بوفه صبحانه هتل بلوط ولنجک: صرف صبحانه در یک باغ رویایی

بوفه صبحانه هتل‌ها همیشه یکی از خالص‌ترین لذت‌های غذا خوردن است. البته نه به خاطر این‌که به طور معمول بسیار خوب و متنوع هستند. بلکه به این دلیل، که با خود طعم تعطیلات و مسافرت را می‌آورند. این بار به سراغ یکی از بوفه‌‌های صبحانه خوب تهران رفته‌ایم تا نگاهی دقیق‌تر به آن بیندازیم.

بوفه صبحانه هتل بلوط ولنجک یکی از بهترین پیشنهادهایی که در سایت تخفیفان با استقبال بسیار خوبی روبرو شده و قرار است تا نگاهی دقیق‌تر و موشکافانه‌تر به آن بیندازیم.

پیشنهاد: سایر تخفیف های رستوران و کافه

[aparat id=”n4FZj”]

محیط رویایی هتل بلوط ولنجک

احتمالا شما نمی‌توانید مکان بهتری را برای ساختن یک هتل پیدا کنید. در شهری که اکثر هتل‌ها به صورت برج‌ها و آپارتمان‌های چند طبقه ساخته می‌شوند، وجود یک هتل سه ستاره با باغی سرسبز و بسیار زیبا غنیمت است. این باغ به خاطر داشتن درختان سر به فلک کشیده، چمن‌ها و گل‌های زیبا عطر و بوی خاصی به خصوص در بهار و تابستان دارد و لذت صرف صبحانه را دو چندان می‌کند.

البته در زمستان به خاطر نزدیک بودن به کوه‌های شمال تهران و منطقه توچال، آب و هوا بیش‌تر از حد معمول در تهران سرد است. در این حالت بهتر است که فقط در سالن باشید.

بوفه صبحانه هتل بلوط ولنجک سالن مجلل و در عین حال راحتی را تدارک دیده تا با خیال آسوده و در مکانی گرم و نرم از صبحانه لذت ببرید. سقف بلند، استفاده عالی از نور آفتاب و البته صندلی و مبلمان راحت این سالن می‌تواند به راحتی خیال صرف صبحانه در محیط باز و زیبای هتل بلوط را از سر شما بیرون کند.

بوفه صبحانه هتل بلوط ولنجک

بوفه صبحانه هتل بلوط ولنجک با داشتن بیش از ۶۰ آیتم جذاب، طعم‌های متنوعی را به شما پیشنهاد می‌دهد. فرقی نمی‌کند که چه طعم و ذائقه‌ای را دو دست دارید.  شما می‌توانید هم یک صبحانه انگلیسی کامل را در این هتل میل کنید و در عین حال از یک صبحانه سنتی کاملا ایرانی لذت ببرید. تنوع در بوفه گرم هتل بلوط چشم نواز است. از انواع املت‌های خوشمزه گرفته تا خوراک لوبیا و عدسی. البته وجود برخی از آیتم‌ها مانند فیله سوخاری و سیب زمینی سرخ کرده شما را شگفت زده می‌کند ولی اگر طرفدار غذاهای گوشتی برای صرف صبحانه باشید حتما از وجود آن‌ها لذت خواهید برد. بوفه سرد هتل هم با داشتن انوع نان، چند مدل کیک و دونات و البته مرباهای رنگارنگ در کنار چندین مدل پنیر تنوع نسبتا خوبی دارد.

دسترسی و آدرس هتل بلوط ولنجک

هتل بلوط در ولنجک و یکی از شمال‌ترین نقاط تهران واقع شده. جایی که فاصله زیادی به توچال ندارید. البته راه‌های خوبی برای رسیدن به این هتل وجود دارد. شما می‌توانید با توجه به محل زندگی خود از اتوبان‌های چمران، یادگار امام یا مدرس استفاده کنید و خود را راحت به خیابان ولنجک و هتل بلوط برسانید. این اتوبان‌ها در روزهای پنجشنبه و جمعه ترافیک سنگینی ندارند و خیلی سریع و راحت به مقصد می‌رسید.

آدرس هتل بلوط: ولنجک، خیابان یمن، بالاتر از مقدس اردبیلی، سمت چپ باغ گیاه شناسی

بوفه صبحانه هتل بلوط ولنجک با تخفیف ویژهٔ تخفیفانی‌ها

 

۳.۲/۵ - (۵ امتیاز)
4 نظر برای "بوفه صبحانه هتل بلوط ولنجک: صرف صبحانه در یک باغ رویایی" ارسال شده
  1. احمد گفت:

    جای قشنگی معلوم میشه
    دوستان کسی تجربه ای نداره از این مکان؟

    خوبه بریم یا نه؟

  2. مهدی گفت:

    من صبحونه اینجا رو تجربه کردم. واقعن خوبه! هر رقم صبحونه سرد و گرم که بخواید وجود داره. اگر بخواید تو ایام سرد سال برید برای صبحونه پیشنهاد میکنم یکم دیرتر برید، که آفتاب افتاده باشه توی سالن، اما اگر تو فصل های خوش آب و هوا یا گرم میرید، حتمن زودتر برید، تا بتونید رو یکی از بهترین میزهای فضای باز بنشینید و صبحونه بخورید.
    راستی یه استخر هم توی این مجموعه هست. یه استخر فضای باز، تجربه ی خیلی لذت بخشیه

  3. محرابی گفت:

    سلام
    من تا به حال چندین بار از صبحانه این هتل استفاده کردم و لذت بردم.حتما زود برید چون هوا الان گرمه و باید ی میز مناسب و سایه انتخاب کنید.جمعه ها شلوغه البته کسی مزاحم دیگری نیست به خاطر کرونا گفتم .اگر می تونید وسط هفته برید.پرسنل کاملا متین و آرومی دارن.فضای خیلی دلنشینی داره .صبحانه بسیار با کیفیتی در انتظار شماست .فقط چند روز پیش رفتم دیدم قیمت نسبت به یکماه پیش تقریبا دو برابر شده خدایی ی دفعه قیمت وخیلی بالا بردن . باتوجه به اینکه ی سری چیزها رو حذف کردن از صبحانه مثل الویه و مرغ سوخاری و سیب زمینی و یکی دو قلم دیگه .البته گرونی هست ولی خدایی با این افزایش قیمت دوباره باید اونها رو به منو اضافه کنند?

  4. امین گفت:

    من چندین بار از صبحانه هتل بلوط استفاده کردم هرچند مهمان هتل نبودم و فقط برای صبحانه رفته بودم. بنظر من کیفیت صبحانه نسبت به قیمتش عالی بود حتی میتونم بگم خیلی بهتر از صبحانه بعضی از هتل های پنج ستاره تهران بود. محیط و طبیعت زیباش واقعا جذاب بود. هم فضای باز دارند و هم سالن . رفتار پرسنل هم خیلی خوب . من در کل راضی بودم امیدوارم همین طور ادامه بدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *