رستوران با فضای باز

مرتب‌سازی بر اساس:

  • پیش فرض
  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • بیشترین تخفیف

رستوران با فضای باز در تهران

صرف غذا در فضای باز می‌تواند تجربه‌ای دلنشین و لذتی فراموش‌نشدنی باشد. شاید همیشه فرصت رفتن به پیک‌نیک و غذا خوردن در طبیعت و هوای آزاد وجود نداشته باشد. در این شرایط سر زدن به یکی از رستوران های تهران که فضای باز مناسب دارند می‌تواند فرصت خوبی برایمان باشد تا علاوه‌بر صرف غذا در یک محیط راحت، از هوای آزاد و دیدن مناظر هم لذت ببریم. رستوران‌های زیادی در شهر تهران وجود دارند که دارای فضای باز هستند. اما کدامیک از آن‌ها بهتر است؟ رستورانی که علاوه‌بر سرو غذاهای خوشمزه و باکیفیت و سرویس‌دهی مناسب، دارای فضای باز زیبا و راحت هم باشد. در این مطلب با ۵ مورد از بهترین رستوران های تهران که دارای فضای باز مناسب هستند بیشتر آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.

رستوران هتل بلوط

در بین رستوران ها با فضای باز در تهران بدون شک رستوران هتل بلوط ولنجک می‌تواند یکی از بهترین‌ها انتخاب‌ها باشد. این رستوران با داشتن فضای داخلی زیبا، منو متنوع، غذاهای خوشمزه و باکیفیت، سرویس‌دهی عالی و داشتن فضای بیرونی ویژه و منحصربه‌فرد طرفداران زیادی دارد. رستوران هتل بلوط که در باغ گیاهپزشکی واقع شده دارای فضای بیرونی ویژه‌ای است. حضور در این فضای سرسبز و زیبا می‌تواند بسیار آرامش‌بخش باشد. دور تا دور این فضا پر از باغچه‌هایی با درختان و گل‌های شاداب و باطراوت است. علاوه‌بر این‌ها، در همه جای حیاط هتل ترمه پر از گلدان‌های بزرگ با گیاهان زیبا است که لذت صرف غذا را دوچندان می‌کنند. حضور در چنین فضای سرسبز و زیبایی بدون شک می‌تواند حال هرکسی را خوب کند.

رستوران هتل بلوط ولنجک در سه وعده صبحانه، ناهار، شام و همچنین بخش ویژه کافی‌شاپ به مشتریان خود سرویس ارائه می‌کند. منو رستوران هتل بلوط منویی متنوع شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی است که می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی کند. در منو این رستوران در بخش پیش‌غذا انواع سالاد، سوپ، بورانی و همچنین غذاهایی مثل کشک و بادمجان و میرزا قاسمی وجود دارد. در منو اصلی رستوران غذاهای مختلفی وجود دارد، از خورشت فسنجان و زرشک پلو و بره تا ماهی و میگو و بوقلمون و شنسیل مرغ. همچنین منو ویژه چلوکباب رستوران بلوط شامل انواع کباب‌های ایرانی و بین‌المللی می‌شود. صرف این غذاهای خوشمزه در فضایی سرسبز و باطراوت همراه با شنیدن موسیقی زنده می‌تواند خاطره و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی باشد.

رستوران ترمه (هتل فردوس)

رستوران ترمه در محل هتل فردوس تهران یکی از زیباترین، باکیفیت‌ترین و بهترین رستوران های تهران است. فضای این رستوران شامل بخش داخلی و سرپوشیده و یک بخش بیرونی می‌شود. بخش داخلی رستوران ترمه هتل فردوس دکوراسیونی خاص، زیبا و دلنشین دارد و بخش بیرونی نیز شامل حیاطی زیبا و باصفا می‌شود. اینجا خانه‌ای قدیمی است که هنوز هم حس و حال دلنشین روزهای گذشته را در دل خود دارد. حیاطی باصفا با حوضی فیروزه‌ای در میانه آن، دیوارهای آجری، باغچه‌های سرسبز، تخت‌های سنتی و زیبا و المان‌های مختلفی مثل چرخ دستی و ترازو قدیمی که اینجا و آنجا در حیاط به چشم می‌خورند و حسی دلنشین در فضا ایجاد می‌کنند.

جدا از فضای باز دوست‌داشتنی رستوران ترمه یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که بسیار مورد توجه مشتریان این رستوران قرار می‌گیرد، کیفیت بسیار عالی و همچنین خدمات بسیار خوب این رستوران جنوب تهران است. در رستوران سنتی ترمه نه‌تنها غذاها با کیفیتی عالی، بلکه با ظاهری بسیار زیبا و شیک نیز ارائه می‌شود. اما در منو رستوران ترمه چه غذاهایی دیده می‌شود؟ در منو این رستوران انواع کباب ایرانی و چند نوع خوراک مثل گردن و ماهیچه دیده می‌شود. علاوه‌بر این‌ها، بخش کافی شاپ نیز شامل انواع دسر و نوشیدنی‌های گرم و سرد است که در صورت تمایل می‌توانید آن‌ها را سفارش دهید و از طعم‌شان لذت ببرید.

رستوران لبنانی و لانژ باب البحر

رستوران باب البحر یکی از بهترین رستوران های غرب تهران است که هم فضای داخلی مجلل و هم فضای بیرون دلنشین آن حسابی بین اهالی شهر تهران و مسافران این شهر محبوبیت دارد. سرآشپز این رستوران که خود اهل لبنان است با به کارگیری ظریف‌ترین فوت و فن‌های آشپزی لبنانی و با استفاده از انواع ادویه‌های معطر و خوش‌طعم لبنانی غذاهایی بسیار ویژه طبخ می‌کند. غذاهای لبنانی ترکیب بی‌نظیری از انواع غذاهای گوشتی و گیاهی هستند. بنابراین شما با هر سلیقه و سبک غذایی، به راحتی می‌توانید غذاهای مورد علاقه خود را در منو این رستوران پیدا کنید.

منو رستوران باب البحر  که جز رستوران های باملند است، شامل انواع سالادهای سبز و سالم لبنانی مثل سالاد تبوله و سالاد فتوش، انواع فطایر (نانی که با سبزیجات و نوعی ادویه به نام زعتر پخته می‌شود)، کباب‌های لبنانی، حمص، سمبوسه لبنانی، عرایس کفتا، انواع شاورما و بسیاری دیگر از غذاهای عربی و همچنین برخی غذاهای ایرانی می‌شود. منو بلند و کیفیت بی‌نظیر غذاهای رستوران باب البحر می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارد.

در کنار طعم و کیفیت غذاهای لبنانی، رستوران باب البحر با ایجاد فضایی بسیار زیبا با حال و هوایی کاملا لبنانی محیطی به وجود آورده که برای بسیاری از دوست‌داران غذا و فرهنگ لبنانی می‌تواند دوست‌داشتنی باشد. فضای بیرونی رستوران باب البحر با چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از دریای چیتگر محیطی مناسب برای لذت بردن از هوای تازه و آزاد اطراف دریاچه است. گاهی حضور لبنانی‌هایی که به این رستوران می‌آیند، درحالی که با صدایی بلند و پرحرارت به زبان عربی با یکدیگر مشغول صحبت هستند، همراه با صدای موسیقی لبنانی، فضایی بسیار پرانرژی و سرزنده در این رستوران به وجود می‌آورد که قطعا حضور در آن می‌تواند هرکسی را سرحال بیاورد.

رستوران قصر موج

یکی از بهترین رستوران های تهران با فضای باز که در محدوده میرداماد واقع شده، رستوران قصر موج است. این رستوران در کنار ارائه غذاهایی لذیذ و باکیفیت و سرویس‌دهی عالی، دارای فضای باز فوق‌العاده زیبا و دلنشینی است که تجربه صرف غذا در آن می‌تواند به یکی از فراموش‌نشدنی‌ترین تجربیات زندگی هرکسی تبدیل شود. فضای بیرونی این رستوران شامل فضایی سرسبز با درختان و گیاهان باطراوات و زیبا می‌شود، صرف غذا در چنین فضایی یعنی لذت بردن از هوای تازه و پاک و مشعوف شدن از دیدن زیبایی‌هایی که روح و جان انسان را تازه می‌کند. اینجا گویی دالانی در بهشت است، در دو سوی مسیرها پر است از درختان انبوه و سرسبز که انرژی خاصی به فضا بخشیده‌اند.

در این رستوران که جز بهترین رستوران های شرق تهران است، مشتریان می‌توانند از طعم و کیفیت ویژه غذاهای این رستوران لذت ببرند. منو رستوران قصر موج شامل انواع سالاد، انواع استیک و پاستا، انواع پیتزا، برگر، پنینی، انواع صبحانه و انواع خورشت ایرانی می‌شود. در بخش کافی‌شاپ نیز مشتریان می‌توانند انواع شیک، اسموتی، قهوه، دمنوش و همچنین دسرهای خوشمزه را سفارش دهند.

رستوران ساحلی مدیترانه

اگر دوست دارید غذای خود را در یک فضای سنتی و دلنشین در هوای تازه میل کنید می‌توانید سری به رستوران مدیترانه ای فشم بزنید. فضای باز این رستوران شامل دو بخش می‌شود. یکی حیاطی بزرگ با آلاچیق‌های زیبا و دیگری بالکن مجموعه که چشم‌انداز زیبایی به حیاط سرسبز و همچنین فضای اطراف دارد. منو رستوران ساحلی مدیترانه شامل انواع کباب‌ها و خورشت‌های ایرانی و همچنین انواع فست‌فود و غذاهای فرنگی می‌شود. در بخش کافه نیز مشتریان می‌توانند انواع دمنوش، قهوه و همچنین سرویس چای را سفارش دهند.