تزریق ژل در مطب پوست، مو و زیبایی دکتر بهادری

تزریق ژل در مطب پوست، مو و زیبایی - دکتر بهادری

بسیاری از افراد زمانی که به میانسالی می‌رسند به دنبال راهی برای از بین بردن چروک و خطوط صورت خود هستند. با پیشرفت تکنولوژی، روش‌های زیادی برای از بین بردن چین و چروک صورت به وجود آمده‌اند. هرکدام از این روش‌ها خاصیت خود را دارند و برای هرکس روش درمانی متفاوتی تاثیر دارد. این روزها تزریق ژل در تهران از بین این روش‌ها طرفداران بیشتری را به سمت خود جذب کرده‌اند.

تزریق ژل چیست؟

به موادی که ساختار مشابه با ژل را دارند، مثل فیلر و پرکننده‌ها یا حجم دهنده‌های پوستی که به منظور جوانسازی پوست از آن‌ها استفاده می‌شود، اصطلاحا ژل گفته می‌شود. ژل‌ها برای اهداف مختلفی مثل رفع چین و چروک‌ صورت، جبران حجم از دست رفته و بهبود شکل انحناهای سطحی در صورت و بدن استفاده می‌شوند.

بسیاری از افراد از این روش درمانی به دلیل هزینه مناسب و عوارض کمی که دارد برای جوانسازی پوست خود استفاده می‌کنند. ژل‌هایی که برای تزریق استفاده می‌شوند، انواع گوناگونی دارند.

محبوب‌ترین ژل تزریقی به صورت اسید هیالورونیک است و دلیل محبوبیت زیاد آن شکل‌دهی فوق‌العاده آن است. همچنین از دیگر دلایل محبوبیت این ژل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– این ماده در بدن انسان به صورت طبیعی وجود دارد و فعالیت آن در زمینه روان کننده بافت‌های همبند، مفاصل بدن، چشم و پوست است.

– استفاده از این ماده به دلیل طبیعی بودن آن باعث بهبود سریع رطوبت و کیفیت پوست می‌شود و آب را به راحتی به سطح زیرین پوست جذب می‌کند.

تزریق ژل در مطب پوست، مو و زیبایی - دکتر بهادری

کاربردهای تزریق ژل

اکثر افراد از فیلرهای پوستی به منظور پر کردن و رفع چین و چروک صورت خود استفاده می‌کنند. ژل‌ها و فیلرهای پوستی به جز تاثیر فوق‌العاده‌ای که بر روی چین و چروک صورت دارد، کاربردهای دیگری نیز دارد که به برخی از آن‌ها که مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گرفته‌اند اشاره می‌کنیم:

تزریق ژل جهت حجم‌دهی: برخی از افراد برای برجسته کردن و افزایش حجم لب‌ها، چانه و گونه‌های خود از تزریق ژل استفاده می‌کنند که به این نوع استفاده از ژل پروتز هم می‌گویند.

تزریق فیلر برای حجم‌دهی به صورت: زمانی که سن افزایش پیدا می‌کند، حجم صورت افراد نیز رو به کاهش می‌رود. این اثر به خصوص لب‌ها، پلک‌ها و گونه‌ها قابل مشاهده هستند. با تزریق ژل تا حد زیادی این مشکل رفع شده و حجم از دست رفته جبران می‌شود.

رفع گودی و سیاهی زیر چشم: یکی دیگر از کاربردهای موثر تزریق ژل، برای از بین بردن تیرگی و گودی زیر چشم است. علاوه بر آن برخی از افراد برای لیفت ابرو و رفع افتادگی پوست صورت و گردن خود از فیلر استفاده می کنند.

به منظور جوانسازی دست‌ها: تزریق فیلر به جز جوانسازی صورت، برای جونسازی پوست نقاط دیگر بدن مثل دست هم استفاده می‌شود. برای افزایش حجم پشت دست‌ها تزریق ژل کاربرد موثری دارد.

برای زیبایی و اصلاح فرم بینی: کسانی که قصد دارند زیبایی بینی خود را افزایش دهند از روش تزریق ژل استفاده می‌کنند.

تزریق ژل در مطب پوست، مو و زیبایی - دکتر بهادری

برای تزریق ژل به کدام کلینیک مراجعه کنم؟

جهت تزریق ژل حتما باید به کلینیک معتبر و حرفه‌ای مراجعه کنید.تزریق ژل باید توسط پزشک متخصص و مجرب انجام شود. استفاده از مواد مرغوب در تاثیرگذاری ژل نقش مهمی دارند. اگر در تزریق فیلر از مواد و متریال خوب استفاده نشود، علاوه بر این که تاثیر چندانی ندارد، ممکن است به پوست شما آسیب برساند.

تکنیک تزریق ژل بسیار مهم است. اگر به روش غلطی تزریق انجام شود هرچقدر هم که از مواد خوب استفاده شود، ممکن است در پوست شما عفونت ایجاد کند. همچنین مواد و وسایل مورد استفاده باید به خوبی ضدعفونی و استریل شده باشند.

مطب پوست و مو و زیبایی دکتر بهادری

مطب زیبایی دکتر بهادری با ارائه خدمات تزریق ژل و بوتاکس با استفاده از مواد مورد تایید وزارت بهداشت، تحت نظر پزشک متخصص و در محیط کاملا بهداشتی آماده خدمت رسانی به شما است.  همچنین تمامی پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این مجموعه رعایت می شود.

تزریق ژل در این مطب تزریق ژل سعادت آباد بدون درد و عوارض جانبی انجام شده و برای هر بیمار از مواد یکبار مصرف استفاده می‌شود. همچنین این مطب با بیش از ۱۵ سال سابقه کار در زمینه جراحی و زیبایی صورت، خدمات تزریق ژل و بوتاکس را با بهترین کیفیت به شما ارائه می کند.

آدرس مطب پوست و مو و زیبایی دکتر بهادری: سعادت آباد، بالاتر میدان کاج، کوچه ۱۲ (علی اکبری)، پلاک ۳۷، طبقه ۴

مدت تاثیر ژل‌های تزریقی چقدر است؟

دوام و تاثیرگذاری ژل‌های تزریقی به نوع ژل و موادی که در آن مصرف می‌شود، بستگی زیادی دارد. همچنین بسته به نوع پوست هر فرد مدت زمان دوام ژل فرق می‌کند. ممکن است دوام یک ژل برای یک نفر با فرد دیگر چند ماه تفاوت داشته باشد.

تکنیکی که در تزریق ژل از آن استفاده می‌شود نیر در دوام ژل تزریق شده تاثیر زیادی دارد. اما به طور کلی می‌توان گفت که مدت زمان تاثیر ژل‌های تزریقی اگر با مواد و برندهای معتبر ساخته شده باشد، بین ۶ ماه تا ۲ سال متغیر است.

هزینه تزریق ژل و فیلر چقدر است؟

با توجه به عواملی مثل موادی که استفاده می‌شود، محل تزریق ژل و عمق خطوط و چین و چروک، هزینه تزریق ژل متفاوت است. همچنین اعتبار کلینیک و دستمزد پزشک نیز در قیمت گذاری تزریق ژل تاثیرگذارند.

از طریق سایت تخفیفان می‌توانید از خدمات تزریق ژل و بوتاکس مطب پوست و مو و زیبایی دکتر بهادری تا ۸۲ درصد تخفیف استفاده کنید.

۴/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *