بهترین سایت‌های رزرو هتل و ویلا

سفر کردن یکی از بهترین تجربه‌های هر آدمی به حساب می‌آید. اکثر ما برای استراحت و گذراندن یک تعطیلات خوب، گزینه سفر را انتخاب می‌کنیم. برای سفر کردن، باید به مواردی هم دقت داشته باشید، یکی از مهم‌ترین آن‌ها، محل اقامت شما است. در سال‌های اخیر سایت‌های مختلف و معتبری روی کار آمده‌اند که با کمک آن‌ها دیگر نگران رزرو هتل و ویلا نخواهید بود. در ادامه قصد داریم ۵ مورد از بهترین سایت‌های رزرو هتل و ویلا را به شما معرفی کنیم.

سایت شب

از آن سایت‌های کار درستی که به فکر همه‌کس است. شما دوست دارید به‌صورت دسته‌جمعی سفر کنید؟ می‌توانید اقامتگاهی را برای خودتان رزرو کنید. به دنبال محلی برای برگزاری تولد و جشن هستید، می‌توانید ویلای مناسبی را انتخاب کنید.

اقامت در هتل لوکس را دوست دارید، این گزینه هم برای شما در نظر گرفته‌اند. به دنبال تجربه اقامت در کلبه‌های چوبی هستید، باز هم می‌توانید به هزینه مناسبی یک کلبه چوبی را برای خودتان رزرو کنید. این سایت تضمین می‌کند که اقامتگاه را در همان زمان رسیدن شما، تحویل می‌دهد، یعنی نگرانی خاصی هم بابت این موضوع نداشته باشید. با کد تخفیف شب، با یک تخفیف هیجان‌انگیز، یک سفر عالی را برای خودتان رقم بزنید.

اسنپ تریپ

اسنپ تریپ از بهترین سایت‌های رزرو هتل و ویلا است و به شما تضمین قیمت می‌دهد، یعنی در هیچ سایتی نمی‌توانید هزینه‌ای کمتر را برای هتل موردنظر خود پیدا کنید، حالا تصور کنید که یک کد تخفیف اسنپ تریپ هم داشته باشید. با این کار با کمترین قیمت، می‌توانید اقامتگاه مناسبی برای خودتان رزرو کنید.

در اسنپ تریپ امکان رزرو هتل و ویلا برای شما وجود دارد، هر یک از این اقامتگاه‌ها را می‌پسندید، برای خود رزرو کنید. هتل‌های شهر تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، کیش، یزد تبریز و قشم در سایت اسنپ تریپ وجود دارند، اگر قصد سفر به این شهرها را دارید، نگاهی به این سایت بی اندازید، پشیمان نمی‌شوید.

جاباما

تا به حال تجربه اقامت در یک هاستل را داشته‌اید؟ این کار به شما کمک می‌کند که در هزینه‌های خود به‌شدت صرفه‌جویی کنید. سایت جاباما این امکان را برای شما فراهم کرده است که هاستل، ویلا، اقامتگاه‌های روستایی، هتل و… را در همان شهر زندگی خود رزرو کنید.

با یک کد تخفیف جاباما دیگر نگرانی هم بابت هزینه‌ها نخواهید داشت. در شلوغ‌ترین روزهای سال هم می‌توانید به‌سادگی در این سایت یک اقامتگاه مناسب برای خود رزرو کنید. راستی امکان رزرو کلبه چوبی در شهرهای مختلف شمال هم دارید. خوابیدن در اقامتگاه‌های بومگردی هم که تجربه خاص و متفاوت خواهد بود.

اتاقک

اتاقک هم سایت است و هم اپلیکیشن موبایل دارد، یعنی کار شما را خیلی ساده کرده است. برای هر مراسمی هم می‌توانید ویلا رزرو کنید. اگر برای ایام نوروز به دنبال یک اقامتگاه مناسب هستید، با کد تخفیف اتاقک هتل یا ویلای خودتان را رزرو کنید. راستی نگران پشتیانی هم نباشید، تیم اتاقک حتی در روزهای تعطیل هم پشتیانی آنلاین دارند.

نگران کنسل شدن سفرتان هم نباشید، حتی اگر منصرف شوید هم مبلغ واریز شده (طبق قانون رزرو) به شما عودت داده می‌شود. بابت کرونا هم نگرانی نداشته باشید، اقامتگاه‌ها با بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی شده به شما تحویل داده می‌شوند، دیگر منتظر چه هستید؟

اقامت ۲۴

اقامت ۲۴ یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های رزرو هتل و ویلا به حساب می‌آید. در گذشته تنها رزرو هتل با این سایت امکان‌پذیر بود، خوشبختانه ویلا و اقامتگاه‌های سنتی هم به این سایت اضافه شده است. این سایت برای ایام نوروز تخفیف‌های هیجان‌انگیزی را برای کاربران در نظر گرفته است. با کد تخفیف اقامت ۲۴ از این کاهش قیمت‌ها لذت ببرید.

از ویژگی‌های مهم اقامت ۲۴ می‌توان به این اشاره کرد که لیست کامل هتل‌های تمام شهرهای ایران را دارد. اگر مقصد سفر شما شهرهای پرترددی مثل مشهد، شیراز و اصفهان نیست، با این سایت به‌سادگی می‌توانید یک هتل خوب را پیدا کنید و دیگر نگران هیچ‌چیز نباشید.

کدام‌یک از سایت‌های بالا بهتر است؟

در مطالب بالا به ۵ مورد از بهترین سایت‌های رزرو هتل و ویلا اشاره کردیم که هر یک از آن‌ها هم ویژگی‌های خاصی برای خود داشتند. احتمالاً این سؤال برای شما هم پیش می‌آید که کدام از آن‌ها بهتر است؟ خوب در پاسخ باید بگوییم که این مورد به نیاز شما بستگی دارد.

به‌عنوان مثال تصور کنید شما می‌خواهید به شهر همدان سفر کنید. سایت اقامت ۲۴ بهترین انتخاب برای این مورد است. در حالت دیگر تصور کنید که شما به دنبال یک کلبه چوبی در دل جنگل هستید، خوب سایت اقامت ۲۴ چنین گزینه‌ای ندارد، اما سایت شب انتخاب خوبی خواهد بود.

پیشنهاد ما این است که در ابتدا مشخص کنید که خودتان به دنبال چه چیزی هستید و بعد هر ۵ تای این سایت‌ها را بررسی کنید. با چنین کاری، در نهایت بهترین انتخاب را انجام داده‌اید و سفری خاطره‌انگیز هم خواهید داشت.

نتیجه‌گیری

در مطالب بالا سعی بر این داشتیم که ۵ تا از بهترین سایت‌های رزرو هتل و ویلا را به شما معرفی کنیم. این سایت‌ها به شما امکان این را می‌دهند که در شهر زندگی خود، یک اقامتگاه را رزرو کنید و دیگر بابت این موضوع نگرانی خاصی نداشته باشید.

اگر برای اولین بار به یک شهر سفر می‌کنید، استفاده از این سایت‌ها کمک بسیار بزرگی به حساب می‌آید. جدا این موضوع، سایت‌ها معمولاً تخفیف‌های هیجان‌انگیزی را برای کاربران در نظر گرفته‌اند، پس همین الآن برای رزرو اقامتگاه خود اقدام کنید.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *