که این مسئله‌ای بزرگ برای یک سوپرمارکت آنلاین به حساب می‌آید.

کدهای تخفیف ارائه شده از سمت اُکالا یکی دیگر از مزایای این سوپرمارکت اینترنتی است. این فروشگاه علاوه بر تخفیفات دائمی و روزانه خود، به‌صورت ماهانه و مناسبتی کدهای تخفیف مناسبی برای کاربران خود در نظر می‌گیرد. کد تخفیف اکالا علاوه بر تخفیف‌های این فروشگاه به پایین آمدن قیمت سبد خرید مشتریان کمک شایانی می‌کند.

یکی دیگر از خدمات جدید سوپرمارکت آنلاین اُکالا بالابردن سرعت ارسال برای مشتریان است. در حال حاضر چنانچه کاربران برای تحویل سفارش‌های خود عجله داشته باشند می‌توانند سفارش‌های خود را در بخش فروشگاه افق کوروش، اپلیکیشن اُکالا ثبت کنند. در بخش افق کوروش همان کالاهای فروشگاه اُکالا ارائه می‌شود ولی این امکان وجود دارد که مشتریان بتوانند سفارش‌های خود را به‌صورت یک ساعته با تضمین افق کوروش تحویل بگیرند. لازم به ذکر است که فروشگاه اکالا در گروه فروشگاه‌هایی است که کم‌ترین هزینه ارسال را از مشتریان دریافت می‌کند.

اسنپ مارکت

اسنپ مارکت سوپرمارکت آنلاینی است که طی همکاری هایپراستار و اسنپ به وجود آمده است. در این سوپرمارکت آنلاین می‌توانید به‌صورت اینترنتی از قفسه‌های شعب هایپراستار در سراسر شهر خرید کنید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. با خرید از این سوپرمارکت اینترنتی از تمامی تخفیف‌های هایپراستار بهره‌مند خواهید شد.

اسنپ مارکت فاقد ارسال سریع بوده و همچنین گزینه پرداخت در محل در این فروشگاه وجود ندارد و همه هزینه خرید باید قبل از تحویل گرفتن آن پرداخت شود. اسنپ علاوه بر اسنپ مارکت خدمات سوپرمارکتی دیگری نیز ارائه می‌دهد. سوپرمارکت اسنپ فود نوع دیگری از خدمات سوپرمارکتی اسنپ است. در این بخش کاربران می‌توانند سفارش‌های خود را در سوپرمارکت‌های اطراف خود ثبت کنند و درب منزل تحویل بگیرند.

با استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت و کد تخفیف اسنپ فود نیز می‌توان خریدی به‌صرفه‌تر و باقیمت کم‌تر از فروشگاه اینترنتی اسنپ مارکت و سوپرمارکت آنلاین اسنپ فود داشت.

سوپرمارکت سبدینو

سوپرمارکت اینترنتی سبدینو نیز یکی از فروشگاه‌هایی است که هم در سایت و هم در اپلیکیشن خود اقدام به ارائه و فروش کالاهای سوپرمارکتی می‌کند. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌هایی که سوپرمارکت آنلاین سبدینو با سایر سوپرمارکت‌های معرفی شده در این مطلب دارد این است که فروشگاه سبدینو تنها اقدام به فروش محصولات پروتئینی و سبزیجات می‌کند.

در این فروشگاه خبری از قفسه‌های فروش خواربار و کالاهای سوپرمارکتی به چشم نمی‌خورد. در عوض سبدینو انواع گوشت قرمز، گوشت سفید، سوسیس و کالباس، سبزیجات و میوه را در ویترین فروش خود قرار داده است. با توجه به حساسیت بالای مواد ارائه شده توسط این فروشگاه و فسادپذیری بالای این مواد، سبدینو سفارش مشتریان را با ماشین‌های دارای یخچال حمل می‌کند.

این فروشگاه دارای چند مزیت مهم است. یکی از این مزایا تضمین مرجوعی کالا است. در صورتی که مشتریان از جنس تحویل شده و کیفیت آن رضایت نداشته باشند، می‌تواند آن را مرجوع کرده و وجه پرداختی خود را تحویل بگیرند. ارسال فروشگاه سبدینو نیز بسیار سریع بوده و با استفاده از ماشین‌های یخچال دار، سفارش مشتریان در بهداشت و سلامت کامل و در اسرع وقت به دست آن‌ها می‌رسد.

باخرید از سوپرمارکت آنلاین سبدینو می‌توانید هزینه سفارش‌های خود را در محل بپردازید. برای آن دسته از افراد که ممکن است ترجیح بدهند که هزینه سفارش خود را پس از دریافت آن بپردازند، این گزینه مزیت مهمی به حساب می‌آید. لازم به ذکر است که سوپرمارکت اُکالا نیز خدمات پرداخت در محل را ارائه می‌دهد.

کد تخفیف سبدینو یکی از آیتم‌هایی است که از طرف این فروشگاه به کاربران اختصاص داده می‌شود. با استفاده از کد تخفیف سبدینو هزینه سفارش‌های ثبت شده از این فروشگاه به شکل چشمگیری کاهش می‌یابد. البته باید در نظر گرفت که تخفیف علاوه بر تخفیفات ثابت این فروشگاه بر روی محصولات ارائه شده توسط آن است.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *