غذاهای سنتی بی نظیر در رستوران مجلل نقش جهان

غذای ایرانی و سنتی - رستوران نقش جهان

غذاهای سنتی همیشه طرفداران خاص خود را دارند. افراد زیادی برای صرف وعده غذایی خوب و باکیفیت به دنبال رستوران مناسب می‌گردند. اگر به دنبال یک رستوران باکیفیت برای گذراندن یک شب به یاد ماندنی در کنار خانواده و دوستان خود هستید، باید از ویژگی‌های اصلی یک رستوران باکیفیت اطلاع داشته باشید.

تخفیفان همیشه با کیفیت‌ترین و بهترین رستوران های تهران را به شما پیشنهاد می‌دهد.

غذای ایرانی و سنتی - رستوران نقش جهان

ویژگی‌های یک رستوران خوب چیست؟

یک رستوران خوب به غیر از داشتن غذاهای خوشمزه باید ویژگی‌های مهم‌تری داشته باشد. ویژگی‌هایی مثل:

– ارائه غذای با کیفیت: کیفیت غذا علاوه بر رعایت نکات بهداشتی و نحوه پخت مربوط به نکاتی مثل اندازه، طعم، شکل و رنگ می-شود. هر چه رستوران غذای باکیفیت‌تری به مشتریان خود ارائه دهد، شناخته شده‌تر و محبوب‌تر است.

– محیط بهداشتی رستوران: تمیز بودن محیط رستوران یکی از فاکتورهایی است که در انتخاب مشتریان تاثیر مهمی دارد. هرچقدر که غذای یک رستوران خوشمزه باشد، تمیز بودن محیط و ظروف رستوران، عامل تاثیر گذاری در جذب مشتری است.

– فضا و دکور رستوران: فضای رستوران و استفاده از وسایلی مثل میز و صندلی، ظروف و وسایل تزئینی، رنگ و طرح دیوارها و پخش موسیقی زنده بسیار در تعیین خوب بودن یک رستوران مهم هستند.

ـ پرسنل رستوران: یکی از مهم‌ترین عوامل جذب مشتری در یک رستوران، کارکنان آن است. علاوه بر ظاهر تمیز و مرتبی که پرسنل یک رستوران باید داشته باشند، طرز برخورد آن‌ها با مشتری، عامل بسیار مهمی است.

– فهرست غذای حرفه‌ای: فهرستی که هر رستوران از غذاهای خود تهیه می‌کند و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، نشان دهنده کیفیت کلی رستوران است. علاوه بر غذاهای معمولی و روزمره یک رستوران خوب باید در لیست غذاهای خود غذاهای رژیمی و سالم را نیز قرار دهد تا رضایت تمامی مشتریان در هر سلیقه‌ای را جلب کند.

– قیمت و هزینه غذاهای رستوران: کیفیت غذاهای یک رستوران را قیمت آن‌ها تعیین نمی‌کند. این تصور غلط است که هرچه غذاهای یک رستوران گران‌تر باشد، کیفیت آن‌ها بهتر است. همچنین عکس این موضوع نیز صادق است؛ یعنی اگر غذاهایی که در سایر رستوران‌ها گران هستند در یک رستوران ارزان باشند، لزوما کیفیت پایین‌تری ندارند.

– آشپزخانه قابل رویت: معمولا رستوران‌هایی که آشپزخانه‌شان برای مشتریان قابل رویت باشد و طوری باشد که مشتری بتواند فرایند آماده سازی غذا را مشاهده کند، اطمینان بیشتری برای مشتری دارد. همچنین این موضوع باعث می‌شود که کارکنان آن رستوران موارد بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

– حضور مرتب مسئول رستوران: این که مشتری بداند کسی هست که انتقادات و پیشنهادات آن‌ها را پذیرا باشد و در صورت بروز مشکل در کنار آن‌ها حضور داشته باشد، برای او دلگرم کننده است. وجود چیزهایی مثل صندوق انتقادات وپیشنهادات یا پرس‌و‌جو از مشتریان در مورد کیفیت غذا، می‌تواند در جلب رضایت مشتری تاثیر گذار باشد.

به کدام رستوران مراجعه کنم؟

بسته به نوع غذاهای ارائه شده در هر رستوران، از بین رستوران‌هایی که دارای شرایط بالا باشند می‌توانید رستوران مورد نظر خود را انتخاب کرده و به آن‌جا مراجعه کنید.

رستوران نقش جهان

رستوران نقش جهان با داشتن تمامی شرایط یک رستوران با کیفیت، جزو رستوران‌های پرطرفدار تهران به شمار می‌آید که با ارائه غذاهای خوشمزه و با کیفیت همواره رضایت مشتریان خود را جلب می‌کند.

در این رستوران برای رفاه مشتریان، حق سرویس و مالیات بر ارزش افزوده دریافت نمی‌شود. همچنین در رستوران نقش جهان از برنج اصیل ایرانی استفاده شده و دارای فضای باز و بسته است. گوشت سرو شده در رستوران نقش جهان به صورت روزانه از سوپر پروتئین لوکس پرستار (برادران رفیعی) تهیه می‌شود که شاخص‌ترین مجموعه پروتئینی در منطقه با بیش از ۴۰ سال سابقه به شمار می‌رود.

رستوران نقش جهان در دسته رستوران با موسیقی زنده قرار می گیرد  و سرو غذا در ظروف مسی ساخته شده دست و قلم کاری شده توسط اساتید برجسته اصفهان است. همچنین امکان برگزاری جشن گروهی برای نامزدی و عقد در این رستوران وجود دارد.

غذای ایرانی و سنتی - رستوران نقش جهان

آدرس رستوران نقش جهان: پیروزی، خیابان پرستار شمالی، بعد از چهارراه نساجی، پلاک ۴۱۰

هزینه غذاهای سنتی چقدر است؟

بسته به غذاهای انتخابی و منطقه‌ای که رستوران در آن واقع شده است، قیمت و هزینه غذاها متفاوت است. انواع غذاهای سنتی در رستوران نقش جهان با ۴۰ درصد تخفیف در سایت تخفیفان به شما ارائه می‌شود. شما می‌توانید از طریق سایت تخفیفان کوپن تخفیف رستوران نقش جهان را تهیه کرده و به آن‌جا مراجعه کنید.

۱/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *