هیدرودرم چیست و چگونه پوست شما را زیبا و جوان‌تر می‌کند؟

زیبایی و جوانسازی پوست صورت همیشه جزو اصل‌های زیبایی و سلامتی است. به همین دلیل است که همیشه به دنبال راه‌هایی برای پاکسازی و زیبایی پوست صورت هستیم. یکی از روش‌هایی که به این کار کمک زیادی می‌کند، هیدرودرم است. این روش نوعی آب رسانی به پوست است، امروزه در مراکز زیبایی بسیار مورد توجه قرار گرفته و طرفداران زیادی دارد. با ما همراه باشید تا نگاهی کامل به این روش جوانسازی پوست بیندازیم.

پیشنهاد: خرید انواع لوازم آرایش با کد تخفیف موتن رو

 

هیدرودرم چیست؟

احتمالا نام میکرودرم را شنیده‌اید. روشی که با دانه‌های بسیار ریز اقدام برداشتن لایه‌های سطحی پوست می‌کند. هیدرودرم هم مانند میکرودرم عمل می‌کند. با این تفاوت که در این روش به جای استفاده از دانه‌های ریز از قدرت و ویژگی‌های خاص آب استفاده می‌کند تا هر نوع سلول مرده را روی سطح پوست از بین ببرد و سلول‌های جدید پوست را جایگزین آن‌ها کند و باعث شفاف شدن پوست و افزایش کلاژن سازی می‌شود. در روش هیدرودرم به وسیله دستگاه هیدرو براسیون، آب توسط یک نازل و سرعتی فوق سریع روی پوست اعمال می‌شود هیدرودرم نه تنها می‌تواند به راحتی اولین لایه روی پوست شما را از بین ببرد، بلکه می‌تواند به عنوان یک روش درمانی موثر هم به حساب بیاید.

به طور کلی پوست صورت می‌تواند بسیار حساب و آسیب پذیر باشد. کم آبی، آلودگی هوا، سیگار کشیدن، آفتاب و… می‌تواند تاثیر ناخوشایندی روی پوست شما داشته باشد. علاوه بر این گذشت زمان باعث به وجود آمدن منافذ پوستی، تغییر رنگ پوست و خشکی پوست می‌شود. هیدرودرم پوست، روشی است که می‌تواند این آثار را از روی لایه سطحی پوست شسته و با خود ببرد و باعث خنک شدن هر چه بیشتر پوست و آب رسانی به آن می‌شود.

 

فرق هیدرودرم با میکرودرم

در هیدرودرم، برخلاف میکرودرم از مواد مغذی، معدنی و ویتامین برای تغذیه پوست صورت استفاده می‌شود.

در هیدرودرم، برخلاف میکرودرم از مواد مغذی، معدنی و ویتامین برای تغذیه پوست صورت استفاده می‌شود.

استفاده از آب مزایای بیشتری نسبت به کریستال‌های میکرودرم دارد. علاوه بر اینکه آب مرطوب کننده است نتایج ماندگارتری نسبت به میکرودرم دارد. میکرودرم با استفاده از نوعی الماس ساینده، فقط لایه‌های بیرونی پوست را به ظرافت تحسین پذیری از بین می‌برد. اما هیدرودرم عمل لایه برداری و پاک سازی پوست را با استفاده از آب انجام می‌دهد و انواع سرم‌ها و ویتامین‌های برای تغذیه پوست استفاده می‌کند. هیدرودرم به طور کلی روشی ملایم‌تر نسبت به میکرودرم است. برخلاف میکرودرم گرما تولید نمی‌کند و باعث برانگیخته شدن پوست و تورم کوتاه مدت پوست نمی‌شود.

 

مزایای هیدرودرم

آب رسانی به پوست یکی از بهترین مزایای هیدرودرم به حساب می‌آید. استفاده از محلول ویژه‌ای از آب این قدرت را به وجود آورد تا سلول‌های مرده پوست را به راحتی از بین ببرد و لایه برداری عمیق پوست صورت گرفته و سلول‌های جدید را جایگزین سلول‌های مرده کند. استفاده از محلول اکسیژن و آب در این روش می‌تواند خشکی پوست را به طور کامل از بین ببرد و پوست شما را مرطوب و شفاف کند. استفاده از انواع مواد مغذی و معدنی به همراه انواع ویتامین در محلول به کار رفته  باعث می‌شود تا به این روش دارای خواص درمانی هم باشد و روی نتیجه نهایی تاثیر بسزایی داشته باشد.

یکی از مزایای هیدرودرم عوارض بسیار کم آن است. این روش برخلاف روش میکرودرم قدرت تهاجمی بسیار کمتری دارد و می‌تواند روی انواع پوست‌ها انجام شود. از دیگر فواید هیدرودرم می‌توان به کاهش چین و چروک صورت، بهبود علائم پیری، افزایش نرمی و لطافت پوست و کاهش بافت‌های ناهموار و بهبود جای زخم اشاره کرد.

 

هزینه هیدرودرم

هزینه هیدرودرم معمولا پس از بررسی دقیق پزشک متخصص و همچنین تعداد جلساتی که برای رسیدن به نتیجه مطلوب مورد نیاز است، مشخص می‌شود. این روش از جمله روش‌های متداول جوانسازی پوست است و شما در همان جلسه اول هم می‌توانید نتایج قابل ملاحظه‌ای را مشاهده کنید. اما هر فرد می‌تواند به توجه به مشکلات پوستی و با رعایت فاصله زمانی یک ماهه چندین بار از این روش استفاده کند تا نتیجه مورد قبول را دریافت کند.

مشاهده پیشنهادهای هیدرودرم در سایت تخفیفان

۲.۷/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *