معرفی رستوران ایتالیایی در تهران

غذای ایتالیایی از سالم ترین و محبوب ترین غذاهای ملل است که سبب شده رستوران های ایتالیایی از توکیو تا تورنتو جایگاه ویژه ای برای تمام علاقه مندان غذا داشته باشد. رستوران های ایتالیایی در سراسر جهان طرفداران خاص خود را دارند و این روزها تنها محدود به مردمان این کشور نمی شود.

غذای ایتالیایی سبکی از غذا است که توسط تجهیزات رستوران ایتالیایی و دستان توانمند یک سرآشپز خبره در رستوران های اقصی نقاط جهان فراهم می شود. غذاهای ایتالیایی در سراسر جهان و از جمله ایران طرفداران بی شماری دارد.

در این مقاله قصد داریم شما را با تعدادی از برترین رستوران های ایتالیایی تهران آشنا کنیم. امتحان کردن هر یک از این رستوران ها قطعا خاطره ای لذت بخش برای شما خواهد بود و اگر طرفدار غذاهای ایتالیایی هستید از امتحان کردن آنها پشیمان نخواهید شد.

رستوران ایتالیایی جنارو (ژوانی)

 رستوران ایتالیایی ژوانی که بی شک از شناخته شده ترین رستوران های ایتالیایی در تهران است، از اول تیر ماه سال ۹۶ به دلیل افزایش تعداد شعب در داخل و مخصوصا خارج از ایران به جنارو تغییر نام پیدا کرده است. هر ۴ شعبه مرزداران، زعفرانیه، پاسداران و جنارو برگر همجنان فعال هستند و هیچ گونه تغییر آدرسی برای هیچ شعبه ای اتفاق نیفتاده است.

همچنین مدیریت و پرسنل نیز تغییری نکرده اند. خبر جدید اینکه شعبه پنجم رستوران جنارو که با یک اتفاق جدید و هیجان انگیز هم دوست داران غذاهای ایتالیایی و هم فیلم باز ها رو هیجان زده کرد است، در مجتمع تجاری کورش افتتاح شده است.

کیفیت بالای سرویس های این رستوران و موقعیت مکانی در کنار قیمت مناسب با توجه به کیفیت باعث معروفیت بیشتر رستوران جنارو در شهر تهران شده است. غذای با کیفیت یکی از دلایل محبوبیت رستوران جنارو در بین عموم مردم و به خصوص جوان ها است.

یکی از برترین و محبوب ترین شعبه رستوران جنارو بی تردید شعبه پاسداران این مجموعه است که رستورانی شیک و منظم با نورپردازی متمایل به تاریک می باشد و مشخصا از قدیم مشتری های ثابت خود را حفظ کرده است. سرویس روی میز کامل و بدون نقص بود و سرویس دهی به مشتریان در این شعبه به سرعت و نهایت خوش رویی انجام می گیرد.

از لحاظ دکوراسیون داخلی بسیار زیبا و با سلیقه و به سبک اروپای قدیم یا دوره رنسانس میلادی دکور شده است. در یک کلام می توان گفت که رستوران جنارو یا ژوانی یکی از بهترین رستوران ها در منطقه پاسداران تهران است. منوی جذاب و قیمت ایده آل از بهترین خصوصیات این رستوران در پاسداران تهران در مقایسه با سایر رستوران های مشابه است.

رستوران پاستا فکتوری

علاقه مندان به پاستا رستوران «پاستا فکتوری» را به خوبی می شناسند. اغلب دوست داران غذا و رستوران های ایتالیایی دست کم یک بار به این رستوران مراجعه کرده اند و یا نام آن را شنیده اید چون این رستوران جز بهترین رستوران های تهران است. این رستوران در میان عموم مردم و به خصوص جوان ها معروف است و برای دوست داران این سبک غذایی شناخته شده است.  پاستا فکتوری قدمتی بیشتر از ده سال دارد. که البته نزدیک به دو سال از این ده سال را اساساً تعطیل و مشغول تغییر دکوراسیون بود.

فضای رستوران اساساً عوض شده است. به دلیل تغییر دکوراسون فضای بیرونی این رستوران ممکن است پیدا کردن آن برای افرادی که با آن آشنایی نداشته باشند کمی دشوار باشد. فضای داخلی هم پس از بازسازی متفاوت شده است. و طراحی داخلی آن اکنون مدرن، شیک، رسمی و کمی ماشینی است. البته که طراحی جدید بسیار دوست داشتنی است. میزهای سفید، با صندلی های سفید و زرد و بعضاً توسی، با دیوارهای سفید رنگ شده ترکیب شده اند.

یک دیوار بزرگ را هم بتنی گذاشته اند و رنگ نکرده اند. معمار ها به این سبک معماری، بتن اِکسپوز می گویند. بر روی دیوار بتنی هم تابلوی نقاشی بزرگی به سبک سورئال آویزان شده است که ظاهراً کار آیدین آغداشلوست. یک نیم طبقه هم برای محافل خصوصی تر و مختص میهمانان وی آی پی ساخته شده است. درست که است که رستوران فضای رمانتیک سابق را ندارد اما باید اذعان داشت که معماری قشنگی دارد و ریزه کاری های بامزه ای در آن لحاظ شده است.

رستوران پاستا فکتوری

رستوران ایتالیایی ریودو

 رستوران ریودو که در خیابان ولیعصر واقع شده است محیطی ارام و دنج دارد و برای قرارهای دوستانه یا خانوادگی بسیار مناسب است. این رستوران چشم اندازی زیبا و دیزان خاص دارد. که لذت شما را دوچندان می کند. منوی غذایی شامل انواع پیتزا و پاستا و استیک می باشد و همچنین پیش غذاهای بسیار هیجان انگیزی دارد.

البته پیشنهاد ویژه در ریودو استیک است و طعم خاص استیک ریودو یادآور استیک کشور ایتالیا است که با شرایط خاص طبخ می شود و واقعا بی نظیر و عالی است.

فضای داخلی دنج این رستوران به سبک رستوران های ایتالیایی اصیل با چوب و با رنگ های گرم دکور شده است و بسیار آرامش بخش است. قیمت ها هم با توجه به فضای رستوران و کیفیت غذا معقول به نظر می رسد و قطعا ارزش دست کم یک بار امتحان کردن را دارد.


تفریحات مهیجی که در تهران میتوانیم داشته باشیم

چرا باید از تخفیفان خرید کنیم؟

پارک ژوراسیک تهران با تخفیف ویژه 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *