چگونه ارزان تر و به صرفه تر از دیجی کالا خرید کنیم؟

کد تخفیف دیجی کالا

همه افراد خرید آنلاین را دوست دارند زیرا به طور کلی ارزان‌تر، سریع‌تر و راحت‌تر است. در خرید آنلاین نیازی نیست روز خود را با عجله از یک مغازه به مغازه دیگر تلف کنید. این روش خرید نیازی به خارج شدن از خانه ندارد و یک راه ساده برای تامین نیازهای همه افراد خانواده است.

یکی از سایت‌هایی که کار همه ما را آسان کرده است و در آن هر چیزی که نیاز داشته باشید پیدا می‌شود، فروشگاه اینترنتی دیجی کالاست. این فروشگاه اینترنتی در بین کاربران محبوبیت بالایی دارد و اکثر افراد ترجیح می‌دهند خریدهای خود را در دیجی کالا ثبت کنند.

دیجی کالا همواره قیمت‌های به‌صرفه و عادلانه را به کاربران ارائه می‌دهد، اما در کنار پیشنهادهای فروشگاه آنلاین دیجی کالا راهکارهایی برای کاهش هزینه خرید وجود دارد، در ادامه این مطلب از بلاگ تخفیفان برای شما راه‌هایی برای خرید ارزان‌تر و اقتصادی با کد تخفیف دیجی کالا را شرح خواهیم داد.

چرا خرید آنلاین از دیجی کالا؟

دیجی کالا یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است. دلیل محبوبیت این فروشگاه آنلاین دلایل مختلفی دارد. ما در دیجی کالا می‌توانید انواع کالاها را مشاهده کنید، از لوازم خانگی تا محصولات سوپرمارکتی در دیجی کالا موجود است و می‌توانید برای خرید مایحتاج روزانه، خرید هدیه، خرید جهیزیه و هر نوع خریدی که نیاز دارید از این فروشگاه کمک بگیرید.

دلیل دیگری که محبوبیت این فروشگاه را بیشتر کرده است، تنوع کالاهاست. در دیجی کالا دسته‌بندی کالاها و محصولات بسیار متنوع است و از هر برند و فروشنده‌ای که بخواهید می‌توانید خرید کنید. وجود این حجم از تنوع باعث می‌شود انتخاب مناسب و با کیفیتی داشته باشید و در نهایت خریدی معقول را تجربه کنید.

از دیگر مزایای خرید از این سایت، وجود بخش نظرات مشتریان است. شما برای خرید هر نوع محصولی در زیر آن می‌توانید نظرات صادقانه کاربران را بخوایند. وجود بخش نظرات به تصمیم‌گیری برای خرید محصولات کمک زیادی می‌کند و شما می‌توانید بفهمید کیفیت یک کالا چگونه است.

یکی دیگر از مزایای خرید از دیجی کالا، محدوده قیمتی مناسب است. شما می‌توانید از محدوده قیمتی ارزان تا گران را در دیجی کالا مشاهده کنید و بر اساس بودجه خود خرید کنید از طرفی می‌توانید با تخفیف ۸۰ درصدی دیجی کالا وسایل مورد نیاز خود مانند لباس، لوازم صوتی تصویری یا لوازم جانبی موبایل را بسیار ارزان تر و به صرفه تر بخرید.

ترفندهای خرید ارزان از دیجی کالا

کد تخفیف دیجی کالا

همه افراد دوست دارند خریدی ارزان با قیمت عادلانه داشته باشند. برای خرید ارزان و به‌صرفه از دیجی کالا راه‌های مختلفی وجود دارد. شما می‌توانید از طریق صفحه اصلی سایت دیجی کالا از پیشنهادهای متنوع آن برای خرید استفاده کنید یا از طریق شبکه‌های اجتماعی دیجی کالا از جدیدترین پیشنهادهای خرید به‌صرفه با خبر شوید.

خرید با کد تخفیف دیجی کالا

یکی از راه‌هایی که می‌توانید از دیجی کالا با هزینه کمتری خرید کنید، استفاده از کد تخفیف است. ما در تخفیفان کدهای تخفیف متنوع و زیادی برای کاربران در نظر گرفتیم که درصدهای متفاوتی دارند. از کد تخفیف ۳۰% گرفته تا کدهای تخفیف ۷۰% در سایت تخفیفان قابل استفاده هستند.

برای اینکه بتوانید کد تخفیف دیجی کالا را دریافت کنید، فقط نیاز است وارد صفحه اصلی سایت تخفیفان شده و انواع کد تخفیف را مشاهده کنید. این کدهای تخفیف شامل کد تخفیف ویژه اولین خرید، کد تخفیف ۵۰ هزار تومانی،کد تخفیف برای خریدهای بالای ۳۰۰ هزار تومان و… است که به طور روزانه در حال به روزرسانی هستند و مدت زمان محدودی ندارند.

مشاهده و دریافت این کدهای تخفیف کاملا رایگان است و حتی نیازی به ثبت نام در سایت تخفیفان ندارد. شما می‌تواندی روی دکمه سبز رنگ خرید کلیک کنید تا به صفحه دیگری هدایت شوید و کد تخفیف را در صفحه کلید کپی کنید. در  نهایت این کد تخفیف را هنگام ثبت سفارش روی فاکتور اعمال می‌کنید و خرید خود را نهایی می‌کنید.

خرید با سرویس بازگشت وجه تخفیفان

یکی دیگر از پیشنهادهای ویژه سایت تخفیفان برای خرید ارزان‌تر از دیجی کالا، بازگشت وجه خرید اینترنتی است. این سرویس هم مثل کد تخفیف است، اما شیوه خرید با استفاده از آن متفاوت است. بازگشت وجه هم مانندکد تخفیف درصدی است و درصدهای متفاوتی دارد. به طور مثال اگر میزان بازگشت وجه ۷% باشد، به همان مقدار از مبلغ خرید، به حساب کاربری تخفیفان شما بازگشت داده می‌شود.

در واقع شما سفارش را ثبت می‌کنید و پس از ثبت نهایی سفارش، مقداری از مبلغ آن به حساب شما برگشت می‌خورد. برای اینکه بتوانید با استفاده از این سرویس خرید کنید، باید کارت بانکی خود را در حساب کاربری تخفیفان ثبت کنید.

این سرویس در هان صفحه کد تخفیف قابل مشاهده است و درصد بازگشت وجه با رنگ قرمز نوشته شده است. برای خرید با سرویس بازگشت وجه روی دکمه سبز رنگ خرید کلیک کرده و به صفحه دیجی کالا هدایت خواهید شد، مابقی مراح شامل ثبت سفارش در دیجی کالا است و در نهایت بعد از تایید سفارش این مبلغ به حساب کاربری تخفیفان بازگشت داده می‌شود. زمانی‌که مبالغ کیف پول شما به ۵۰ هزار تومان برسد، می‌‌توانید این مبالغ را به حساب بانکی خود انتقال دهید. تمامی این مراحل از طریق سایت و اپلیکیشن تخفیفان قابل انجام است.

جمع بندی مطالب

در این مطلب سعی کردیم ترفندهایی برای خرید ارزان و به‌صرفه از دیجی کالا را به شما معرفی کنیم. وجود این روش‌ها به شما کمک می‌کند با توجه به بودجه و میزان قدرت خرید خود از دیجی کالا خرید کنید. اگر شما هم به دنبال خرید اقتصادی و ارزان هستید، استفاده از پیشنهادهای متنوع سایت تخفیفان را از دست ندهید تا از مزایای خرید آنلاین و به‌صرفه از دیجی کالا بهره‌مند شوید.

ارسال رایگان دیجی کالا سال ۱۴۰۱

پرفروش ترین محصولات دیجی کالا

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *