آرامش با ماساژ ریلکسی در مرکز اسپا و ماساژ مهر

یکی از کارهایی که باعث آرامش ذهن و بدن می‌شود و می‌تواند خستگی‌های ناشی از کار و حرکات ورزشی را از بین ببرد، ماساژ ریلکسی است. با انجام ماساژ ریلکسی می‌توانید حس آرامش را بعد از چند روز شلوغ  کاری تجربه کنید.

مراکز زیادی ماساژ ریلکسی را انجام می‌دهند. اما باید بدانید که برای انجام ماساژ ریلکسی در مراکز ماساژ تهران باید نزد فرد با تجربه و حرفه‌ای بروید تا بتوانید یک ماساژ خوب همراه با حس آرامش را تجربه کنید.

ماساژ - اسپا - مرکز ماساژ مهر

ماساژ ریلکسی چگونه است؟

ماساژ ریلکسی شامل حرکات ملایم و طولانی در قسمت‌های خاصی از بدن می‌شود که به افزایش آرامش و کاهش اضطراب شما کمک می‌کند. مهم‌ترین تفاوت ماساژ ریلکسی با انواع دیگر ماساژ سرعت کمتر و فشار سبک‌تر آن است. همچنین ماساژ ریلکسی میزان استرس شما را کم کرده و با آرام کردن سیستم عصبی، حس شادابی را در شما افزایش می‌دهد. ماساژ ریلکسی برای همه افراد، به خصوص کسانی که شغل تنش‌زا و خسته کننده‌ای دارند توصیه می‌شود. با انجام ماساژ ریلکسی می‌توانید حس آرامش واقعی را به بدن و ذهن خود برگردانید.

در ماساژ ریلکسی به جای توجه به انقباض‌ها و گره‌های عضلانی، تمرکز بیشتر بر روی خوشایند بودن ماساژ است. همچنین در ماساژ ریلکسی تاکید بر روی نقطه خاصی از بدن نیست، بلکه حرکات فشاری ملایم بر روی اعضای مختلف بدن تقسیم می‌شود. در ماساژ ریلکسی از موسیقی‌های ملایم، روغن‌های معطر و نورپردازی با شمع استفاده می‌شود. ماساژ ریلکسی در واقع به عقیده برخی به عنوان نوع ملایم‌تری از ماساژ سوئدی شناخته می‌شود.

به کدام مرکز ماساژ مراجعه کنم؟

مراکز ماساژ زیادی ماساژ ریلکسی را انجام می‌دهند. اما تکنیک‌هایی که استفاده می‌کنند، تجربه و تخصص هرکدام، مواد و روغن‌های مورد استفاده در آن‌ها متفاوت است. برای همین پیش از مراجعه به مرکز ماساژ باید به این موارد توجه کنید و حتما نسبت به تخصص و حرفه‌ای بودن پرسنل آن مرکز ماساژ اطمینان حاصل کنید. همچنین محیط بهداشتی با وسایل تمیز و ضدعفونی شده یکی دیگر از فاکتورهایی است که باید در انتخاب مرکز ماساژ به آن توجه کنید.

ماساژ - اسپا - مرکز ماساژ مهر

مرکز اسپا و ماساژ مهر

یکی از مراکز ماساژی که تمام شرایط ذکر شده را دارد، مرکز ماساژ مهر است. این مجموعه با همراهی بهترین ماساژور­ها و ارائه بیش از ۱۰ سبک ماساژ با مرغوب‌ترین روغن­ها، تجربه ماساژ خوب و حرفه­ای را برای شما به ارمغان می­آورد.

محیط و وسایل مرکز ماساژ مهر به صورت مرتب و روزانه ضدعفونی شده و ماساژ در محیط کاملا بهداشتی انجام می­شود. همچنین تمامی پرسنل مرکز ماساژ مهر با رعایت نکات بهداشتی و زدن ماسک و دستکش خدمات ماساژ را به شما ارائه می­کنند.

آدرس مرکز اسپا و ماساژ مهر: سیمون بولیوار، بین معین و اقبال پور، پلاک ۲۵، طبقه ۳، واحد۷

فواید ماساژ ریلکسی چیست؟

ایجاد حس آرامش و از بین بردن تنش‌های ذهنی یکی از مهم‌ترین اهداف ماساژ ریلکسی است. ماساژ ریلکسی آنقدر ملایم و کم فشار است که بعضی از افراد در هنگام ماساژ به خواب می‌روند. شستشوی ملایم پوست، ایجاد ضربات طولانی و چرخش‌های ریتمیک از تکنیک‌های اصلی ماساژ ریلکسی هستند.

برای کنترل اعصاب و ایجاد حس آرامش بدون نیاز به داروهای شیمیایی و با کمک ماساژ ریلکسی می‌توانید به این اهداف خود برسید. در ماساژ ریلکسی فشار زیادی به عضلات وارد نمی‌شود؛ به دلیل این‌که بیشتر بر روی سطح پوست انجام می‌شود و عضلات را درگیر نمی‌کند.

از فواید دیگر ماساژ ریلکسی می‌توان به بهبود گردش خون، کمک به درمان بی‌خوابی، دریافت اکسیژن بیشتر توسط پوست و تعادل عاطفی اشاره کرد.

ماساژ - اسپا - مرکز ماساژ مهر

هزینه و قیمت ماساژ ریلکسی

بسته به مرکز ماساژی که به آن مراجعه می‌کنید و همچنین موادی که استفاده می‌کنند، هزینه و قیمت ماساژ ریلکسی متفاوت است.

مجموعه اسپا و ماساژ مهر با ۶۰ درصد تخفیف، خدمات ماساژ ریلکسی را به شما ارائه می‌کند. می‌توانید از طریق سایت تخفیفان کوپن تخفیف مرکز ماساژ مهر را تهیه کرده و برای دریافت خدمات ماساژ ریلکسی با قیمتی مناسب به آنجا مراجعه کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *