خدمات متنوع دندانپزشکی در دندانپزشکی مدرن اشرفی

خدمات دندانپزشکی - دندانپزشکی مدرن اشرفی

داشتن دندان‌هایی سفید و سالم یکی از فاکتورهای زیبایی به شمار می‌آید. عدم رعایت نکات بهداشتی و داشتن تغذیه ناسالم باعث آسیب رساندن به دندان‌ها شده و زیبایی و جذابیت آن‌ها را از بین می‌برد. خوشبخاته روش‌های زیادی برای بازگرداندن دندان‌های زیبا و سالم وجود دارد که می‌توانید با توجه به نیاز دندان خود و نوع آسیب‌دیدگی، یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و انجام دهید.

یکی از این خدمات، بلیچینگ است که به سفید شدن دندان کمک زیادی کرده و برای همه نوع دندانی مناسب است.

 

بلیچینگ دندان چیست؟

بلیچینگ یک روش سفید کردن دندان بدون آسیب رساندن به آن است که در آن دندان‌ها از دو تا چند درجه سفید می‌شوند. دندان‌ها با توجه به تغذیه و خوردن خوراکی‌های رنگی مثل قهوه، چای و میوه‌هایی مثل توت فرنگی و گوجه فرنگی به مرور سفیدی خود را از دست داده و رو به زردی می‌روند.

عوامل زیادی مثل افزایش سن، سیگار کشیدن، خوردن نوشیدنی‌هایی مثل نوشابه و قهوه باعث تغییر رنگ دندان‌ها می‌شوند. در روش بلیچینگ از موادی به نام پراکسید هیدروژن استفاده می‌شود. این مواد به رنگدانه‌های دندان نفوذ کرده و دندان‌هایی که رنگ آن‌ها به رنگ زرد درآمده یا حتی دندان‌هایی که به صورت ژنتیکی زرد بوده‌اند را سفید می‌کند.

لازم به ذکر است که روش بلیچینگ دندان نیاز به دقت و ظرافت دارد و حتما باید توسط دندانپزشک با تجربه و حرفه‌ای انجام شود.

برای خدمات دندان به کدام کلینیک مراجعه کنم؟

کلیه خدماتی که مربوط به دهان و دندان می‌شود نیاز به تجربه و تخصص دارد؛ بنابراین شما برای هر کدام از خدمات دندان باید حتما نزد دندانپزشک با تجربه و حرفه‌ای بروید. به خصوص در این روزها باید توجه کنید که کلینیکی که به آن مراجعه می‌کنید حتما نکات بهداشتی را رعایت می‌کند و خدمات دندانپزشکی در محیطی بهداشتی انجام می‌شود.

مركز دندانپزشكی زيبايی و مدرن اشرفی

یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین کلینیک های دندانپزشکی تهران مرکز دندانپزشکی مدرن اشرفی است. در این کلینیک تمامی پروتکل‌های بهداشتی جلوگیری از انتشار ویروس کرونا رعایت می‌شود و محیط و وسایل به طور مرتب ضدعفونی می‌شوند. همچنین در این کلینیک از بهترین متریال و بروزترین تجهیزات برای خدمات دندانپزشکی استفاده می‌شود. شما می‌توانید انواع خدمات دندان ازجمله بلیچینگ، روکش پی اف ام و جرم گیری را در این کلینیک و توسط کادر پزشکی متخصص انجام دهید.

خدمات دندانپزشکی - دندانپزشکی مدرن اشرفی

آدرس مرکز دندانپزشکی مدرن اشرفی: اشرفي اصفهاني، پايين تر از تيراژه، خ ناطق نوري، جنب شهرداري، ساختمان شميم، طبقه اول، واحد ۵ این کلینیک یکی از بهترین دندانپزشکی های غرب تهران می باشد.

انواع بلیچینگ دندان

بلیچینگ دندان به دو صورت انجام می‌شود:

بلیچینگ دندان با لیزر: در این روش بلیچینگ مواد مخصوص روی دندان‌ها گذاشته شده و سپس توسط دستگاه مخصوص اشعه به دندان وارد می‌شود. موادی که بر روی دندان‌ها گذاشته شده‌اند بر اثر اشعه اکتیو شده و دندان‌ها پس از گذشت حدود ۳۰ دقیقه سفید می‌شوند.

بلیچینگ دندان بدون لیزر: در این روش بلیچینگ، مواد شیمیایی بر روی دندان‌ها گذاشته شده و پس از گذشت چند دقیقه دندان‌ها سفید می‌شوند.

بلیچینگ دندان در چند جلسه انجام می‌شود؟

انجام بلیچینگ دندان خیلی زمان نمی‌برد و در یک جلسه می‌توان آن را انجام داد. هر جلسه بلیچینگ از ۱۵ تا ۳۰ دقیقه طول می‌کشد و بسته به نوع دندان افراد این کار در برخی از افراد دوبار انجام می‌شود تا نتیجه بهتری حاصل شود. همچنین بلیچینگ هیچ گونه عوارضی نداشته و تنها تا چند ساعت دندان‌ها کمی حساس می‌شوند.

خدمات دندانپزشکی - دندانپزشکی مدرن اشرفی

نکاتی که درمورد بلیچینگ باید بدانید.

اگر قصد انجام بلیچینگ دندان را دارید نکاتی در مورد این روش وجود دارد که بد نیست پیش از انجام آن از آن‌ها اطلاع داشته باشید. ازجمله:

– بلیچینگ یک روش تخصصی و ظریف است و حتما باید توسط فرد متخصص در این زمینه انجام شود.

– بلیچینگ روش دائمی برای سفید کردن دندان نیست و اثر آن پس از مدت زمان از بین رفته و باید تکرار شود. فاصله زمانی تکرار و ترمیم آن با توجه به نوع دندان هر فرد و عادات غذایی و بهداشت فردی او بین چند هفته تا چند سال متغیر است.

– نوع دندان هرکس با دیگری متفاوت است، بنابراین میزان و شدت سفید شدن دندان‌ها نیز برای هر فرد متفاوت است. نباید انتظار داشت در همه دندان‌ها به یک میزان تاثیر بگذارد.

– انجام مراقبت‌های بهداشتی پس از بلیچینگ در خانه می‌تواند زمان سفید ماندن دندان‌ها را افزایش دهد. انجام عادت‌هایی مثل مسواک زدن، استفاده از نخ دندان و مصرف کمتر قهوه و سیگار نکشیدن می‌تواند در سفید ماندن دندان‌ها تاثیر داشته باشد.

قیمت و هزینه بلیچینگ دندان

هزینه بلیچینگ دندان نسبت به سایر روش‌های زیبایی دندان ارزان‌تر است. اما قیمت بلیچینگ در هر کلینیک با توجه به منطقه جغرافیایی آن و روش انجام بلیچینگ و همچنین نوع مواد مصرفی متفاوت است.

هر کلینیک با توجه به مواد مصرفی و تعداد دفعات انجام بلیچینگ در دندان شما مقدار معینی را برای هزینه آن تعیین می‌کند.

شما می‌توانید از طریق سایت تخفیفان از خدمات بلیچینگ و دیگر خدمات دندانپزشکی مثل جرم گیری و روکش در کلینیک مدرن اشرفی تا ۸۸ درصد تخفیف استفاده کنید. با مراجعه به سایت تخفیفان و تهیه کوپن تخفیف از صفحه این کلینیک می‌توانید از خدمات آن‌جا با قیمتی مناسب و ارزان استفاده کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *