۵ رستوران مکزیکی در تهران که حتما باید آن‌ها را امتحان کنید

فاهیتا، یک غذای مکزیکی محبوب و خوشمزه

غذاهای مکزیکی به خاطر تنوع و ادویه‌های خوش عطر و طعمی که دارند در بسیاری از فرهنگ‌ها و کشورهای دنیا با استقبال روبرو شده‌اند. استفاده از سبزیجات تازه در کنار گوشت و مرغ و اضافه کردن ادویه‌ها و سس‌های تند و خوش طعم از ویژگی‌های خاص غذاهای مکزیکی است. غذاهای مکزیکی برای ما ایرانی‌ها هم بسیار خوش‌ آیند هست. به همین خاطر از دیرباز تاکنون رستوران های مکزیکی در تهران شروع به فعالیت کرده‌اند. اگر می‌خواهید با ۵ رستوران تهران آشنا شوید، حتما ادامه این مطلب را بخوانید.

چرا یک رستوران مکزیکی را انتخاب کنیم؟

غذاهای مکزیکی، از جمله غذاهای سالم با تنوع فراوان به شمار می‌رود که با هر نوع ذائقه‌ای سازگار است. استفاده از ادویه‌های خوش طعم و تند از دیگر ویژگی‌های این غذاها به شمار می‌رود.

حتی اگر به غذاهای تند علاقه‌ای نداشته باشید، می‌توانید آن‌ها را بدون فلفل سفارش دهید یا درست کنید. غذاهای مکزیکی عمدتا با لوبیا، کاهو، پنیر، کوچه فرنگی و نان ترتیلا درست می‌شوند و می‌توان گفت که غذاهایی بسیار سالم و خوش طعم هستند.

غذای مکزیکی از جمله غذاهای محبوب در دنیاست. شما می‌توانید در همین تهران خودمان، انواع فاهیتا، تاکو، بوریتو و کسادیا را سفارش دهید و از طعم جذاب آن‌ها لذت ببرید.

پیتزا پنتری

پیتزا پنتری با بیش از 40 سال سابقه، انواع غذا از جمله غذاهای مکزیکی را سرو می‌کند.

پیتزا پنتری با بیش از ۴۰ سال سابقه، انواع غذا از جمله غذاهای مکزیکی را سرو می‌کند.

یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های تهران که از همان اول هم غذاهای مختلف مکزیکی سر می‌کرد، پیتزا پنتری بود. این رستوران قدیمی که در خیابان قائم مقام فراهانی قرار گرفته، هنوز هم از دکوراسیون قدیمی خود را حفظ کرده. فضای پیتزا پنتری برای جمع‌های خانوادگی و دوستانه بسیار مناسب است.  دیوارهای آجری در کنار نقاشی‌های بسیار زیبا و رومیزی‌های قرمز، فضای داخلی یکی از جذاب‌ترین رستوران های شرق تهران را شکل داده‌اند.

پیتزا پنتری بیشتر به خاطر منو پیتزا و به خصوص پیتزا گوشت و قارچ خود معروف است. ولی از همان قدیم هم غذای مختلف مکزیکی مانند تاکو، تریستانا، بوریتوس و… را هم سرو می‌کرد. کسانی که اهل غذاهای تند و خوشمزه‌اند می‌تواند سری به این رستوران باسابقه بزنند و لذت ببرند.

رستوران چیپل

رستوران چیپل

رستوران چیپل

یک رستوران مکزیکی بسیار خوب در پاسداران که ابتدا با نام رستوران مکزیکی چیپوتله شروع به کار کرد و بعدها به اسم چیپل تغییر نام داد. یکی از ویژگی‌های بسیار جالب رستوران چیپل فضای داخلی آن است. زمانی که وارد رستوران می‌شوید با دیدن دیوارها و مبل و مان قرمز حس حال حضور در رستورانی که غذاهای تند سرو می‌کند به شما داده می‌شود.

کسانی اهل غذاهای تند هستند، حتما با غذاهای خوشمزه سرآشپز مکزیکی رستوران چیپل لذت خواهند برد. انواع پیتزا، بشقاب غذا، لقمه و نوشیدنی‌های مکزیکی در کنار سس‌ها و ادویه‌های مکزیکی آماده سرو شدن هستند.

یکی از ویژگی‌های رستوران چیپل به وجود آوردن طعمی بسیار نزدیک به غذاهای مکزیکی است. رستوران چیپل در تمام تهران شعبه دارد ولی پیشنهاد ما استفاده از شعبه پاسداران است چون بهترین رستوران شمال تهران است.

رستوران لیمون

رستوران لیمون

رستوران لیمون یک رستوران دنج در برج سامان و خیابان شیراز است.

رستوران مکزیکی لیمون که در برج سامان و حوالی خیابان شیراز قرار گرفته، نه فقط یکی از بهترین رستوران‌های مکزیکی تهران است، بلکه یک رستوران لوکس و بسیار زیبا و برای گذراندن ساعاتی دلنشین و خاص است.

این رستوران از علاوه فضای داخلی شیک و بسیار بزرگ و زیبا از فضای سبز با محیطی دنج و رو به یک استخر هم بهره می‌برد. این رستوران به خاطر اینکه در طبقه اول یک برج مسکونی واقع شده بسیار دنج است

در رستوران لیمون انواع غذاهای مکزیکی، بین امللی و دریایی سرو می‌شود. اگر اهل غذاهای مکزیکی هستید، حتما نگاهی به بشقاب‌های اصلی رستوران لیمون بیندازید. اگر به دنبال غذاهای مکزیکی و غیر تکراری هستید و می‌خواهید ساعاتی را در یک مکان دنج و بسیار راحت سر کنید، حتما سری به رستوران مکزیکی لیمون بزنید.

رستوران گارنی

رستوران گارنی

رستوران گارنی

رستوران گارنی یکی از رستوران های خوب تهران در حوالی خیابان مطهری است که به خاطر غذاهای سالم و بدون استفاده از فراورده‌های گوشتی معروف است. این رستوران دکوراسیون داخلی متفاوتی دارد.

تا زمانی که به رستوران قدم نگذاشته‌اید و منو رستوران را ندیده‌اید، متوجه ماهیت آن نمی‌شوید. البته را شنیدن موسیقی مکزیکی و اسپانیایی متوجه آمدن به یک رستوران غیر ایرانی می‌شوید.

رستوران گارنی مدعی است که سالم‌ترین غذاهای مکزیکی را سرو می‌کند. در این رستوران همانطور که گفتیم، به هیچ عنوان از فراورده‌های گوشتی استفاده نمی‌شود و علاوه بر آن طبح غذاها به صورت گریل است. منو رستوران شامل انواع بوریتو، املت، میگو، استیک، تاکو، کیسدیا و تورتا می‌شود و طعم تند این غذاها با استقبال طرفداران غذاهای تند مواجه شده است.

رستوران بوریتو

استیک در رستوران بوریتو

استیک در رستوران بوریتو

رستوران بوریتو با داشتن فضایی دلنشین و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی فضایی مفرح و آرام برای لذت بردن از انواع غذاهای مکزیکی را فراهم کرده. این رستوران با داشتن فضای باز و بهره بردن از سرآشپزهای بین المللی یکی از جذاب‌ترین رستوران های تهران به شمار می‌رود. این رستوران با تهیه مواد اولیه مرغوب و به صورت روزانه و با کیفیت بالا، غذاهای خوشمزه مکزیکی را طعم‌های بسیار خاص طبخ می‌کند.


۳ ویژگی اصلی که باید در یک رستوران ایتالیایی به آن توجه کنید

بهترین رستوران های شهر تهران که باید برای یک بار هم شده تجربه کنیم

۴.۱/۵ - (۹ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *