چگونه کد تخفیف اسنپ و اسنپ فود دریافت کنیم؟

کد تخفیف

اسنپ و اسنپ فود، دو اپلیکیشن متعلق به یک پلتفرم با محوریت اسنپ هستند. علاوه بر مزایا و سهولتی که استفاده از این اپلیکیشن­ها دارد، دریافت تخفیف از آن‌ها از طرق مختلفی امکان‌پذیر است. وب‌سایت تخفیفان، یکی از اصلی‌ترین ارائه‌دهندگان کد تخفیف این دو پلتفرم است. علاوه بر این، در این وب‌سایت، روش نیز برای بازگشت درصدی از وجه پرداخت‌شده در نظر گرفته است.

در این مقاله، انواع کد تخفیف دو اپلیکیشن اسنپ و اسنپ فود در وب‌سایت تخفیفان و سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی استفاده از خدمات این دو اپلیکیشن را معرفی می‌کنیم. با مطالعه این مقاله، ازاین‌پس، هزینه کمتری برای استفاده از اسنپ و اسنپ فود پرداخت خواهید کرد.

کد تخفیف اسنپ در تخفیفان

وب‌سایت تخفیفان، اولین و بزرگ‌ترین وب‌سایت ارائه‌دهنده کد تخفیف در کشور است. این وب‌سایت با همکاری با ده‌ها اپلیکیشن به‌طور روزانه، صد‌ها کد تخفیف به‌روز و معتبر را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. یکی از این اپلیکیشن­ها اسنپ است. با استفاده از کد تخفیف اسنپ می‌توانید گاه تا بیش از ۵۰ درصد، ارزان‌تر سفر کنید.

کدهای تخفیف اسنپ، نه‌فقط برای خدمات تاکسی شهری بلکه برای دیگر خدمات مربوط به حمل‌ونقل این اپلیکیشن مانند اسنپ بایک، اسنپ موتور، اسنپ وانت و اسنپ پلاس نیز ارائه می‌شوند.

بازگشت وجه استفاده از اسنپ

یکی خدمات منحصربه­فرد تخفیفان، سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی است. در این سرویس، درصدی از هزینه خرید کالا یا استفاده از خدمات به حساب کاربری کاربر تخفیفان بازمی‌گردد. نام دیگر سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی، سرویس بازگشت وجه بوده و برای استفاده از خدمات اسنپ نیز فعال است. به‌این‌ترتیب، علاوه بر استفاده از کد تخفیف اسنپ با سفارش خدمات موردنظر خود از طریق وب‌سایت تخفیفان می‌توانید، صرفه‌جویی بیشتری در هزینه‌های خود داشته باشید.

درصد قابل بازگشت در سرویس بازگشت وجه تخفیفان، پس از حداکثر ۲۴ ساعت به حساب کاربری کاربر در تخفیفان بازمی‌گردد. او می‌تواند از پس‌انداز خود برای خرید یا استفاده از خدمات اسنپ و دیگر اپلیکیشن­ها در تخفیفان استفاده کند. همچنین با رسیدن مبلغ جمع شده در حساب او به ۵۰ هزار تومان، امکان برداشت آن نیز وجود دارد.

مشخص است که برای استفاده از سرویس بازگشت وجه باید حتما عضو تخفیفان باشید. ساختن حساب کاربری در این وب‌سایت کار دشواری نیست و به‌راحتی و با استفاده از شماره تلفن همراه، قابل انجام است.

کد تخفیف اسنپ فود در تخفیفان

کد تخفیف اسنپ فود

اسنپ فود، بخش مهمی از کدهای تخفیف تخفیفان را به خود اختصاص داده است. کد تخفیف اسنپ فود به دو صورت درصدی و تومانی از تخفیفان قابل­دریافت هستند. برخی از این کدها، شامل موارد زیر می­شوند:

  • کد تخفیف اسنپ فود ویژه اولین سفارش
  • کد تخفیف میوه‌فروشی اسنپ فود
  • کد تخفیف نانوایی اسنپ فود
  • کد تخفیف اسنپ فود ویژه فروشگاه‌های شیرینی و خشکبار
  • کد تخفیف اسنپ فود ویژه خرید اینترنتی گوشت
  • کد تخفیف ویژه سفارش غذا از آسان پز
  • کد تخفیف ویژه اولین خرید اینترنتی میوه
  • تخفیف شبانه اسنپ فود

علاوه بر کدهای تخفیف با عضویت در وب‌سایت تخفیفان، امکان خرید از فروشگاه‌های عضو اسنپ فود با استفاده از سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی نیز فراهم است.

راهنمای تصویری دریافت تخفیف از اسنپ و اسنپ فود در تخفیفان

کدهای تخفیف اسنپ و اسنپ فود نه‌فقط از طریق وب‌سایت تخفیفان بلکه در اپلیکیشن­های موبایل کارآمد و سریع این پلتفرم نیز در دسترس هستند. این اپلیکیشن­ها در دو نسخه اندروید و IOS از تمامی بازارهای معتبر دانلود اپ و همچنین وب‌سایت تخفیفان، قابل دانلود هستند. در ادامه مراحل استفاده از سرویس بازگشت وجه و دریافت کد تخفیف اسنپ و اسنپ فود را شرح می‌دهیم.

استفاده از سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی

برای استفاده از سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی از اسنپ و اسنپ فود در تخفیفان، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد حساب کاربری خود در تخفیفان شوید
  • با هدایت صفحه اول به سمت پایین، روی یکی از گزینه‌های اسنپ یا اسنپ فود کلیک کنید. همچنین، می‌توانید روی نوار بازگشت وجه خرید اینترنتی در صفحه اول کلیک کرده و سپس اسنپ یا اسنپ فود را انتخاب کنید.
  • در صفحه مربوط به هریک از این اپلیکیشن­ها با لیستی از کدهای تخفیف فعال مواجه می‌شوید. می‌توانید با کلیک بر روی گزینه حراجی در بالای صفحه، درصد تخفیف مربوط به سرویس بازگشت وجه را به‌صورت مجزا مشاهده کنید.
  • سرویس بازگشت وجه موردنظر را با کلیک بر روی گزینه «مشاهده و دریافت» انتخاب کنید.
  • با مطالعه شرایط استفاده در صفحه جدید بر روی گزینه «خرید» کلیک کنید.
  • با ورود به اسنپ یا اسنپ فود، مراحل ثبت سفارش خود را کامل کنید.
  • پس از یک روز، درصد اعلام‌شده به حساب کاربری شما بازمی‌گردد.

دریافت کد تخفیف اسنپ فود و اسنپ از تخفیفان

دریافت کد تخفیف اسنپ فود و اسنپ از تخفیفان، نیازی به عضویت در این پلتفرم ندارد. برای دریافت این کدها مانند استفاده از سرویس بازگشت وجه، باید وارد صفحه هریک از این دو اپلیکیشن در تخفیفان شوید. پس‌ازآن، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • با کلیک بر روی گزینه «کد تخفیف» در بالای صفحه، کدهای تخفیف را به‌صورت مجزا مشاهده کنید
  • کد تخفیف موردنظر خود را انتخاب کرده سپس با کلیک بر روی «مشاهده جزئیات» مشخصات کد را مشاهده کرده و روی گزینه «مشاهده و دریافت» کلیک کنید.
  • در صفحه جدید با مطالعه شرایط استفاده از کد، روی گزینه «مشاهده کد تخفیف» کلیک کنید.
  • کد موردنظر، قابل‌خواندن و به‌طور خودکار، کپی می‌شود. پس از چند لحظه نیز به وب‌سایت اسنپ یا اسنپ فود، منتقل خواهید شد.
  • مراحل خرید خود از فروشگاه‌های اسنپ فود یا درخواست خدمات از اسنپ را کامل کرده و در مرحله پرداخت، کد کپی­شده را در قسمت «کد تخفیف» وارد کنید.

نکات مهم استفاده از کدهای تخفیف و سرویس بازگشت وجه

پیش از هرچیز لازم است که برای استفاده از سرویس بازگشت وجه، اپلیکیشن­های اسنپ و اسنپ فود را در گوشی‌های تلفن همراه خود ببندید؛ چراکه استفاده از این سرویس، تنها در نسخه وب این دو اپلیکیشن میسر است. همچنین، لازم است که در وب‌سایت‌های اسنپ و اسنپ فود نیز وارد حساب کاربری خود شده باشید.

نکته مهم بعدی این است که در صورت استفاده از کد تخفیف، امکان استفاده از سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی وجود ندارد. ذکر این نکته نیز ضروری است که هنگام انتخاب کد تخفیف حتما دقت داشته باشید که برخی از کدهای درصدی، دارای سقف هستند. به‌طور مثال، یک کد تخفیف ۵۰ درصدی با سقف ۱۰۰ هزار تومان، تنها تا ۵۰ هزار تومان تخفیف روی سفارش شما اعمال می‌کند و در صورت بیشتر شدن مبلغ سفارش، همان تخفیف ۵۰ هزار تومانی در نظر گرفته می‌شود.

از دیگر نکات مهم استفاده از کد تخفیف اسنپ فود و اسنپ در تخفیفان، موارد زیر هستند:

  • این کدها تنها برای پرداخت آنلاین کاربرد دارند.
  • تخفیف‌های اسنپ فود تنها برای آدرس ثبت‌شده هنگام ثبت‌نام در این وب‌سایت، قابل‌استفاده هستند.
  • در صورت گم کردن کد تخفیف، امکان درخواست ارسال مجدد، وجود نخواهد داشت.

سخن آخر

استفاده از خدمات اسنپ و خرید آنلاین از فروشگاه‌های اسنپ فود، لذت استفاده از این دو اپلیکیشن محبوب را دوچندان می‌کند. در وب‌سایت تخفیفان، انواع کد تخفیف اسنپ و اسنپ فود، به‌منظور هرچه ارزان‌تر کردن خدمات آن‌ها برای کاربران، ارائه می‌شود. همچنین، اعضای وب‌سایت تخفیفان می‌توانند با استفاده از سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی، بخشی از هزینه پرداختی‌شان را پس از ۲۴ ساعت در حساب کاربری خود داشته باشند. استفاده از هریک از این خدمات، آسان است که مراحل آن­ها را به‌طور کامل در این مقاله شرح دادیم.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *