چگونه از کد تخفیف باسلام استفاده کنیم؟

راهنمای کد تخفیف باسلام

بازار اجتماعی باسلام، یک بازار اینترنتی است که مجموعه‌ای از هزاران تولیدکننده‌ی خرد، خانگی و محلی را از مناطق مختلف ایران در دل خود جای داده تا هزاران محصول اصیل، سنتی، طبیعی و ارگانیک را تولید و عرضه کنند.

در همین راستا وبسایت تخفیفان با این مجموعه همکاری کرده و تلاش کرده تا کد‌ تخفیف باسلام را در اختیار کاربران محترم خود قرار دهد. علاوه بر کد تخفیف، سرویس “کش بک” نیز برای کاربران متقاضی خرید از فروشگاه باسلام فعال است. در ادامه همه‌ی این موارد را بیشتر برای شما توضیح می‌دهیم.

محصولاتی که شامل کد تخفیف می‌شوند

اگر شما هم به دنبال تجربه‌ی خرید اینترنتی ارزان از فروشگاه باسلام یا به عبارت بهتر بازار اجتماعی باسلام هستید، وبسایت تخفیفان کد تخفیف محصولات و خدمات زیر از این فروشگاه را در اختیار شما قرار می‌دهد:

  • کد تخفیف ارسال رایگان اپلیکیشن باسلام
  • تا ۴۰ درصد ارزان‌تر در کمپین ساعت تخفیف باسلام
  • کد تخفیف ۵ درصدی فروشگاه اینترنتی باسلام
  • کد تخفیف ۵ درصدی ویژه محصولات نورسیده باسلام
  • کد تخفیف غیراول باسلام ۵۵ هزار تومانی
  • کد تخفیف سفارش غیراول ۸% بازار آنلاین باسلام
  • کد تخفیف ۲۰% خرید از غرفه فروشگاه فدک باسلام
  • کد تخفیف ۸% باسلام برای خرید بالای ۹۰ هزار تومان
  • تا ۴۰% تخفیف سوغات شهرها در بازار به بازار باسلام
  • کد تخفیف ۷۵ درصدی باسلام بدون محدودیت
  • ۲۰% تخفیف خرید صنایع دستی غرفه ثامن باسلام
  • تا ۵۰ هزار تومان تخفیف غرفه صنایع غذایی رزبن باسلام
  • ۴۰% تخفیف نوشیدنی های گرم غرفه مرگاس باسلام
  • ۱۰۰% درآمد بیشتر و تجربه متفاوت کسب و کار در باسلام
  • کد تخفیف ۱۰۰ درصد هزینه ارسال باسلام
  • تا ۱۵ هزار تومان تخفیف هزینه ارسال سفارش سایت باسلام
  • تا ۳۰ هزار تومان تخفیف فروشگاه اینترنتی باسلام
  • تا ۲۰ هزار تومان تخفیف بازارچه اینترنتی باسلام
  • تا ۶۷% ماسک سه لایه ضد کرونا در غرفه سالمین با سلام
  • تا ۵۰% تخفیف محصولات پرفروش فروشگاه باسلام

معرفی سرویس کش بک تخفیفان و نحوه‌ی استفاده از آن

ارائه دهندگان کالا و خدمات همواره به دنبال راه های جدید و متنوعی برای جذب مشتریان و تبدیل آن ها به مشتریان وفادار هستند. ارائه کد تخفیف های متنوع، قرعه کشی میان خریداران و ارائه تسهیلات برای خرید از مهم ترین شیوه های جذب مشتری است. علاوه بر این‌ها “کش بک” روش جدیدی است که با ارائه خدمات مالی ویژه به مشتریان، به وسیله افزایش قدرت خرید مشتری، او را به یک مشتری وفادار تبدیل می کند.

امروزه با فراگیر شدن مشکلات اقتصادی در بین مردم، بسیاری از افراد با مشکل کاهش توانایی خرید روبه رو هستند که منجر به کوچک شدن سبد خرید مشتریان و رکود اقتصادی برای کسب و کار‌های مختلف شده است. کش بک روش جدیدی است که از رخ دادن این مشکلات جلوگیری می‌کند.

کش بک چیست؟

مفهوم کش بک را برای اولین بار صادرکنندگان کارت های اعتباری به دارندگان این نوع کارت ها معرفی کردند. کش بک برای اولین بار در سال ۱۹۹۰ به دنیا معرفی شد.

کش بک یا پیشکش در واقع فرآیندی است که طی آن بخشی از تراکنش انجام شده توسط مشتری به حساب او باز می‌گردد. کش بک بخشی از خدماتی است که ارائه دهنگان کالا و خدمات، فروگاه های اینترنتی، کارت ها اعتباری، بیمه ها، صاحبان فروشگاه های کوچگ و بزرگ، رستوران ها و غیره برای جذب مشتریان ارائه می دهند.

در دو دهه اخیر نیز محبوبیت استفاده از کش بک بسیار بالا رفته و طیف وسیعی از خدمات دهندگان و مشتری‌ها از آن استفاده می‌کنند.

تاثیر کش بک در افزایش فروش

تحقیقات به عمل آمده توسط مجله تحقیقات بازاریابی نشان می‌دهد مشتریانی که از سیستم‌ بازگشت وجه استفاده می‌کتند دارای دو رفتار جالب هستند:

  1. استفاده از کش بک باعث ایجاد خریدهای بیشتر می‌شود. ۲. کسانی که از یک فروشگاه با استفاده از سیستم‌های بازگشت وجه خرید می‌کنند، به احتمال زیاد در آینده به این فروشگاه مراجعه کرده و دوباره خرید می‌کنند. به همین شکل سیستم‌های بازگشت وجه به افزایش فروش یک کسب‌وکار کمک می‌کنند.

سیستم کش بک تخفیفان

تخفیفان که پلتفرمی برای ارتباط بین مراکز خدماتی و فروشندگان با مشتریان است، به مشتریان خود تجربه‌ای جدید و هوشمندانه در خرید کردن ارائه می‌کند و باعث رونق کسب‌وکار شرکای تجاری خود می‌شود. شما چه به دنبال یک خرید آنلاین یا خرید از مغازه‌های نزدیک محل سکونت خود باشید و چه به دنبال یک تجربه خاص، چشیدن یک طعم متفاوت یا یادگیری چیزاهای جدید باشید، با تخفیفان یک خرید هوشمندانه و با قیمت مناسب را تجربه خواهید کرد.

حال تخفیفان به عنوان سایت ارائه دهنده تخفیفات در همه زمینه‌ها اقدام به ارائه سرویس کش بک کرده است. تنها کاربرانی که در سایت تخفیفان ثبت نام کرده اند می‌توانند از کش بک استفاده کنند. جهت دریافت کش بک از تخفیفان، کاربران باید قبل از اقدام به تهیه کالا و خدمات وارد حساب کاربری خود شوند تا فعالیت های آن ها روی سایت ثبت شود و امکان پرداخت کش بک به آن ها وجود داشته باشد.

آیا تخفیف های باسلام دارای محدودیت هستند؟

خیر، شما می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی فروشگاه باسلام در سایت تخفیفان، از کد‌های تخفیف اقلام و خدمات مختلف این فروشگاه مطلع شوید. همچنین شما می‌توانید با وارد کردن ایمیل خود در قسمت اشتراک، به صورت روزانه از تخفیف‌های باسلام و سایر فروشگاه‌های اینترنتی خبردار شوید.

علاوه بر موارد بالا، شما می‌توانید با استفاده از سرویس کش بک سایت تخفیفان که برای فروشگاه باسلام فعال است، بخشی از وجه پرداختی خود را دریافت کنید.

سخن آخر

کاربری آسان، پرداخت امن از درگاه‌های بانکی، نماد اعتماد الکترونیک، ضمانت بازگشت پول، امانت‌داری، پشتیبانی حرفه‌ای برای راهنمایی و رفع مشکلات از جمله امکانات باسلام است.

اگر شما هم قصد دارید خرید اینترنتی خود را از فروشگاه اینترنتی باسلام انجام دهید و برای محصول مورد نظرتان تخفیف ویژه دریافت کنید، حتما در ابتدا به سایت تخفیفان سر بزنید و از صفحه‌ی اصلی، گزینه‌ی بازگشت وجه خرید اینترنتی را انتخاب کنید. سپس در این صفحه از بین فروشگاه‌های لیست شده، باسلام را انتخاب کنید. شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن تخفیفان، پیشنهادهای تخفیف دار نزدیک خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید و از تخفیف های ویژه سریع‌تر با‌خبر شوید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *