خدمات بوتاکس در کلینیک دکتر امیدی

کلینیک زیبایی دکتر امیدی - تزریق ژل و بوتاکس

برای از بین بردن چین و چروک صورت، روش‌های مختلفی وجود دارد؛ اما شاید بتوان گفت که بهترین و تاثیرگذارترین این روش‌ها بوتاکس است. تزریق بوتاکس در اکثر کلینیک‌های زیبایی انجام می‌شود و بسیاری از افراد از این راه برای رفع چین و چروک صورت خود استفاده می‌کنند.

در کل جهان اکثر افرادی که به زیبایی صورت خود اهمیت می‌دهند، از این روش برای رفع چین و چروک و خطوط اضافی صورت خود استفاده می‌کنند. برای کاهش چروک اطراف چشم و لب‌ها، با تزریق بوتاکس، پوستی صاف را تجربه می‌کنید.

 

بوتاکس چگونه تزریق می‌شود؟

بوتاکس درواقع سم بوتولیسم است که تزریق آن به پوست فعالیت ماهیچه‌ها را کاهش داده و خطوط ایجاد شده در پوست را از بین می‌برد. بوتاکس درواقع یک روش سریع و غیرتهاجمی است که باعث جوانی و شادابی پوست شده و چروک و خطوط اضافی صورت را از بین می برد.

تزریق بوتاکس به طور موقت باعث فلج شدن عضلات شده و کاربردهای مختلفی دارد. از جمله این کاربردها می‌توان به درمان چین و چروک اطراف چشم‌ها، از بین بردن خط اخم، خط خنده، رفع چروک گردن، بالا بردن نوک بینی، افتادگی پلک و درمان میگرن اشاره کرد.

 

دوام بوتاکس چقدر است؟

تاثیر تزریق بوتاکس معمولا بین دو تا شش ماه بسته به نوع پوست شما خواهد بود و پس از گذشت این زمان عضله فلج شده، دوباره شروع به حرکت می‌کند. همچنین بسته به محل مراجعه برای درمان و میزان تزریق مواد، ماندگاری بوتاکس بیشتر یا کمتر خواهد بود. از دیگر عوامل ماندگاری بوتاکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– میزان انعطاف پذیری پوست

– سن شخص

– عمق چین و چروک‌ها و خطوط پوستی

 

برای تزریق بوتاکس به کجا مراجعه کنم؟

بوتاکس چون بر روی صورت انجام می‌شود بسیار مهم است که توسط فرد متخصص تزریق شود. به هیچ عنوان برای تزریق بوتاکس به آرایشگاه‌ها مراجعه نکنید و برای انجام این کار به کلینیک رفته و نزد دکتر متخصص تزریق بوتاکس را انجام دهید.

همچنین توجه داشته باشید که نکات بهداشتی در کلینیک مورد نظر به خوبی رعایت شود و از وسایل یک بار مصرف استفاده شود.

 

کلینیک پارمین

یکی از حرفه‌ای‌ترین و تخصصی‌ترین کلینیک‌های زیبایی، کلینیک پارمین است. تزریق ژل در این کلینیک با بهترین برندهای اروپایی و آمریکایی انجام شده و دارای تاییدیه FDA آمریکا و وزارت بهداشت است. لازم به ذکر است که در این مرکز از مواد چینی استفاده نمی‌شود و تمامی مواد از بهترین برندها تهیه شده است. همچنین تمامی نکات بهداشتی جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در این کلینیک به خوبی رعایت می‌شود و محیط و وسایل به طور مرتب ضدعفونی می‌شود.

تمامی پرسنل از ماسک و دستکش استفاده کرده و از وسایل یک بار مصرف استفاده می‌شود. کلیه خدمات زیبایی در این کلینیک، زیر نظر پزشک متخصص انجام می‌شود و شما می‌توانید با خاطری آسوده برای انجام خدمات بوتاکس و خدمات زیبایی دیگر به این کلینیک مراجعه کنید.

 

یک جلسه بوتاکس مسپورت یا دیسپورت در کلینیک پارمین با ۹۱% تخفیف

آدرس کلینیک پارمین: فلکه صادقیه، بلوار فردوس شرق، بین خیابان ولی عصر و قبادی، جنب گل فروشی میلاد، پلاک ۶۸، طبقه۳، واحد ۱۴

 

نکاتی که بعد از تزریق بوتاکس باید رعایت کنید.

پس از تزریق بوتاکس نکاتی وجود دارد که عدم رعایت آن‌ها ممکن است باعث بروز مشکلات جدی شود. از جمله این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– تا ۴ ساعت بعد از تزریق بوتاکس نباید روی زمین دراز بکشید.

– روی محل تزریق را به هیچ عنوان ماساژ ندهید.

– تا چند ساعت باید روی محل تزریق شده از کیسه یخ استفاده کنید.

– تا چند ساعت بعد از تزریق بوتاکس نباید سرتان را پایین بگیرید.

– تا ۲۴ ساعت پس از تزریق بوتاکس نباید استحمام کنید.

– از یک هفته پیش از تزریق بوتاکس نباید از داروی خاصی استفاده کنید.

– تا چند ساعت پس از تزریق بوتاکس از استفاده مواد آرایشی روی محل تزریق بوتاکس خودداری کنید.

– تا سه روز بعد از تزریق بوتاکس از انجام فعالیت سنگین و ورزش خودداری کنید.

 

عوارض تزریق بوتاکس چیست؟

بوتاکس به جز احساس ضعف در ناحیه اطراف محل تزریق عوارض جدی دیگری ندارد. همچنین نکته قابل توجه در مورد بوتاکس این است که حتما باید توسط پزشک متخصص تزریق شود. اگر بوتاکس را نزد فرد غیرمتخصص و در جای غیر مطمئن انجام دهید ممکن است دچار عوارض خطرناک شوید.

علاوه بر این‌ها در صورتی که باردار یا دچار بیماری پوستی یا عصبی خاصی هستید، پیش از تزریق بوتاکس با پزشک خود مشورت کنید. همچنین تا چند ساعت پس از تزریق بوتاکس در ناحیه پیشانی ممکن است دچار سردرد خفیفی شوید که طبیعی است و رفع می‌شود.

 

هزینه تزریق بوتاکس چقدر است؟

هزینه و قیمت تزریق بوتاکس با توجه به عواملی مثل برند بوتاکس، محل تحت تزریق، عمق چین و چروک، منطقه جغرافیایی کلینیک و دستمزد پزشک متفاوت است. همچنین ممکن است کلینیکی که به آن مراجعه می‌کنید، هزینه اضافی بابت مواد مصرفی از شما دریافت کند.

می‌توانید از طریق سایت تخفیفان از خدمات بوتاکس کلینیک پارمین با ۹۱ درصد تخفیف استفاده کنید. کافی است از طریق سایت تخفیفان به صفحه مربوط به این کلینیک مراجعه کرده و پس از تهیه کوپن تخفیف، از خدمات بوتاکس آنجا با قیمتی مناسب استفاده کنید.

۳/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *