چرا باید با قطارهای بن ریل سفر کنیم؟

واگن قطار بن ریل

قطار راه آهن شرقی بنیاد که با نام قطار بن ریل هم معروف است از زیر مجموعه‌های شرکت سفیر است. بن ریل در بسیاری از مسیرهای پرتعدد کشور با تنوعی قابل توجه اقدام به جابه‌جایی مسافران می‌کند. این تنوع یکی از دلایل محبوبیت بن ریل است. تنوع هم در نوع انتخاب قطار و هم  در ارائه خدمات یکی از نکاتی که شرکت بن ریل توجه ویژه‌ای به آن دارد.

شرکت بن ريل (راه آهن شرقی بنیاد) در سال ۱۳۷۳ به عنوان نخستین شرکت خصوص حمل و نقل کشور تاسیس شد. بن ريل کار خود را در آن سال با ۱۰ واگن مسافربری شروع کرد و حالا بیش از ۱۲۸ واگن مسافربری دارد که در مقاصد مختلف کار می‌کنند. شرکت بن ریل با شعار سفر به سبک بن ریل خدماتی ارائه می‌دهد که در بسیاری از شرکت‌‌های دیگر مسافربری نخواهید دید. با ما همراه باشید تا با قطارهای بن ریل و خدماتی که این شرکت خصوصی ارائه می‌دهد، آشنا شوید.

امکانات قطارهای بن ریل

بن ریل از قطارهای متنوعی جهت حمل و نقل مسافران استفاده می‌‌کند. قطار غزال یکی از پیشرفته‌ترین و محبوب‌ترین واگن‌های قطار در این چند سال اخیر بوده‌اند. این قطارها راحتی، ایمنی و امکانات بسیار خوبی دارند. هر کدام واگن‌های قطار غزال دو سرویس ایرانی و فرنگی دارند و امکانات بسیار خوبی برای سرگرمی در این قطارها تعبیه شده. علاوه بر این در واگن‌های قطار غزال، کنسول بازی و اسباب‌بازی‌های دیگری برای تفریح کودکان وجود دارد. قطار غزال در اکثر مسیرهای پر رفت و آمد مشغول به کار هستند و مسافران زیادی را در سال جا به جا می‌کنند.

قطار سروش، سفیر و پرستو از دیگر واگن‌های قطار شرکت بن ريل هستند. قطار سروش و پرستو فقط در مسیر قطار تهران مشهد و بلعکس رفت و آمد می‌کنند. قطار سروش از جمله واگن‌هایی است که توانایی رقابت با قطار غزال را دارد. این قطار هم امکانات شبیه به قطار غزال را در اختیار شما قرار می‌دهد و ساعت حرکت مناسبی نیز دارد. قطار پرستو از جمله امکانات شرکت بن ریل است. قطار پرستو امکانات اینترنت آفلاین و کتاب‌خانه را ندارد. ظرفیت قطار پرستور برای هر کوپه ۴ نفر است و ۲ تخت هم صندلی‌ها دارد.

امکانات قطار بن ریل

امکانات قطار بن ريل

خدمات بن ریل

شرکت بن ریل همیشه در این راستا می‌کوشد تا مسافران سفری راحت و مطمئنی را سپری کنند. قطار راه آهن شرق بنیاد امکانات بسیار خوبی را برای مسافرانی فراهم می‌کند. مسافران امکانات خوبی برای سرگرمی دارند. وجود مانیتور با امکان پخش موسیقی و فیلم در قطارهای کوپه‌ای یکی از ویژگی‌های خوب قطارهای بن ريل است. قطارهای بن ریل مهمان داران بسیار خوبی دارند که از شما با چای، آب معدنی و غذا پذیرایی می‌کنند.

میزبانی درجه یک از مسافران قطارهای بن ريل در ایستگاههای اصلی کشور مانند مسیر قطار تهران و مشهد با ارائه خدماتی اختصاصی مثل حمل بار مسافران و پذیرش اختصاصی از دیگر امکاتات شرکت راه آهن شرقی بنیاد است. ارائه کتاب‌خانه و اینترنت آفلاین جهت دیدن فیلم در قطار غزال از دیگر امکانات ویژه‌ای است در مسیرهای پر رفت و آمد ارائه می‌شود. سعی بن ريل در این است با ارائه خدماتی در حد استانداردهای جهانی، فضایی مناسب را برای سفر ایمن و راحت شما به وجود آورد.

کوپه قطار غزال از شرکت بن ریل

کوپه قطار غزال

کتاب‌خانه در قطار غزال شرکت بن ریل

کتاب‌خانه در قطار غزال شرکت بن ریل

خرید بلیط قطار بن ریل

همان‌طور که گفتیم شرکت بن ریل یکی از شرکت‌های پیشرو در زمین حمل و نقل ریلی است که ایمنی، کیفیت و خدمات رفاهی را سرچشمه کار خود قرار داده است. تخفیفان با همکاری با شرکت بن ريل یکی از کم‌نظرین‌ترین تخفیف‌ها در زمینه خرید بلیط قطار بین شهری را به وجود آورده است. شما می‌توانید به سادگی، با مراجعه ب دسته‌بندی هتل و سفر در سایت تخفیفان و با وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود از تخفیف‌ ۳۰ درصدی خرید بلیط بن ریل در مسیرهای قطار تهران مشهد، تهران، بندرعباس، تهران کرمان و تهران یزد بهرمند شوید.


رستوران تهران کجا بریم؟

کاشت ناخن چه عوارضی دارد؟

میکرونیدلینگ چیست و چه تاثیری رو جوانسازی پوست دارد؟

۵/۵ - (۱ امتیاز)
4 نظر برای "چرا باید با قطارهای بن ریل سفر کنیم؟" ارسال شده
  1. سعید گفت:

    یه بیسکوییت تو قطار درجه ۴بن ریل پیدا نمیشد سوار نشید بدرد نمیخوره

  2. Hosein گفت:

    سرمهمانداران و مهمانداران بسیار خوش بر خورد بودند بیسکوییت اب ابمیوه و… مجانی بود و فقط غذا پولی بود من با قطار های فدک و نور الرضا هم تاحالا سفر کردم اما هیچکدومشون به قطار های چهار ستاره ی بن ریل نمی رسند ممنون از بن ریل

  3. وصالی گفت:

    سلام با فیلمی که پخش کردن ودر تمجید قطار سرود خواندن اصلا به درد نمیخوره.صدای قطار کر میکنه.موقع نشستن دقت کنید آهن صندلی به پاهاتون فشار میاره وخلاصه مفت گرونه

  4. عماد گفت:

    بسیار افتضااااح
    در آذر ماه ۱۴۰۲ سفر داشتم
    که بوی خیلی ببخشید فاضلاب و سرویس بهداشتی کل قطارو برداشته بود.و سرویس ها هم خراب بود. سر و صدای واگن ها آدمو دیونه می‌کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *