main logo
افزونه مرورگر تخفیفان

کد تخفیف زودشور + تا 7٪ بازگشت وجه

بنر آنبردینگ تخفیفان

در حال حاضر برای این کسب‌وکار پیشنهاد فعالی وجود ندارد!

در تخفیفان پیشنهادهای جالبی برای خرید از زودشور ایجاد شده است. با استفاده از این کدهای تخفیف، می‌توانید مجموعه‌ عظیمی از انواع ساعت‌های دیجیتال و کلاسیک را در زودشور بررسی و تهیه کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از پولِ‌تو تا 7 درصد از مبلغ خرید خود را پس بگیرید.

اپلیکیشن و وبسایت زودشور، سامانه‌ی هوشمند درخواست خدمات خشکشویی است. زودشور تلاش کرده روند و مراحل تحویل لباس‌ها به خشکشویی را ساده کند؛ با استفاده از اپ یا سایت زودشور می‌توانید لباس‌های خود را در همان خانه تحویل زودشور بدهید و در خانه نیز تحویل بگیرید.

تخفیفان هر روز کدهای تخفیف و پیشنهادهای ویژه‌ای را در همین صفحه قرار می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید خیلی راحت کد را دریافت کنید؛ وارد سایت فروشنده شوید و خرید کنید.

 

پولِ‌تو چیست و چطور بخشی از مبلغ خرید را به من برمی‌گرداند؟

پولِ‌تو به‌صرفه‌ترین راه برای خرید از زودشور است. به این صورت که وارد حساب تخفیفان خود می‌شوید و از طریق دکمه‌ی «خرید از زودشور» به سایت فروشنده هدایت شوید. پس از تکمیل خرید تا 7  درصد از مبلغ خرید به حساب کاربری شما در تخفیفان برمی‌گردد. زمانی که مبلغ به ۵۰ هزار تومان رسید، می‌توانید مبلغ را به حساب بانکی خود واریز کنید.

پولِ‌تو به‌صرفه‌ترین روش برای خرید محصولات آنلاین است. زیرا در تمام خریدهای شما اعمال می‌شود. پس شما در انتخاب محصولات و تعداد استفاده از تخفیف محدودیتی ندارید و می‌توانید به سادگی مبلغ خرید خود را از حساب تخفیفان برداشت کنید.

 

آخرین کدهای تخفیف زودشور را از کجا پیدا کنم؟

تخفیفان همواره جدیدترین و بهترین کدهای تخفیف زودشور را در همین صفحه برای شما فهرست می‌کند. اگر یک خروار لباس نشسته و اتونکشیده دارید اما وقت نمی‌کنید که خودتان انجام دهید یا به خشکشویی ببرید، می‌توانید همین حالا با کد تخفیفِ تخفیفان وارد سایت زودشور شوید.

همچنین می‌توانید با ثبت‌نام در خبرنامه‌ تخفیفان، از آخرین تخفیف‌های شهر خود مطلع شوید.

 

چرا کد تخفیف من کار نمی‌کند؟ چه کاری می‌توانم انجام دهم؟

تمامی کدهایی که تخفیفان ارائه می‌شوند دارای اعتبار هستند. همچنین مهلت استفاده‌ آن‌ها زیر هر کد نوشته شده است. اگر در استفاده از کد تخفیف خود با مشکلی روبرو هستید، موارد زیر را بررسی کنید:

- مهلت استفاده تمام شده: کدهای تخفیفی که در این صفحه می‌بینید همگی فعال هستند، اما ممکن است در آینده منقضی شوند. اگر می‌خواهید کد تخفیف را در روزهای آینده استفاده کنید، مهلت استفاده از آن را به خاطر داشته باشید.

- قبلا از کد استفاده کرده‌اید: شما فقط می‌توانید تنها یکبار به ازای هر حساب کاربری از کدهای تخفیف زودشور استفاده کنید.

- یک کد تخفیف دیگر را اعمال کرده‌اید: در هر خرید تنها می‌توانید از یک کد تخفیف استفاده کنید.

- استفاده از پول‌ِتو بدون وارد شدن به حساب تخفیفان: به یاد داشته باشید که قبل از کلیک روی دکمه‌ «خرید از زودشور» باید وارد حساب کاربری تخفیفان خود شوید. در غیر این صورت ما امکان شناسایی خریدار و بازگرداندن مبلغ به حساب شما را نخواهیم داشت.

- استفاده از پولِ‌تو به همراه کد تخفیف: به یاد داشته باشید که نمی‌توانید از کد تخفیف و پولِ‌تو به شکل همزمان استفاده کنید. اگر در زمان خرید، کد تخفیفی را وارد کنید، پولِ‌تو شما به شکل خودکار لغو می‌شود.

 

بیشتر درباره زودشور

زودشور است اولین سامانه‌ هوشمند خشکشویی در تهران است. شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن یا وب سایت زودشور تعداد، نوع لباس و نوع شستشو را مشخص کنید. بعد از تأیید، همکاران زودشور با شما تماس می‌گیرند و برای تحویل لباس‌ها هماهنگ می‌کنند. نکته‌ مهم اینکه دریافت و تحویل زودشور رایگان است. لباس‌ها به بهترین خشکشویی‌های منطقه فرستاده و پس از حداکثر ۴۸ ساعت، آماده‌ی تحویل می‌شوند.

 

ارتباط با زودشور

برای ارتباط با زودشور می‌توانید با شماره‌ 22963100 (۰۲۱) تماس بگیرید.