برطرف کردن چین و چروک ها در مرکز تزریق ژل و بوتاکس حنانه عظیمی

تزریق ژل و بوتاکس - کلینیک حنانه عظیمی

یکی از روش‌های رفع چین و چروک‌های پوستی، بوتاکس است. بسیاری از مشکلات پوستی به وسیلهٔ بوتاکس قابل رفع هستند. بوتاکس در واقع یک روش غیر جراحی برای پرکردن پوست است که توسط متخصصین پوست انجام می‌شود. برای داشتن چهره‌ای جوان‌تر و شاداب‌تر می‌توانید به کلینیک‌های زیبایی مراجعه کرده و از خدمات بوتاکس بهره‌مند شوید.

تخفیفان بهترین و حرفه‌ای ترین کلینیک‌ تزریق ژل تهران را به شما با قیمتی مقرون به صرفه پیشنهاد می‌کند.

تفاوت ژل و بوتاکس در چیست؟

بوتاکس در واقع موادی است که از باکتری ساخته شده و از آن برای آرامش عضلات استفاده می‌شود. عدم حرکت عضلات پس از مدتی باعث کاهش ایجاد چین و چروک در پوست می‌شود. اثر بوتاکس معمولا بین ۴ تا ۶ ماه است. پس از گذشت این زمان عضلات دوباره امکان حرکت دارند و به شکل قبل بازمی‌گردند.

در زمان‌هایی که بوتاکس پاسخگوی چین و چروک‌ها نباشد یا در نقاط حساس صورت مثل اطراف چشم‌ها از ژل‌های پر کننده استفاده می‌شود. ژل‌های پرکننده به تنهایی و گاهی به همراه روش‌های دیگری مثل لیزر به کار برده می‌شود. پرکننده‌های پوستی مانند بوتاکس قابلیت تزریق دارند و سه نوع هستند: ژل‌های دائمی، موقت و نیمه دائمی.

تصمیم گیری برای انتخاب ژل یا بوتاکس بستگی به نوع چروک‌های صورت شما و نحوه برطرف کردن آن‌ها دارد. تفاوت اصلی استفاده از این دو روش در این است که بوتاکس را در مواقعی استفاده می‌کنیم که چروک‌های صورت به دلیل حرکات اعضای صورت ناشی از ابراز احساسات هستند. بیشتر این چین و چروک‌ها در ناحیه ابرو و پیشانی و در مواقع حرکت ابروها قابل مشاهده هستند. بوتاکس همچنین برای درمان بیماری‌هایی مثل میگرن و دیگر وضعیت‌های پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ژل‌های پرکننده برای چروک‌هایی در نظر گرفته می‌شوند که حتی در زمانی که اعضای صورتتان بی حرکت است نمایان و قابل رویت هستند. همچنین ماندگاری ژل‌های پرکننده از بوتاکس بیشتر است. نواحی تزریق ژل تقریبا تمام نواحی صورت و بعضی از اعضای بدن است. برخی از افراد برای حجیم کردن لب‌ها و گونه‌های خود نیز از ژل‌های پرکننده استفاده می‌کنند.

به کدام کلینیک مراجعه کنم؟

برای انجام هرگونه عملیات بر روی صورت خود بهتر است به مرکز زیبایی معتبر مراجعه کنید. به خصوص در مورد بوتاکس و ژل-های پرکننده که به عضلات صورت تزریق می‌شوند، حتما باید به کلینیک حرفه‌ای با کادری مجرب بروید.

در هر کلینیک از مواد به خصوصی استفاده می‌شود؛ بنابراین پیش از مراجعه به هر کلینیک برای انجام بوتاکس و تزریق ژل، در مورد آن اطلاعات کسب کنید و اطمینان پیدا کنید که تزریق‌ها توسط پزشک متخصص انجام می‌شود.

کلینیک حنانه عظیمی

یکی از تخصصی‌ترین کلینیک‌های زیبایی برای انجام تزریقات پوستی و خدمات دیگر زیبایی، کلینیک حنانه عظیمی است که با کادری مجرب و محیطی کاملا بهداشتی خدمات بوتاکس و ژل را برای شما انجام می‌دهند.

می‌توانید از طریق تخفیفان از خدمات این کلینیک با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت‌ها استفاده کنید. تمامی خدمات زیبایی در این مطب با كادر مجرب و دوره ديده انجام شده و داراي مجوز وزارت بهداشت است. نوع مواد استفاده شده در این کلینیک کانادایی است و به هیچ عنوان از مواد چینی استفاده نمی‌شود.

همچنین تمامی نکات بهداشتی جلوگیری از ویروس کرونا در این مرکز تزریق ژل سعادت آباد رعایت شده و وسایل و تجهیزات استفاده شده در آن‌جا به طور مرتب ضدعفونی می‌شوند.

آدرس کلینیک حنانه عظیمی: سعادت اباد علامه شمالی نبش خیابان ۱۴ام بالای بانک سپه ساختمان سایه طبقه ۱ واحد ۵

عوارض احتمالی بوتاکس و ژل

درصورتی که تزریق بوتاکس و ژل را در جای نامطمئن انجام دهید ممکن است پوست شما دچار عوارضی مثل عفونت، زخم و بی‌حسی شود. اما اگر در جای مطمئن و زیر نظر پزشک متخصص این کار را انجام دهید، به جز عوارض معمولی مثل خارش و سوزش دچار عوارض خطرناکی نمی‌شوید. در مواردی هم ممکن است پوستتان واکنش آلرژیک نشان دهد که در این مورد اگر پوست حساسی دارید، باید پیش از تزریق بوتاکس با پزشک مشورت کنید. برای رفع قرمزی، خارش و سوزش پوست پس از تزریق بوتاکس و ژل‌های پر کننده، می‌توانید از کمپرس یخ بر روی نقاط تزریق شده استفاده کنید.

تاثیر بوتاکس و پرکننده‌های پوستی چقدر است؟

پس از گذشت حدود یک هفته پس تزریق، می‌توانید تاثیرات بوتاکس و پرکننده‌های پوستی را در پوست خود مشاهده کنید. پس از تزریق بوتاکس و ژل‌های پرکننده هیچ نیازی به استراحت ندارید و می‌توانید تمام کارهای روزمره خود را انجام دهید. فقط برای تاثیرگذاری بیشتر و سریع‌تر مواد تزریق شده تا ۲۴ ساعت پس از تزریق صورت خود را خیلی به سمت پایین نگیرید و همچنین از استحمام پرهیز کنید.

در صورتی که تمامی موارد ذکر شده توسط پزشک را پس از تزریق رعایت کنید و همچنین توسط پزشک متخصص تزریق را انجام داده باشید، می‌توانید تاثیرات شگفت انگیز بوتاکس را در زمان زودتر مشاهده کنید.

هزینه بوتاکس و ژل چقدر است؟

قیمت و هزینه تزریق بوتاکس و ژل، بسته به موادی که کلینیک مورد نظر استفاده می‌کند و همچنین نواحی که تزریق در آن‌ها انجام می-شود، متفاوت است. علاوه بر این، هر کلینیک تعرفه خاصی برای تزریق بوتاکس و ژل‌های پرکننده در نظر گرفته است و با توجه به منطقه‌ای که مراجعه می‌کنید هزینه‌ها فرق می‌کند.

با مراجعه به کلینیک حنانه عظیمی، برای خدمات بوتاکس و ژل تا ۸۰ درصد از تخفیف بهره‌مند می‌شوید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *