مطمئن‌ترین روش درمان ریزش مو در کلینیک کاشت مو دکتر حقایقی

یکی از روش‌هایی که برای درمان ریزش مو از آن استفاده می‌شود، کاشت مو است. امروزه افراد زیادی برای کاشت مو و ابروی خود به کلینیک‌های زیبایی مراجعه می‌کنند. اما آیا مطمئتن‌ ترین روش رهایی از ریزش مو کاشت است؟

شرایط مختلفی روش کاشت مو را برای شما مناسب می‌کند. فاکتورهایی مثل تجربه و مهارت پزشک، کلینیک زیبایی و رعایت نکات بهداشتی از جانب کادر کاشت مو در تهران در میزان تاثیرگذاری کاشت مو و ابروی شما نقش مهمی دارند.

کاشت ابروی طبیعی چگونه است؟

این روزها داشتن ابروی پرپشت یکی از معیارهای زیبایی به شما می‌رود. یکی از دغدغه‌های افراد طی سال‌های اخیر، ریزش ابروها است. با پیشرفت علم و فناوری، روش‌ها و تکنیک‌های جدیدی برای کاشت ابرو استفاده می‌شود که به صورت کاملا طبیعی و بدون عوارض انجام می‌شوند. کاشت ابرو با همان روش کاشت مو انجام می‌شود؛ اما به دلیل ظرافت و دقتی که باید در کاشت ابرو درنظر گرفته شود، انتخاب کلینیک حرفه‌ای و دکتر با تجربه بسیار در این امر مهم است.

انجام روش‌های طبیعی و خانگی برای پرپشت کردن ابروها کوتاه مدت بوده و بعد از گذشت چند وقت دوباره ریزش ابروها برمی‌گردد. با کاشت طبیعی ابروها می‌توانید به طور دائمی ابروهای پرپشتی داشته باشید.

بهترین روش کاشت مو چیست؟

قبل از مراجعه به کلینیک برای کاشت مو بهتر است درباره روش‌های مختلف کاشت مو و ابرو تحقیق کنید تا بتوانید با اطلاعات کافی تصیمیم بگیرید.طی سال‌های اخیر و با بهره‌گیری از تکنولوژی جدید، برای کاشت مو از دسته‌های کوچک مو به نام میکروگرافت استفاده می‌شود. این روش بسیار راحت و بدون درد است و بر پایه برداشت سالم ریشه موی افراد و کاشتن آن در نقاط مورد نظر است.

کاشت مو روش‌های متنوعی دارد و بستگی به شرایط و نوع موهای هر فرد از روش‌های متفاوتی برای کاشت مو استفاده می‌شود. تفاوت اصلی همه این روش‌ها در شیوه برداشت گرافت‌ها است. موضوع اصلی و مهم در همه روش‌های کاشت مو نحوه برداشت گرافت است. هرچه برداشت گرافت بهتر انجام شود، نتیجه کاشت مو هم رضایت بخش‌تر است.

به کدام کلینیک برای کاشت مو و ابرو مراجعه کنم؟

پیش از مراجعه برای کاشت مو و ابروی خود حتما تحقیقات لازم را برای پیدا کردن کلینیک مناسب انجام دهید. زیرا اگر کاشت مو را در کلینیک خوب و توسط پزشک حرفه‌ای انجام ندهید، ممکن است نتیجه این عمل مورد پسند شما واقع نشود و باعث اصراف وقت و هزینه شود.

کلینیک دکتر حقایقی

کلینیک کاشت مو و ابروی دکتر حقایقی یکی از شایسته‌ترین و حرفه‌ای ترین مرکز برای کاشت مو و ابرو به شمار می‌رود. در این کلینیک کاشت مو و ابرو با بیشترین تراکم و و کمترین هزینه انجام می‌شود. تمامی پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در این کلینیک انجام می‌شود و کلیه وسایل و تجهیزات به طور مرتب ضدعفونی می‌شوند.

همه مراحل کاشت مو و ابرو در کلینیک دکتر حقایقی زیرنظر مستقیم پزشک متخصص و با کمک تکنسین‌های باتجربه انجام می‌شود. همچنین مجموعه دکتر حقایقی، نسبت به عقد قرارداد کاشت مو و ابروی طبیعی با بهترین کلینیک های مجاز پوست در تهران اقدام کرده است. این مجموعه ضمن تقبل تمامی هزینه ها و پرداخت نقدی آن به کلینیک، هزینه مرتبط با مراجعه کننده را به‌صورت اقساط بلند مدت از مشتریان دریافت می کند.

سایر خدماتی که در کلینیک دکتر حقایقی ارائه می‌شوند عبارتند از:

– لیزر موهای زائد

– هایفوتراپی

– ژل و بوتاکس

– جراحی افتادگی پلک

– رفع تاتو و لک‌های پوستی

همچنین در این کلینیک، کلیه تمهیدات بهداشتی جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به کار گرفته شده است. اگر قصد کاشت مو و ابرو در کلینیک دکتر حقایقی را دارید، می‌توانید آن را با تخفیف ویژه و قیمتی مقرون‌به‌صرفه از تخفیفان دریافت کنید.

آدرس کلینیک دکتر حقایقی: خیابان شریعتی، روبروی میرداماد، تقاطع شریعتی و میرداماد، کنار آرایشی روشه، ساختمان پزشکان، پلاک ۱۱۷۳، طبقه ۲، واحد ۴

کاشت مو و ابرو چگونه انجام می‌شود؟

در همه روش‌های کاشت مو، در ابتدا قسمتی از موهای پشت سر یا ناحیه دیگری از بدن شخص برداشته شده و با استفاده از میکروسکوپ و لوپ‌های مخصوص، تک ‌تک فولیکول‌های مو با ظرافت و دقت برداشته و جدا می‌شوند. موهای پیوند زده شده بعد از ۴ تا ۶ ماه شروع به ریزش کرده و موهای جدید رشد می‌کنند.

روش‌های کاشت مو

در ادامه به معرفی شایع‌ترین روش‌های کاشت مو می‌پردازیم.

روش کاشت موی Punch: این روش دسته ای از موها را برداشته و با ایجاد سوراخ هایی در پوست سر، در محل مورد نظر کاشته می شود. امروزه با ابداع روش‌های طبیعی‌تر، این روش به دلیل ایجاد ظاهر مصنوعی، دیگر طرفداران زیادی ندارد.

کاشت مو به روش FUT: در این روش نواری از پوست پشت سر یا بالای گوش شما را برداشته و در زیر میکروسکوپ فولیکول‌های موجود در نوار پوستی را استخراج می‌کنند و سپس به صورت دانه به دانه در محل‌های خالی پوست سر کاشته می‌شود.

کاشت مو به روش FIT: این روش به دلیل این‌که با به وجود آوردن شکاف‌های ریز برای کاشت گرافت‌ها، بیشتر برای کسانی مناسب است که برای ناحیه‌های محدود مثل ابرو قصد کاشت مو دارند. در روش FIT  به دلیل این‌که به وسیله ابزار پانچ عمل برداشت انجام می‌شود دیگر نیاز به ایجاد برش در روی سر نیست. در این روش ناحیه‌ای از پشت سر و بالای گوش‌ها با به وجود آوردن شکاف‌های ریز انتخاب و عمل برداشت انجام می‌شود و دوباره به وسیله پانچ به ناحیه مورد نظر پیوند داده می‌شود.

کاشت مو به روش ترکیبی: این روش کاشت مو از ترکیب دو روش FUT و FIT به وجود آمد. در این روش بسیار تعداد بالایی از گرافت در یک جلسه برداشته و در ناحیه مورد نظر کاشته می‌شود. همچنین در روش ترکیبی، به دلیل استفاده از تکنیک‌های هردو روش، نتیجه تراکم کاشت مو بالا است.

هزینه و قیمت کاشت مو و ابرو

کاشت مو با توجه به این که از چه روشی استفاده می‌شود و در چه کلینیکی انجام می‌شود، متفاوت است. همچنین بسته به این‌که تعداد جلسات شما چقدر است و در کدام ناحیه قصد کاشت مو را دارید هزینه‌ها فرق می‌کند.

خدمات کاشت مو و ابرو در کلینیک دکتر حقایقی با ۷۲ درصد تخفیف از تخفیفان برای شما ارائه شده است. شما می-توانید با استفاده از کوپن تخفیف، از خدمات این کلینیک با کیفیتی بالا با قیمتی مقرون به صرفه استفاده کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *