راهنمای استفاده از تخفیف فلای تودی

خرید اینترنتی آسان بلیط هواپیما و امکان رزرو بدون دغدغه اتاق در هتل‌های داخلی و خارجی، همواره یکی از نیازهای اصلی کاربرانی بوده که اهل گردش و سفر هستند. حالا وب‌سایت تخفیفان در همکاری با آژانس آبنوس گشت تهران یا همان فلای تودی، سرویسی بسیار خوب را راه‌اندازی کرده است که علاوه بر دریافت کد تخفیف فلای تودی، می‌توانید بخشی از مبلغ پرداختی خود را نیز مستقیما دریافت کنید!

اگر به دنبال رزرو هتل ارزان یا خرید بلیط هواپیما با بهترین قیمت هستید، تا انتهای این مقاله در کنار ما باشید تا شیوه استفاده از کد تخفیف فلای تودی و سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی را به صورت تصویری به شما آموزش دهیم.

فلای تودی، خدمات گسترده‌ای را ارائه می‌دهد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به امکان خرید بلیط هواپیما برای پروازهای داخلی و خارجی، رزرو هتل در شهرها و کشورهای مختلف و همچنین ثبت‌نام بیمه مسافرتی اشاره کرد. اگرچه کد تخفیف فلای تودی به صورت دوره‌ای یا برای مناسبت‌های خاص نیز منتشر می‌شود، اما در زمان نگارش این مقاله می‌توانید از کدهای تخفیف مختلف برای کاهش پول پرداختی روی خدمات زیر استفاده کنید:

  • خرید بلیط هواپیما برای پروازهای خارجی
  • خرید بلیط هواپیما برای پروازهای داخلی

برای استفاده از این کد تخفیف نیازی به پرداخت وجه یا ثبت‌نام ندارید و صرفا از طریق صفحه مربوطه در سایت تخفیفان می‌توانید کد مربوطه را دریافت و از آن برای خرید خود استفاده کنید.

با سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی آشنا شوید

برای کاهش هزینه‌های کاربران، تخفیفان در همکاری با مجموعه‌های مختلف از جمله فلای تودی، بستری مطمئن و پیشرفته را ایجاد کرده است که به شما اجازه می‌دهد بخشی از پول پرداختی خود را نقدا پس بگیرید!

برای استفاده از سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی، لازم است ابتدا در سایت تخفیفان ثبت‌نام کرده و بعد از کلیک بر روی لینک مربوطه، وارد سایت مقصد شده و خریدتان را نهایی کنید. بعد از پرداخت وجه، تایید خرید و بازگشت وجه به حساب کاربری شما معمولا ۲۴ ساعت طول می‌کشد و بعد از آن می‌توانید با استفاده از وجه برگشتی، روی دیگر محصولات یا خدمات موجود در تخفیفان، تخفیف بگیرید! به علاوه، زمانی که مبلغ حساب شما به ۵۰ هزار تومان یا بیشتر برسد، قادر به برداشت وجه خواهید بود.

توجه داشته باشید که هیچ ممانعتی در استفاده همزمان از کد تخفیف و سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی وجود ندارد و حتی می‌تواند بهترین راه برای گرفتن بیشترین تخفیف از فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های مختلف باشد.

در زمان نگارش این مقاله، ۱.۴ درصد بازگشت وجه برای استفاده از خدمات فلای تودی از طریق تخفیفان وجود دارد؛ این یعنی اگر مبلغ نهایی بلیط یا رزرو هتل شما در سایت فلای تودی برابر یک میلیون تومان باشد، ۱۴ هزار تومان (معادل ۱.۴ درصد) وجه نقد در حساب شما در تخفیفان ثبت خواهد شد.

راهنمای تصویری استفاده از کد تخفیف فلای تودی

همان‌طور که بالاتر هم گفتیم، بدون ثبت‌نام در تخفیفان می‌توانید جدیدترین کد تخفیف فلای تودی را دریافت کنید. بدین منظور، ابتدا لازم است وارد سایت تخفیفان شده و سپس از منوی اصلی، روی گزینه «بازگشت وجه خرید اینترنتی» کلیک کنید:

در صفحه بازشده، لیستی از فروشگاه‌های فعال در تخفیفان، کدهای تخفیف شگفت‌انگیز و بازگشت وجه‌های داغ نمایش داده می‌شود که از بخش اول لازم است فلای تودی را پیدا و روی آن کلیک کنید:

در این صفحه، تازه‌ترین کدهای تخفیف فلای تودی با محل مورد استفاده و میزانی که مبلغ پرداختی نهایی شما کم می‌کنند، نمایش داده می‌شود. در اینجا، روی دکمه سبزرنگ «خرید کنید» ضربه بزنید تا صفحه‌ مخصوص دریافت کد، باز شود:

 

در این صفحه، دو بخش وجود دارد که از قسمت سمت چپ و با کلیک بر روی گزینه «مشاهده کد» می‌توان کد تخفیف فلای تودی را دریافت کرد:

توجه داشته باشید که با کلیک بر روی این دکمه، کد تخفیف به صورت خودکار کپی شده و سپس وب‌سایت فلای تودی در یک زبانه جدید بر روی مرورگر شما باز می‌شود؛ در ادامه کافی‌ست مراحل رزرو هتل یا خرید بلیط را تا انتها انجام داده و پیش از پرداخت وجه، کد تخفیف دریافتی از سایت تخفیفان را در کادر مربوطه کپی کنید. در صورتی که از قبل در مرحله پیش از پرداخت بوده باشید هم مشکلی در استفاده از کد تخفیف مربوطه وجود نخواهد داشت.

راهنمای تصویری استفاده از سرویس بازگشت وجه فلای تودی

اگر در کنار کد تخفیف فلای تودی، به دنبال خرید اینترنتی ارزان‌تر خدمات این شرکت هستید، باید سراغ سرویس بازگشت وجه بروید.

بدین منظور، ابتدا لازم است در سایت تخفیفان ثبت‌نام کنید؛ برای این کار، مطابق با تصویر ضمیمه‌شده، روی گزینه ورود/ثبت‌نام کلیک کنید:

در مرحله بعدی، صفحه‌ای مطابق با تصویر زیر باز می‌شود که لازم است ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد کنید:

 در پنجره بعدی، کدی که به منظور فعال‌سازی برای شما ارسال می‌شود را در کادر مربوطه وارد کنید:

 

بعد از اتمام ثبت‌نام، وارد صفحه اول سایت تخفیفان می‌شوید؛ از اینجا، مطابق با بخش قبلی، روی گزینه «بازگشت وجه خرید اینترنتی» کلید کرده و از میان فروشگاه‌های فعال، فلای تودی را انتخاب کنید؛ سپس روی «لینک خرید» در مقابل کد تخفیف «%۱ حراجی» کلیک کنید تا چیزی مانند صفحه زیر باز شود:

در اینجا، با کلیک بر روی گزینه «خرید»، لینکی جدید باز می‌شود که با نهایی کردن سفارش به کمک همان لینک می‌توان تا ۱.۴ درصد از مبلغ پرداختی را روی حساب تخفیفان دریافت کرد:

در صورتی که در تخفیفان حساب کاربری داشته باشید، می‌توانید از صفحه مربوط به سایر کدهای تخفیف، ۰.۳۵ درصد از مبلغ پرداختی را روی حساب خود در تخفیفان نیز دریافت کنید!

سخن پایانی

بازگشت وجه خرید اینترنتی، یکی از متفاوت‌ترین سرویس‌هایی است که با استفاده از آن، علاوه بر کد تخفیف فلای تودی، کاربران می‌توانند بخشی از مبلغ پرداختی را روی حساب کاربری خود دریافت کرده و بدین ترتیب، خدمات فلای تودی را با هزینه پایین‌تری خریداری کنند.

مطالب مرتبط:

راهنمای استفاده از کد تخفیف مکتب خونه

راهنمای استفاده از کد تخفیف اسنپ تریپ

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *