main logo
افزونه مرورگر تخفیفان

کد تخفیف زز زاگرس + تا 8.4٪ بازگشت وجه

بنر آنبردینگ تخفیفان

در حال حاضر برای این کسب‌وکار پیشنهاد فعالی وجود ندارد!

از طریق سایت تخفیفان می‌توانید محصولات موجود در سایت زز زاگرس را با قیمت کمتر خریداری کنید. با استفاده از پول تو می‌توانید انواع کالاهای شوینده، ضدعفونی کننده و بهداشت شخصی را به بهترین قیمت خریداری کنید و تا 8.4 درصد از مبلغ خرید خود را پس بگیرید.

در سایت فروشگاهی زز زاگرس می‌توانید انواع کالاهای مختلف بهداشتی، شوینده و مراقبت فردی را خریداری کنید. شوینده‌های زز زاگرس شامل انواع محصولات ظرفشویی مانند جلادهنده، جرم‌گیر، قرص ماشین ظرفشویی، انواع محصولات لباسشویی مانند پودر و مایع و لکه بر لباس، انواع اسپری‌های خوشبو کننده، پاک کننده‌های سطوح در برندهای معتبر فیری، فینیش، پریل و غیره می‌شوند. از جمله محصولات بهداشتی هم می‌توان به بهداشت آقایان مانند ژل و فوم اصلاح،اسپری بدن مردانه، رول و ضد تعریق مردانه و محصولات بهداشت بانوان مانند نواربهداشتی، ضد تعریق زنانه، رنگ مو، لوازم اپیلاسیون و موبر و انواع اسپری، شامپو، مسواک، خمیر دندان، مسواک برقی، محصولات کودکان مانند شامپو، شیشه شیر، پوشک بچه در برندهای پریما و مولفیکس و انواع ضدعفونی کننده دست اشاره کرد. شما همچنین می‌توانید انواع کرم‌های مراقبت از پوست را در این سایت پیدا کنید.

تخفیفان هر روز کدهای تخفیف و پیشنهادهای ویژه‌ای را در همین صفحه قرار می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید پیش از خرید محصول از زز زاگرس از طریق تخفیفان وارد سایت شوید و بخشی از پول خرید خود را پس بگیرید.

 

پولِ‌تو چیست و چطور بخشی از مبلغ خرید را به من برمی‌گرداند؟

پولِ‌تو به‌صرفه‌ترین راه برای خرید از زز زاگرس است. به این صورت که وارد حساب تخفیفان خود می‌شوید و از طریق دکمه‌ «خرید از زز زاگرس» به سایت فروشنده هدایت شوید. پس از تکمیل خرید تا 8.4 درصد از مبلغ خرید به حساب کاربری شما در تخفیفان برمی‌گردد. زمانی که مبلغ به ۵۰ هزار تومان رسید، می‌توانید مبلغ را به حساب بانکی خود واریز کنید.

پولِ‌تو به‌صرفه‌ترین روش برای خرید محصولات آنلاین است. زیرا در تمام خریدهای شما اعمال می‌شود. پس شما در انتخاب محصولات و تعداد استفاده از تخفیف محدودیتی ندارید و می‌توانید به سادگی مبلغ خرید خود را از حساب تخفیفان برداشت کنید.

 

آخرین کدهای تخفیف زز زاگرس را از کجا پیدا کنم؟

تخفیفان همواره جدیدترین و بهترین کدهای تخفیف زز زاگرس را در همین صفحه برای شما فهرست می‌کند. اگر به دنبال خرید محصولات مراقبت فردی، آرایشی، بهداشتی و نظافتی با بهترین قیمت هستید، پیشنهاد می‌کنیم این صفحه را در مرورگر خود ذخیره کنید.

همچنین می‌توانید با ثبت نام در خبرنامه‌ تخفیفان، از آخرین تخفیف‌های شهر خود مطلع شوید.

 

چرا کد تخفیف من کار نمی‌کند؟ چه کاری می‌توانم انجام دهم؟

تمامی کدهایی که تخفیفان ارائه می‌شوند دارای اعتبار هستند. همچنین مهلت استفاده‌ آن‌ها زیر هر کد نوشته شده است. اگر در استفاده از کد تخفیف خود با مشکلی روبرو هستید، موارد زیر را بررسی کنید:

- مهلت استفاده تمام شده: کدهای تخفیفی که در این صفحه می‌بینید همگی فعال هستند، اما ممکن است در آینده منقضی شوند. اگر می‌خواهید کد تخفیف را در روزهای آینده استفاده کنید، مهلت استفاده از آن را به خاطر داشته باشید.

- قبلا از کد استفاده کرده‌اید: شما فقط می‌توانید تنها یکبار به ازای هر حساب کاربری از کدهای تخفیف زز زاگرس استفاده کنید.

- یک کد تخفیف دیگر را اعمال کرده‌اید: در هر خرید تنها می‌توانید از یک کد تخفیف استفاده کنید.

- استفاده از پول‌ِتو بدون وارد شدن به حساب تخفیفان: به یاد داشته باشید که قبل از کلیک روی دکمه‌ «خرید از زز زاگرس» باید وارد حساب کاربری تخفیفان خود شوید. در غیر این صورت ما امکان شناسایی خریدار و بازگرداندن مبلغ به حساب شما را نخواهیم داشت.

- استفاده از پولِ‌تو به همراه کد تخفیف: به یاد داشته باشید که نمی‌توانید از کد تخفیف و پولِ‌تو به شکل همزمان استفاده کنید. اگر در زمان خرید، کد تخفیفی را وارد کنید، پولِ‌تو شما به شکل خودکار لغو می‌شود.

 

بیشتر درباره زز زاگرس

زز زاگرس از قدیمی‌ترین شرکت‌های واردکننده محصولات آرایشی بهداشتی و مواد شوینده در شمال غرب کشور است. محصولات این فروشگاه اینترنتی به سه دسته اصلی محصولات شوینده، محصولات بهداشتی و کالاهای آرایشی و مراقبت از پوست و مو تقسیم می‌شود.

در زز زاگرس اصل بودن همه کالاها ضمانت می‌شوند و شما می‌توانید تا 7 روز پس از خرید کالا از این سایت، آن را بازگردانید.

 

ارتباط با زز زاگرس

برای دریافت پاسخ سوالات خود از زز زاگرس، در رابطه با خرید آنلاین از سایت، پیگیری ارسال و تحویل بسته و موجودی محصولات می‌توانید هر روز از ساعت 9 الی 18 با شماره تلفن 04151061 تماس بگیرید و از خدمات پشتیبانی استفاده کنید.