پرفروش ترین محصولات دیجی کالا

پرفروش ترین محصولات دیجی کالا

دیجی کالا، اولین و بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است. این فروشگاه، حدود ۱۷ سال است که در این زمینه فعالیت کرده و معتبرترین وب‌سایت ایرانی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی مانند Alexa است. دیجی کالا، کار خود را با فروش کالای دیجیتال شروع کرد؛ اما رفته‌رفته، بازار خود را گسترش داد و امروزه، صدها هزار کالا در قالب ۱۱ دسته‌بندی کلی و ده‌ها دسته‌بندی فرعی در این فروشگاه، عرضه می‌شوند.

در این مقاله، نگاهی خواهیم داشت به ده محصول پرفروش دیجی کالا بر اساس آمار صفحه پرفروش‌ترین‌های این وب‌سایت. در پایان نیز روشی برای خرید با کد تخفیف دیجی کالا معرفی خواهیم کرد. اگر قصد خرید از دیجی کالا یا حتی همکاری با این فروشگاه اینترنتی را دارید، این مقاله می‌تواند به شما کمک کند.

ده محصول پرفروش در دیجی کالا

در زمان نگارش این مقاله با نگاهی با صفحه محصولات پرفروش دیجی کالا متوجه می‌شویم که ده محصول زیر از بقیه پرفروش‌تر هستند:

  • کنسرو ماهی تون در روغن گیاهی طبیعت با وزن ۱۸۰ گرم و با قیمت ۲۶ هزار تومان
  • هندزفری بلوتوثی مدل inpods 12 با قیمت ۵۱۰/۹۸ تومان
  • لامپ LED ۹ ولت باوند مدل A60-3 پایه E27 بسته سه‌عددی با قیمت ۱۰۱ هزار تومان
  • روغن مخصوص سرخ‌کردنی بهار با حجم ۵/۱ لیتر و با قیمت ۱۰۵ هزار تومان
  • روغن مایع مخلوط ویسیو با وزن ۸۱۰ گرم و با قیمت ۹۰۰/۵۹ تومان
  • ماکارونی پنه ریگاته زر ماکارون با وزن ۵۰۰ گرم و با قیمت ۲۰۰/۱۸ تومان
  • اسپاگتی قطر ۵/۱ زر ماکارون با وزن ۷۰۰ گرم و با قیمت ۲۲ هزار تومان
  • ماکارونی زر ماکارون قطر ۲/۱ با وزن ۵۰۰ گرم و با قیمت ۵۰۰/۱۵
  • کنسرو ماهی تن با شوید طبیعت با وزن ۱۸۰ گرم و با قیمت ۲۷۰/۳۲
  • روغن آفتابگردان پالایش‌شده ویسیو با حجم ۵/۱ لیتر و با قیمت ۹۰۰/۹۷ تومان

به‌این‌ترتیب، مشخص است که پرفروش‌ترین کالاها در دیجی کالا، نه محصولات دیجیتال؛ بلکه مواد غذایی هستند. از میان محصولات غذایی نیز تنها سه قلم ماهی تون، ماکارونی و اسپاگتی و روغن در بین ۱۰ محصول پرفروش دیجی کالا دیده می‌شوند. این کالاها، هشت جایگاه از ۱۰ جایگاه را اشغال کرده و تنها یک مدل هندزفری و لامپ در میان در ۱۰ محصول پرفروش این فروشگاه دیده می‌شوند.

همان‌طور که دیده می‌شود، ماکارونی زر ماکارون قطر ۲/۱ با وزن ۵۰۰ گرم و روغن مخصوص سرخ‌کردنی بهار با حجم ۵/۱ لیتر به ترتیب با ۵۰۰/۱۵ و ۱۰۵ هزار تومان، ارزان‌ترین و گران‌ترین کالاها در میان ده کالای پرفروش دیجی کالا هستند.

۱۰ محصول پرفروش دیجی کالا به تفکیک دسته بندی

اما در صفحه پرفروش‌ترین محصولات دیجی کالا، می‌توان پرفروش‌ترین کالاها در هریک از دسته‌بندی‌های این فروشگاه را نیز مشاهده کرد. در ادامه با حذف دسته نه‌چندان مهم کارت هدیه، پرفروش‌ترین کالاها در ده دسته دیگر را معرفی می‌کنیم. به‌منظور مقایسه بهتر کالاها، قیمت آن‌ها را نیز در زمان نگارش این مقاله می‌آوریم.

کالای دیجیتال

 

همان‌طور که دیدیم، هندزفری بلوتوثی مدل inpods 12 در رده دوم کل کالاهای پرفروش دیجی کالا قرار دارد. این کالا در دسته کالای دیجیتال در رتبه اول است. این هندزفری، بی‌سیم و دوگوشی است و از رابط لایتنینگ استفاده می‌کند. سازنده این محصول، شرکت TWS است که ادعا می‌کند طراحی آن، درست مانند هدفون i12، سبب شده است که هنگام را رفتن یا دویدن از گوش خارج نشود.

خودرو ابزار و تجهیزات صنعتی

در این دسته، کالایی از فرعی‌ترین زیرمجموعه‌ها در رتبه اول قرار دارد. این کالا، ماسک تنفسی مدل ملت بلون ۵۱ عددی است. به نظر می‌رسد شرایط کرونا سبب پرفروش شدن این محصول شده است. این ماسک، سه لایه فیلتردار تمام پرس التراسونیک دارد و قیمت آن، ۵۰۰/۲۳ تومان است.

مد و پوشاک

کلاه کپ مدل LOO-ZA با کد ۳۰۵۵۱ در رتبه اول کالاهای پرفروش مد و پوشاک در دیجی کالا قرار دارد. این کلاه زنجیردار از جنس نخ و پلی‌استر است، بند تغییر سایز چسبی دارد و دور آن لبه‌دوزی شده است. قیمت این محصول، ۸۰۰/۴۵ تومان است.

اسباب بازی، کودک و نوزاد

در این دسته نیز یک کالای تقریبا سوپرمارکتی به نام پوشک مولفیکس سایز ۳، بسته ۷۰ عددی با قیمت ۰۹۰/۲۱۱ تومان در رتبه اول قرار دارد. این پوشک در سایز متوسط طبقه‌بندی‌شده و برای نوزادان با وزن چهار تا ۹ کیلوگرم مناسب است.

کالاهای سوپرمارکتی

همان‌طور که دیدیم، کنسرو ماهی تون در روغن گیاهی طبیعت با وزن ۱۸۰ گرم و با قیمت ۲۶ هزار تومان، پرفروش‌ترین کالای دیجی کالا در همه دسته‌بندی‌هاست. این محصول، طبیعتا در رتبه اول کالاهای سوپرمارکتی نیز فرار دارد. طبیعت، از برندهای مطرح صنایع غذایی ایران است. سفارش این کالا از دیجی‌کالاجت نیز میسر است.

زیبایی و سلامت

ماسک تنفسی که در دسته خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی در رتبه اول قرار داشت در این دسته نیز رتبه مشابهی دارد. در رده بعدی، شامپو ضدریزش موی نئودرم مدل Nutrisol با حجم ۳۰۰ میلی‌لیتر دیده می‌شود. این شامپوی حاوی کافئین ایرانی برای آقایان و خانم‌ها مناسب است و ۹۰۰/۲۹ تومان قیمت دارد.

خانه و آشپزخانه

پرفروش ترین محصولات دیجی کالا

در دسته خانه و آشپزخانه، هندزفری بلوتوثی inpods12 در رتبه اول است و پس‌ازآن، لامپ LED ۹ ولت باوند مدل A60-3 پایه E27 بسته سه‌عددی که در رتبه سوم کل کالاهای پرفروش قرار داشت، دیده می‌شود. تولیدکننده این لامپ، مدعی است که بزرگ‌ترین clean room ایران را به تولید این محصول ۱۰۱ هزار تومانی اختصاص داده است.

کتاب، لوازم تحریر و هنر

خودکار اریک کراوزه مدل R301 بسته پنج‌عددی در رتبه اول کالاهای پرفروش این دسته، قرار دارد. این خودکار در رنگ آبی و با نوک ساچمه‌ای ارائه‌شده و دارای درپوش پلاستیکی است. قیمت این محصول تنها ۱۰ هزار تومان است.

لوازم کمپینگ و سفر

چاقو سینکلر Card Sharp غیراصل مدل Original با قیمت ۶۰۰/۱۲ تومان در رتبه اول کالاهای پرفروش افراد علاقه‌مند به سفر قرار دارد. این چاقو در چهار رنگ مشکی، نوک‌مدادی، مشکی مات و ذغالی عرضه‌شده و بدنه آن از پلاستیک مقاوم پروپیلن ساخته شده است. ابعاد این محصول نیز در حالت بسته، به‌اندازه یک کارت بانکی است.

محصولات بومی و محلی

دیجی کالا، دسته‌ای خلاقانه از محصولات بومی و محلی مناطق مختلف ایران گردآوری کرده است. در این دسته، محصول اسپند نوشکام با وزن ۲۴۰ گرم و قیمت ۷۰۰/۵۹ تومان، ازنظر فروش، اول است. محل تولید این محصول، تهران است و در بسته‌بندی‌هایی با رنگ‌های متفاوت عرضه می‌شود.

خرید از دیجی کالا با تخفیف

خرید از دیجی کالا، مزایای بسیاری مانند سرعت در خرید، تنوع بالای محصولات، ضمانت کیفیت و مهلت بازگشت را در بر دارد. حال اگر این مزایا با تخفیف همراه شوند، تجربه خرید بهبود می‌یابد. سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی تخفیفان، امکانی را فراهم آورده است که در آن، پس از هر خرید از دیجی کالا، درصدی از هزینه پرداخت‌شده به حساب شما در تخفیفان بازگردد.

برای استفاده از این سرویس، کافی است مراحل زیر را طی کنید:

  • ورود به حساب کاربری در تخفیفان
  • کلیک بر روی بازگشت وجه خرید اینترنتی در صفحه اول تخفیفان
  • انتخاب دیجی کالا
  • کلیک بر روی تا n درصد بازگشت وجه در بالای صفحه
  • انجام خرید

پس از خرید، درصد تعیین‌شده پس از حداکثر ۲۴ ساعت به حساب کاربری شما در تخفیفان، بازگشت داده می‌شود. لازم به ذکر است که استفاده از این خدمت با استفاده از اپلیکیشن تخفیفان نیز میسر است. این اپلیکیشن، کاربری آسان‌تری نسبت به وب‌سایت داشته و از انواع پلتفرم‌های دانلود اپلیکیشن، قابل دانلود است.

درصد عودت‌داده‌شده به حساب شما پس از رسیدن به ۵۰ هزار تومان، قابل‌برداشت نقدی است. همچنین، می‌توانید از آن برای استفاده از دیگر خدمات تخفیفان نیز استفاده کنید. با استفاده از سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی تخفیفان، خریدهای خود از دیجی کالا را مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهید کرد. از طرفی می‌توانید با تخفیف ۸۰ درصدی دیجی کالا وسایل مورد نیاز خود مانند کفش، لوازم جانبی گوشی، لوازم حیوانات خانگی یا حتی غذا را بسیار ارزان تر و به صرفه تر بخرید.

سخن آخر

دیجی کالا، بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور است که محصولات خود را در حال حاضر در ۱۱ دسته کلی و ده‌ها دسته‌بندی فرعی‌تر ارائه می‌دهد. نگاهی به پرفروش‌ترین محصولات در این پلتفرم، نشان می‌دهد که اقلام اساسی خوراکی، هشت رتبه از ده رتبه اول را اشغال کرده‌اند. بررسی دسته‌ها به تفکیک نیز نشان می‌دهد که کالاهای ارزان‌قیمت در رتبه‌های اول ازنظر میزان فروش قرار دارند. با استفاده از سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی تخفیفان می‌توانید علاوه بر دیگر مزایای خرید از دیجی کالا در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید. برای استفاده از کد تخفیف دیگر سرویس‌های دیجی کالا روی لینک‌های زیر کلیک کنید:

کد تخفیف دیجی استایل

کد تخفیف دیجی کالا جت

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *