رستوران های شرق تهران

مرتب‌سازی بر اساس:

  • پیش فرض
  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • بیشترین تخفیف

رستوران های شرق تهران

تهران به واسطه‌ی این اینکه پایتخت ایران است و سالانه توریست‌های بسیاری را به خود جذب می‌کند، رستوران‌های بیشماری را در خود جای داده است. شاید بیراه نباشد اگر بگوییم برخی از بهترین رستوران‌های ایران در این شهر بزرگ قرار گرفته است. از آنجایی که غذا اهمیت بسیاری در فرهنگ ایرانی دارد، شاید شما هم به دنبال بهترین رستوران های تهران باشید؛ تخفیفان این امکان را برای شما فراهم کرده است که با قیمت مناسب و کیفیت عالی به بهترین رستوران های شرق تهران بروید..

رستوران رزمیلو

رستوران پنج ستاره رزمیلو که در بلوار ارتش و مرکز خرید پرنیان واقع شده، یکی از بهترین رستوران های شرق تهران است که محیطی جذاب و دوست‌داشتنی برای داشتن اوقاتی خوش با خانواده و دوستان فراهم کرده است.

در رستوران رزمیلو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تهیه و سرو می گردد. این رستوران با داشتن کافه و باریستا‌های حرفه‌ای، طعم و مزه‌ی اصیل یک نوشیدنی را برای شما خلق می‌کنند.

رستوران رزمیلو با فراهم کردن جای پارک برای مشتریان خود، امکان آسایش هرچه بیشتر آن‌ها را فراهم کرده است. این رستوران برای تقریبا ۳۰۰ نفر ظرفیت داشته و فضای باز و بسته را به مشتریان خود عرضه می‌کند. رستوران رزمیلو غذای بیرون‌بر نداشته و هزینه برای کودکان ۴ تا ۸ سال نیم بها می‌باشد. شما می‌توانید برای مناسبت‌های مختلف نظیر جشن تولد به صورت آنلاین از این رستوران نوبت دریافت کنید.

رستوران رویال گلکسی

رستوران رویال گلکسی که بر بام هتل پرشین پلازا قرار گرفته، در محدوده‌ی عباس آباد واقع شده است. این رستوران شرق تهران انواع غذا‌های بین المللی را در وعده‌های صبحانه، میان وعده، ناهار، شام به همراه نوشیدنی‌های مختلف ارائه می‌دهد.

رویال گلکسی از این رو یکی از بهترین رستوران های شرق تهران است که علاوه بر کیفیت بالای غذا، توانسته دیدی ۳۶۰ درجه از تهران از طبقه‌ی چهاردهم هتل برای مشتریانش فراهم کند. بازخورد‌های این رستوران در رابطه با پرسنل و نحوه‌ی برخورد آن‌ها نیز تا به امروز مثبت و رضایت‌بخش بوده است.

این رستوران با داشتن ظرفیت ۲۳۰ نفر، دو فضای باز و بسته را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. پیدا کردن جای پارک در محدوده‌ی رویال گلکسی کار آسانی است و شما از این بابت دغدغه‌ای نخواهید داشت و در صورت تمایل می‌توانید غذای بیرون‌بر نیز سفارش دهید. پیشنهاد سرآشپز در این رستوران، برگر رویال گلکسی و چلو مرغ است که پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه آن را از دست ندهید.

رستوران سه گوش گریل

رستوران سه گوش گریل از انواع رستوران‌های فرنگی و ایتالیایی است که در محدوده‌ی تهرانپارس واقع شده است. طراحی خاص و جذاب دکوراسیون و محیط صمیمانه و دوستانه‌ی این رستوران شرق تهران باعث جلب نظر هر رهگذری می‌شود.

شیوه‌ی اصلی پخت مواد غذایی در این رستوران، گریل کردن است و همین موضوع باعث شده تا سه گوش گریل به عنوان یکی از بهترین رستوران های شرق تهران، مشتریان زیادی داشته باشد که عمده‌ی آن‌ها به رژیم غذایی خود اهمیت زیادی می‌دهند.

این رستوران شامل فضای بزرگ در دو طبقه است که چیدمان آن با میز و صندلی‌های راحت صورت گرفته است. منوی سه گوش گریل شامل انواع پیتزا، پاستا، برگر، سالاد، پیش غذا و غذای اصلی است و پیشنهاد ما این است که حتما پیتزای سیر و استیک و مرغ آلفردو را در این رستوران امتحان کنید.

جالب است بدانید خمیر پیتزای این رستوران تهرانپارس از آرد سبوس‌دار تهیه شده و در صورت سفارش پیتزا، شما آن را به صورت برش‌های مثلثی شکل تحویل می‌گیرید.

رستوران آویشو

رستوران گیلانی آویشو، غذا‌های ایرانی به خصوص غذا‌های استان گیلان نظیر جوجه ترش، مرغ ناردون، اکبر جوجه و کته کباب را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این رستوران شرق تهران که در فلکه‌ی اول تهرانپارس واقع شده است، دکوراسیون شیک و زیبا به همراه موسیقی زنده گیلکی برای مشتریان خود فراهم کرده است.

  آویشو که یکی از بهترین رستوران های تهران است و غذا‌های خود را در ظروف روحی ایرانی به شما عرضه می‌کند. علاوه بر موارد بالا، برخورد بسیار گرم و صمیمانه‌ی پرسنل این رستوران، باعث می‌شود تا مشتریان احساس راحتی بیشتری در آن محیط داشته باشند.

ارائه‌ی کته کباب‌های خوشمزه مانند کته کباب سلطانی، فیله ترش، بختیاری، وزیری، لقمه، جوجه زعفرانی و… و همچنین شربت‌های گوارای ایرانی نظیر شربت گلاب زعفران، خیار سکنجبین، لیمو عسل، آلبالو و… از دیگر مزایای رستوران آویشو است. اگر شما هم هوس غذای سنتی ایرانی و گیلکی کرده‌اید، حتما به آویشو سر بزنید و از محیط و غذای آن لذت ببرید.  

رستوران سوته دلان

سرای سوته دلان که در میدان هفت حوض واقع شده یک رستوران سنتی است و یکی از بهترین سفره‌خانه‌های تهران نیز به حساب می‌آید. فضای داخلی این رستوران شرق تهران که با نقاشی‌های سفره‌خانه‌ای طراحی شده، باعث می‌شود شما واقعا احساس حضور در یک مکان سنتی و دلپذیر را داشته باشید.

منوی کافی شاپ و اجرای موسیقی زنده نیز بر محبوبیت هرچه بیشتر این رستوران افزوده است. رستوران سوته دلان که یکی از بهترین رستوران های شرق تهران به حساب می‌آید، حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ نفر ظرفیت دارد.

اگر به دنبال تجربه‌ی یک فضای ایرانی و سنتی به همراه غذای مرغوب ایرانی هستید، سرای سنتی سوته دلان بهترین انتخاب برای شماست. سوته دلان انواع غذاهای ایرانی را در کنار سرویس قلیان ارائه می‌دهد و کیفیت بالای غذا‌ها و سرویس‌دهی عالی این رستوران دلیل معروفیت و محبوبیت آن است. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که شما در تخفیفان می‌توانید تخفیف رستوران های پیروزی را نیز دریافت کنید.

بهترین رستوران های شرق تهران با تخفیف

 اگر به دنبال رستوران خوب در بین رستوران های نارمک هستید، یا می‌خواهید یک شب خاطره انگیز را در یکی از رستوران های سید خندان تجربه کنید؛ در بالای این صفحه می‌توانید لیستی از بهترین رستوران ها را با غذاهای متنوع و با کیفیت پیدا کنید، قیمت غذا در این رستوران ها با تخفیف است و می‌توانید یک تفریح به صرفه را تجربه کنید.