هتل های کاشان؛ معرفی بهترین هتل های کاشان

هتل های کاشان؛ معرفی بهترین هتل های کاشان

کاشان، شهر سهراب، با قدمت هفت هزار ساله، که به شهر عطر گل های محمدی معروف است. اصالت این شهر، با مشاهیر علمی و ادبی گره خورده است. امروزه کاشان یکی از پر رنگ ترین مناطق گردشگری به خصوص در اردیبهشت ماه است. شهری که کوچه هایش بوی تاریخ به خود گرفته است. تور چند روزه کاشان و هتل‌های کاشان به واسطه شهر کاشان و گلابگیری بسیار پرطرفدار است. در این پست شما را با بهترین هتل های کاشان آشنا خواهیم کرد.

هتل های کاشان:

تور کاشان و هتل‌های کاشان به واسطه شهر کاشان و گلابگیری بسیار پرطرفدار است. در این پست شما را با بهترین هتل های کاشان آشنا خواهیم کرد.

هتل سرای عامری ها، شکوه هنر معماران ایرانی از جنس تاریخ کهن ایران زمین

خانه طباطبایی

کمترین کسی است که نام هتل سرای عامری ها را نشنیده باشد. خیابان علوی ، روبروی خانه بروجردی ها شاهد این نمای زیبا خواهید شد. خانه عامری ها مربوط به دوره زندیه است. پس مشخص است که یک تیم حرفه ای به مرمت آن پرداخته باشد. این کار در سال هزار و سیصد و هفتاد و یک انجام شد و اکنون تبدیل به یکی از بهترین هتل های کاشان شده است. خانه معماری ها اکنون دارای هفت بخش نگارخانه ملک الشعرای بهار، نگارخانه سهراب، تالار همایش، سرداب، قالیباف خانه، غرفه های تجاری انواع مانتو و شال با هنر شعربافی، رستوران تالار آیینه است. هتل سرای عامری ها دارای هشتاد و پنج باب اتاق به صورت اتاق های شاهنشین هفت در و اتاق های سه دری است. این هتل دارای بلندترین بادگیرهای شهر کاشان است.

آدرس: کاشان . خیابان علوی

هتل مهینستان راهب

کاشان

هتل چهار ستاره مهینستان راهب واقع در مرکز شهر کاشان ، با قدمت قاجاریان یکی دیگر از بهترین هتل های کاشان به حساب می آید. با اقامت در این هتل سفر در تاریخ آغاز می شود. این شاهکار تاریخی در مرداد ۱۳۸۴ به ثبت ملی رسیده است. یکی از نقاط مثبت هتل مهینستان راهب ، فاصله ۵ دقیقه ای تا بازار بزرگ صفویه است. پنجره های رنگارنگ حال دلتان را با درخشش خورشید عوض خواهند کرد. جنس این خانه های قدیمی متضاد غروب های دلگیر است. چرا که نسیم خنکی که از حیاط های آن می گذرد با شما سخن ها دارد. حوض و گل های با طراوت روح این حیاط هاست. همه چیز از امکانات در هتل مهینستان راهب مهیاست تا اقامت بی نظیری را برایتان ثبت کند.

آدرس: کاشان . خیابان فاضل نراقی . کوچه فرهنگ ۳۱

هتل سنتی خانه مرشدی

خانه مرشدی

قدمت ۲۵۰ ساله این هتل انسان را در فکر فرو می برد که همچین بنایی چگونه طی این سال ها سرپا مانده و اکنون محل اقامت بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی شده است. این هتل هم با قدمت منحصر بفردش ، نیاز به نگهداری و مرمت ماهرانه افراد خبره داشت. باتوجه به موقعیت توریستی این منطقه نیاز به توجه ویژه ای جهت مرمت این هتل سنتی بود. خانه مرشدی دارای ۸ اتاق ، یک حیاط اصلی و یک حیاط حوض خانه است. از امکانات مهمی که این هتل را از دیگر هتل های کاشان متمایز کرده می توان به موارد زیر اشاره کرد.

پاركينگ اختصاصی با بیش از ۱۰۰ خودرو ، بالکن ، كتابخانه و روزنامه ، نمازخانه ، صندوق امانات ، لابی ، سرویس بهداشتی و ایرانی در لابی ، تاکسی سرویس شبانه روزی ، كافی شاپ ۲۴ ساعته ، چايخانه سنتی ، كافی شاپ تابستانه ، فضای پياده روی ، حوضچه آب سرد ، ماساژ ، آب نمای موزيكال ، اينترنت در لابی و اتاق ، امكان شارژ وسايل الكترونيكی در لابی ، روم سرويس پذيرش ۲۴ ساعته خدمات بيدار باش ، خدمات پزشكی ، صبحانه در اتاق ، اجاره ماشين ، تبديل ارز ، خدمات تور ، فكس ،  خدمات نگهداري كودكان ، خدمات راهنمای تور و ارائه تورهای سیاحتی درون شهری و برون شهری ، ستاره چینی و رصد ستاره در شب

آدرس: کاشان . میدان کمال الملک . خیابان دروازه اصفهان . کوچه بوستانی . خانه مرشدی

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *