نابودی موهای زائد بدن با لیزر در مرکز لیزر رویای سفید

لیزر موهای زائد - مرکز لیزر رویای سفید

برای خلاصی از موهای زائد بدنتان، لیزر فول بادی را امتحان کنید. لیزر، یکی از روش‌های رفع دائمی موهای زائد است که امروزه طرفداران زیادی در کل جهان دارد. می‌توانید با روش‌های قدیمی ازبین بردن موهای زائد خداحافظی کرده و با روشی کاملا ایمن و بدون عوارض موهای زائد خود را ریشه کن کنید. روش‌های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد بدن وجود دارد؛ مثل اپیلاسیون، ژیلت و کرم موبر. اما تمامی این روش‌ها موقتی بوده و هیچ‌کدام تاثیر دائمی ندارند.

لیزر هم مانند هر تکنولوژی جدیدی در دام سواستفاده گران افتاده، برای همین خیلی مهم است که قبل از مراجعه برای لیزر، درباره دستگاه‌های لیزر و مراکز انجام لیزر تحقیق کنید تا از عوارض احتمالی آن در امان بمانید. اگر موهای بدنتان زخیم و زیاد است می‌توانید با کمک لیزر آن‌ها را از بین ببرید.

لیزر موهای زائد - مرکز لیزر رویای سفید

 

آیا لیزر در درمان موهای زائد تاثیرگذار است؟

راه‌های مختلفی برای درمان موهای زائد وجود دارد که هرکس متناسب با نوع پوست خود می‌تواند یکی از آن‌ها را امتحان کند. از بین بردن موهای زائد بدن از طریق این روش‌ها هرکدام عوارض خاص خود را دارند. درحال حاضر یکی از بهترین روش‌های حذف موهای زائد بدن، لیزر به شمار می‌آید. تاثیرگذاری لیزر در از بین رفتن موهای بدن، بستگی زیادی به نوع پوست بدن شما و عوامل دیگر دارد. به طور مثال درصورتی که شما مشکلات هورمونی داشته باشید یا قرص‌های هورمونی مصرف می‌کنید، قبل از انجام لیزر حتما با پزشک خود مشورت کنید، چون ممکن است مصرف قرص‌ها تاثیر دستگاه لیزر را از بین ببرد. اما به طور کلی می‌توان گفت نتیجه اولیه لیزر بعد از یکی دو جلسه مشهود است و موها را نازک و رشد آن‌ها را کند می‌کند.

با انجام لیزر، اشعه به لایه‌های زیرین پوست نفوذ کرده و با تخریب بافت موها باعث سوزاندن ریشه مو می‌شوند. برای از بین رفتن کامل موهای زائد، ۴ تا ۶ جلسه لیزر نیاز است. بسته به نازکی یا ضخامت موهای بدن شما سرعت تاثیرگذاری دستگاه لیزر نیز متفاوت است.

لیزر موهای زائد - مرکز لیزر رویای سفید

 

مرکز لیزر خوب از کجا پیدا کنم؟

قبل از انجام لیزر، حتما درمورد مرکزی که قصد دارید در آنجا لیزر را انجام دهید تحقیق کنید. لیزر اگر توسط فرد نابلد انجام شود ممکن است باعث سوختگی در پوست شما شود. برای همین مهم است که توسط چه کسی انجام می‌شود.

مراکز زیادی برای انجام لیزر وجود دارند؛ به خصوص در این روزها که لیزر طرفداران زیادی پیدا کرده تقریبا در هر کلینیک زیبایی و حتی آرایشگاه‌ها لیزر را انجام می‌دهند. اما خیلی مهم است که لیزر را زیر نظر پزشک متخصص و با کادر مجرب و با دستگاه اورجینال انجام دهید.

لیزر موهای زائد - مرکز لیزر رویای سفید

 

مرکز لیزر رویای سفید

مرکز لیزر رویای سفید یکی از بهترین مراکزی است که در آن‌ خدمات لیزر انجام می‌شود. در این کلینیک لیزر فول بادی موهای زائد با دستگاه الکس پنتوکس ۲۰۲۰ استفاده شده و خدمات لیزر با بالاترین کیفیت به شما ارائه می‌شود.

همچنین  این مرکز با فراهم کردن بهترین و جددیترین تجهیزات، در محیطی کاملا بهداشتی و دارای تجهیزات پیشرفته، مجرب ترین پرسنل را در کنار یک دیگر جمع کرده است. در این کلینیک تمام تمهیدات بهداشتی مربوط به ویروس کرونا رعایت شده است و تمامی پرسنل از ماسک و دستکش استفاده می‌کنند و کلیه وسایل و دستگاه‌ها به طور مرتب ضدعفونی می‌شوند.

لیزر موهای زائد - مرکز لیزر رویای سفید

لیزر فول بادی موهای زائد با دستگاه الکس پنتوکس ۲۰۲۰ در مرکز لیزر رویای سفید با ۵۰% تخفیف

آدرس کلینیک لیزر رویای سفید: پاسداران، ضلع شمال میدان هروی، جنب بانک پاسارگاد ،ساختمان ایران زمین، طبقه۳ ، واحد ۳۰۳

 

انواع روش‌های لیزر

لیزر با روش‌های گوناگون و با دستگاه‌های مختلفی انجام می‌شود که باید توسط دکتر متخصص پوست و مو بر اساس رنگ پوست، ضخامت مو، عوامل هورمونی و ناحیه مورد درمان مشخص شود که از چه دستگاهی استفاده شود. هرکدام از دستگاه‌ها پرتوی نوری را با انرژی زیاد و حرارت به لایه زیرین پوست هدایت می‌کنند. از معمول‌ترین دستگاه‌های لیزر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– دستگاه الکساندرایت

– لیزر روبی (یاقوت)

– لیزر تور پالسی بالا

– لیزر ND:YAG

– لیزر دایود

قوی‌ترین این دستگاه‌ها الکساندرایت است که محصول کشور آمریکا است. این دستگاه با قدرت نفوذ بالایی که دارد می-تواند موهای ضخیم و تیره را از بین ببرد. بهتر است قبل از مراجعه برای لیزر موهای بدنتان، درمورد نوع و برند هر دستگاه لیزر اطلاعات لازم را کسب کنید تا نتیجه بهتری را دریافت کنید.

لیزر موهای زائد - مرکز لیزر رویای سفید

 

عوارض احتمالی لیزر

لیزر عوارض چندانی ندارد. فقط ممکن است اگر پوست حساسی داشته باشید دچار قرمزی و التهاب شوید و در موارد کم پوسته پوسته شدن پوست از عوارض احتمالی لیزر است. همچنین اگر جای مطمئنی لیزر نکرده باشید عوارض خطرناک-تری مثل سوختگی هم ممکن است به وجود آید. هنگام لیزر ممکن است سوختگی کمی در پوست خود حس کنید که موقت است و درد غیرقابل تحملی ندارد ولی اگر آستانه تحمل دردتان کم است می‌توانید از مواد بی‌حسی موضعی استفاده کنید.

 

لیزر در کدام نواحی بدن انجام می‌شود؟

لیزر را می‌توانید به صورت فول بادی انجام دهید. در این روش کل بدن شما لیزر شده و موهای زائد بدنتان از بین می-رود. در این نوع لیزر در قسمت‌هایی مثل صورت، دست، زیربغل، پا، نواحی ران، خط شکم، بیکینی، بازو، باسن، ساق پا، دور ناف و دور سینه انجام می‌شود. همچنین می‌توانید فقط قسمت‌های خاصی از بدن خود را لیزر کنید.

 

هزینه لیزر چقدر است؟

لیزر در تمامی نقاط بدن انجام می‌شود و بسته به این‌که در کدام قسمت از بدن لیزر را انجام می‌دهید و در چند جلسه قیمت آن متفاوت است. همچنین اگر در جلسه اول مشاوره انجام بدهید هزینه جداگانه دریافت می‌شود.

شما می‌توانید خدمات لیزر را در مرکزلیزر رویای سفید با ۵۰ درصد تخفیف و با بالاترین کیفیت دریافت کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *