پلاسما جت چیست؟ با جایگزین ارزان عمل‌های زیبایی آشنا شوید

با جدیدترین فناروری زیبایی پوست و صورت آشنا شوید.

به دنبال یک روش درمانی بی‌نظیر و انقلابی برای جوان‌سازی و سفت کردن پوست هستید؟ پلاسما جت روشی است که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده و کاربردهای مختلفی از لیفت پلک فوقانی چشم و کوچک‌تر کردن بینی گرفته تا برداشتن چین و چروک و جوانسازی دست دارد. اگر می‌خواهید قصد پلاسما جت در تهران را دارید با ما همراه باشید تا همه چیز را درباره این روش درمانی جدید و جذاب برایتان توضیح دهیم.

پلاسمات جت چیست؟

پلاسمات جت (Plasma Jett) که با نام جت پلاسما هم شناخته می‌شود، یک فناوری پیشرفته است که برای سفت کردن و لیفت پوست به کار می‌رود. از این روش غیرتهاجمی، برای کوچک شدن بینی (پلاسما جت بینی)، لیفت پلک چشم، سفت کردن پوست روی گردن و اطراف دهان، جوان‌سازی دست و همچنین رفع خال و زیگیل استفاده می‌شود.

اما پلاسما جت چگونه کار می‌کند؟ این روش درمانی با استفاده از «پلاسما» که چهارمین حالت ماده پس از جامد، مایع و گاز است کار می‌کند. پلاسما در حقیقت گاز یونیزه شده‌ای است که به شدت شارژ شده و مانند یک صاعقه بسیار کوچک عمل می‌کند و باعث تبخیر و از بین رفتن پوست اضافی می‌شود. این عمل در حقیقت با تحریک سلول‌های غشای پوست به جمع‌شدن و کوچک شدن بافت آن کمک می‌کند.

از بین بردن بافت اضافی و گرمای ایجاد شده به طور موثری پوست را محکم کرده و فرآیند تولید کلاژن را تقویت می‌کند. این کار به وسیله دستگاه پلاسما جت با درجه حرارت پایین انجام می‌شود. بنابراین قابلیت استفاده در صورت و بدن را دارد. از آنجا که جریان ایجاد شده به طور مداوم از یک جهت است، می‌توان عمق و اندازه جریان پلاسما را کنترل کرد تا درمان با کیفیت و نتیجه بسیار بهتری انجام شود.

پلاسماجت چه کاربردهایی دارد؟

لیفت پلک یکی کاربردهای بسیار خوب پلاسما جت است.

لیفت پلک یکی کاربردهای بسیار خوب پلاسما جت است.

پلاسما جت برای بسیاری از روش‌هایی که قبلا تنها راه حل آن عمل زیبایی بود، می‌تواند انجام شود. از این روش می‌توان برای انجام کارهای زیر استفاده کرد:

  • لیفت پلک بدون جراحی (بلفاروپلاستی)
  • برداشتن چین و چروک در اطراف دهان و چشم
  • برداشتن خال و زگیل
  • بهبود جای زخم آکنه
  • کاهش علائم کشش و شل شدن پوست
  • لیفت و سفت شدن پوست روی صورت ، گردن و بدن از جمله بالابرهای مرورگر و پاها
  • جوان سازی دست

پلاسما جت بینی چیست؟

پلاسما جت بینی به کوچک شدن بینی کمک زیادی می‌کند.

پلاسما جت بینی به کوچک شدن بینی کمک زیادی می‌کند.

پلاسما جت بینی یکی از محبوب‌ترین کاربردهای این روش درمانی است که تاثیرات فوق‌العاده‌ای به همراه دارد. در این روش، پزشک نقاط بسیار کوچکی را کنار هم و در پوست بینی نشانه‌گذاری کرده و آن‌ها را به وسیله دستگاه پلاسما جت می‌سوزاند. عمق این سوختگی سطحی است و پس از گذشت چند روز با بهبود خود باعصث کوچک شدن پوست بینی می‌شود.

کسانی که بینی گوشتی دارند، با توجه به این‌که عمل زیبایی بینی برای آن‌ها می‌تواند نتایج خوبی نداشته باشد، پلاسما جت بینی گوشتی می‌تواند بهترین روش برای فرم دادن و کوچک ‌کردن بینی آن‌ها باشند. نتایجی که با استفاده از این روش به دست می‌آید بسیار ایده‌ال و حتی فراتر از تصورات شما خواهد بود.

مزایا

پلاسما جت را معمولا با روش‌های تهاجمی و عمل‌های زیبایی مقایسه می‌کنند. مزایای انجام این روش عبارتند از:

  • هیچ‌کدام از خطرات انجام جراحی زیبایی را ندارد. این روش بدون خون‌ریزی انجام می‌شود.
  • پوست را نازک نمی‌کند.
  • کلاژن سازی پوست را تقویت می‌کند.
  • به صورت قابل توجهی در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کند.
  • نتایج آن کاملا طبیعی است.
  • شما می‌توانید نتایج آن را همان لحظه مشاهده کنید.

ماندگاری این روش چقدر است؟

تغذیه سالم و ورزش به جوان ماندن پوست شما کمک بسیاری می‌کند.

نتایجی که شما با انجام این روش به‌دست میاورید، طولانی مدت است. این روش می‌تواند تا ۵ سال دوام داشته باشد. اگرچه انجام پلاسما جت، روند پیری طبیعی شما را متوقف نمی‌کند؛ اما نتایج پایدار آن را تا سال‌ها می‌توانید مشاهده کنید. برای ماندگاری طولانی‌تر آن شما باید سبک زندگی سالم را انتخاب کنید. از سیگار کشیدن و مصرف زیاد الکل خودداری کنید، در معرض آفتاب طولانی قرار نگیرید و ورزش‌هایی مانند پیاده روی، ایروبیک و پیلاتس را در برنامه روزانه خود بگنجانید.

چه کسانی می‌توانند از این روش بهره ببرند؟

مانند بیشتر روش‌های درمانی زیبایی، اگر باردار یا در حال شیر دادن به نوزاد خود هستید، باید از انجام این‌کار خودداری کنید. علاوه بر این، پلاسما جت برای افرادی که پوست بسیار تیره‌ای دارند، توصیه نمی‌شود. این موضوع به این دلیل است که پس از درمان، احتمال افزایش فشار خون و بروز لکه‌های تیره وجود دارد.

آیا انجام پلاسماجت درد دارد؟

قبل از شروع کار از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود. بنابراین درد ناشی از درمان، حداقلی است. روند بهبودی می‌تواند ناراحتی خفیفی ایجاد کند اما برای کمک به تسکین درد می‌توانید از مسکن استفاده کنید.

عوارض جانبی پلاسما جت

پلاسماجت روشی است که به خاطر داشتن حداقل عوارض جانبی معروف است.

عوارض جانبی انجام پلاسماجت شامل التهاب، قرمزی و تورم ناحیه تحت درمان است که ممکن است دو تا سه روز ادامه داشته باشد. اگر پلاسماجت پلک انجام داده باشید، عوارض جانبی این روش می‌تواند طولانی‌تر شود. تورم ممکن است تا ۱۰ روز هم ادامه داشته باشید. خوابیدن با بالشت‌های اضافی برای بالا نگه‌ داشتن سر می‌تواند به کاهش عوارض جانبی کمک کند.

پوسته پوسته شدن محل درمان به مدت یک هفته تا ۱۰ روز ممکن است اتفاق بیفتد. این نکته بسیار مهم است که پوست‌ها را خراش ندهید و اجازه دهید تا آن‌ها با بدون هرگونه دخالت از بین بروند. حداقل ۲۴ ساعت بعد از درمان ، هیچ‌گونه آرایشی نکنید.

قیمت پلاسما جت

جت پلاسما می‌تواند روشی موثر برای از بین بردن خال، لیفت پلک‌های چشم، کوچک‌ کردن بینی و… باشد. این روش نسبتا بدون درد است و تاثیر چشمگیری دارد. اگر مستعد ابتلا به رنگدانه‌های پوستی هستید یا پوستی تیره دارید، حتما از پزشک خود مشورت بگیرید. انجام این روش برای سفت کردن پوست و لیفت پلک‌ها بسیار ارزان‌تر از گزینه‌هایی مانند جراحی است. اطمینان حاصل کنید فردی که این کار را انجام می‌دهد، پزشکی متخصص است.

قیمت پلاسما جت با توجه محل و نوع درمان بسیار متفاوت است.  شما می‌توانید از طریق تخفیفان تا ۹۷% تخفیف دریافت کنید. با دریافت این تخفیف، قیمت پلاسماجت بینی می‌تواند تنها به ۲۵۰ هزار تومان برسد و قیمت پلاسماجت هر پلک می‌تواند به ۱۵۰ هزار تومان برسد. این قیمت‌ها همراه با مواد بی‌حسی و دستمزد پزشک است.

مطالب مرتبط:

مزوتراپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

هایفوتراپی چیست؟ جوانی را به پوست شل شده صورت برگردانیم

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *